Laten we het hopenquote:
you have a wiwiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, k.
D pm t ww weer als ik terug mag
maar niet boos worden als ik jullie rank verpest he
Haha nee dat niet maar het is wel warm hier pfffquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon jij in Spanje of zo, hier is het KOUD, ik heb zelfs de verwarming alweer aan.
wow, over 2 als ik terug ben gaan we samen naar de finale van x factor kijken. bespaart me de tijd om in de tussentijd te reizenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Herzchen, jij mag op ieder tijdstip langskomen
Inside infoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee maar ze zetten die windmachine weer neer hier
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Dizer het volgende:
Nee Kelvin deed het super. Lekker gezongen, mooie stem... en zo iets moeilijks doen toch goed neerzetten.. mijn complimenten
Ik ben het er eerlijk gezegd mee eens. Ik vind hem niet super, maar vond hem veel beter dan de meeste.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Dizer het volgende:
Kijk, Kelvin had eigenlijk de moeilijkste nummer van allemaal. En ik vond dat ie het zeker goed heeft gedaan. Ja het is heel makkelijk om te zeggen dat Sumira en Jaap zo goed zijn, maar daar was niks verrassend aan. Ze deden het goed maar redelijk saai.
Nee Kelvin deed het super. Lekker gezongen, mooie stem... en zo iets moeilijks doen toch goed neerzetten.. mijn complimenten
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekekenquote:
Prima, als je me niet komt vertellen dat je Bad Boyz geweldig vondquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.
En dat Angela zegt dat een kopstem altijd schel is.... luister eens Prince.
Maar het 2e vond ik toch wel goed..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet mooi... vond het niet om aan te horen eigenlijk, die kopstem.
Nou buiten dat, hoor jij de beegees wel een schel zingen, of je het mooi vind of niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het over je katquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die van mij scharrelt buiten. Hij kwam laatst pas om 3 uur thuis, 's nachts! Hij was ook warm en hij rook vreemd.....Toen wilde hij heel brutaal bij me komen liggen maar ik heb hem weggekeken
Ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
wow, over 2 als ik terug ben gaan we samen naar de finale van x factor kijken. bespaart me de tijd om in de tussentijd te reizen
Nooit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:44 schreef Dizer het volgende:
Prima, als je me niet komt vertellen dat je Bad Boyz geweldig vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |