Gezien, heb echt al heeeeeel veel gezien hoor, laatste die ik nooit gezien had en iemand mee kwam was Hot Rod.quote:
Da's inderdaad ook wel een drankfilm, maar dan meer eentje die onder invloed gemaakt is.quote:
Die moet je idd kijken met een korreltje zout. Die hoort dan weer bij de Tequilaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook wel een drankfilm, maar dan meer eentje die onder invloed gemaakt is.
Die ken ik niet, eens zoeken!quote:
I know, enige film in de afgelopen 3 jaar die ik in de bios heb gezienquote:
Sex Drive heb ik al gezien, die andere kan ik nog nergens vinden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef Micson het volgende:
Sex Drive en She's out of my league. Beide toppers in het genre
Crank was toch meer een actie-comedy, had z'n leuke momenten, en een gruwelijk lekker..... ehh mooi meisje.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:04 schreef bioloogje het volgende:
Als je crank er bijzet, kun je alle films met Jason Statham doen. Bijv. The transporter 1,2 en 3, death race en mean machine.
Haha heb toen in 1 avond Bandslam, Bitch Slap en Slam Bang gezien, wist niet welke nou de leuke was, was idd Bandslamquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef McWurth het volgende:
bandslam
the slamming salmon
love honour and obey
rock n rolla
malice in wonderland
Die had ik idd ook al gezien ooit op DVD en een half jaartje terug gevonden in 720p. Wat een lekker wijf is dat ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
The girl next door (zijn 2 versies van. Je meot de comedy versie hebben. De andere is namelijk een zieke zieke zieke film)
Post #33quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef McWurth het volgende:
heb gisteren she is out of my league gekeken was wel geinig
vind dat de laatste tijd wel weinig leuke films uit komen om eerlijk te zijn
Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Sex Drive heb ik al gezien, die andere kan ik nog nergens vinden?
(behalve cam versies)
Staat ook al sinds dag 1 dat de HD versie uit was op mijn playerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.
Dat zoek ik ook, films die zo slecht zijn dat ze leuk zijn op zaterdagavond met vrienden en drankquote:
Laatst gezien. Leuke film! Beetje in de stijl van Glory Daze (die serie in de 80s).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:54 schreef JDx het volgende:
Zag dat Take Me Home Tonight ook uit is, die past wel in dit rijtje thuis denk ik.
dat genre heeft zijn beste tijd wel gehad..het zijn nowadays vooral dertigers en hun issues waar het gros van de comedy's over gaat. Valt me echt op..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef JDx het volgende:
Zijn er de laatste weken nog college/highschool/party films uitgekomen?
Ja dat viel mij ook op, wel grappig aangezien ik zelf in april 30 word, misschien ben ik precies in het juiste film tijdperk geboren, vroeger the Goonies, Stand by Me, My Girl, etc... toen highschool/collega American Pie etc... en nu al die Hangover, vrijgezellenfeesten shit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat genre heeft zijn beste tijd wel gehad..het zijn nowadays vooral dertigers en hun issues waar het gros van de comedy's over gaat. Valt me echt op..
tja als wij allemaal rond de bejaarde leeftijd zijn zullen we wel allemaal films over bejaarde mensen te zien krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, wel grappig aangezien ik zelf in april 30 word, misschien ben ik precies in het juiste film tijdperk geboren, vroeger the Goonies, Stand by Me, My Girl, etc... toen highschool/collega American Pie etc... en nu al die Hangover, vrijgezellenfeesten shit.
Ook veel series gaan over eind 20/begin 30ers die iets proberen te bereiken.
Haha, die ga ik ook sowieso zien, die eerste H&K is een van mijn all time favo comedy's!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef afraid_tech het volgende:
dan mag deze ook niet missen: A Very Harold & Kumar 3D Christmas weet niet of die al te downloaden is, maar ik ga hem zien
edit: tucker and dale vs evil is ook wel vermakelijk
Daar ga je je wel mee vermakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef afraid_tech het volgende:
Absoluutheb net zombieland binnengehaald kijken wat dat is
Death Sentencequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:07 schreef loezzzje het volgende:
Ik zoek er ook nog 1 voor vanavond. Liefst een thriller. Iemand nog een idee?
Welke danquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb een andere film gekeken maar zal deze onthouden oor de volgende keer. Thanks!
Ik kon geen leuke thriller vinden dus is het een comedy gewordenquote:
Je vergeet Sharknado.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Enige goede antwoord is SS Doomtrooper
Die moet ik nog zienquote:
Sharktopus ook niet vergeten danquote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien![]()
Heb wel al Mega Shark vs Giant Octopus en Two-Headed Shark Attack gezien
Gewoon marathonnetje houden met die, Mega Shark vs Crocosaurus en Sharkmanquote:
die kijk ik nu en vraag me af, wtf kijk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef JDx het volgende:
Misschien ook die nieuwe bikini film? Spring Breakers?
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef JDx het volgende:
Nog een film nodig voor deze avond, substitute zaterdag zeg maar
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef JDx het volgende:
Nog een film nodig voor deze avond, substitute zaterdag zeg maar
Serieus? Ik ken het van de andere topics, maar dacht dat het meer zoiets was als Newsroom.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Cards? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Sorry ik heb gezopen. Ik bedoelde House of LIESquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken het van de andere topics, maar dacht dat het meer zoiets was als Newsroom.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry ik heb gezopen. Ik bedoelde House of LIES
maar mijn vraag blijft staanquote:
Zelfs het topic geopend zie ik netquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Krijg je dat gevoel ook bij Satsifaction en/of Rush USA? Ik in het begin wel, maar valt me nu wat tegen, series zijn leuk, maar dat Entourage gevoel krijg ik nooit meer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Nope. Vind Rush wel leuker en beter dan Satisfaction. Dat is toch wel erg matig geworden. Graceland kakt met de aflevering meer in ja. Ben er wel klaar mee zo. Morgen seizoensfinale en dan zie ik wel of ze überhaupt een vervolg krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoel ook bij Satsifaction en/of Rush USA? Ik in het begin wel, maar valt me nu wat tegen, series zijn leuk, maar dat Entourage gevoel krijg ik nooit meer terug.
Had het trouwens ook bij seizoen 1 van Graceland, maar dat werd ook al gauw minder, ook nog steeds wel leuke serie, maar niet dat Los Angelese paradise gevoel meer.
Niet superrecent maar misschien is dit wat:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:23 schreef JDx het volgende:
Iemand nog een recente?
Hot tub timemachine 2 was het kijken niet waard.
Lol, eergister gezien, wat een kutfilmquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Kingsman: The Secret Service
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
Deze?
Wedding Ringer wellicht?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, eergister gezien, wat een kutfilmtoch bedankt voor de tip, was gepaster met drank op idd.
haha, helaas.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, eergister gezien, wat een kutfilmtoch bedankt voor de tip, was gepaster met drank op idd.
Jaaaa, toevallig vorige week gezien, maar is een goeie, sinds Hangover e.d. niet meer zulke goeie zaterdagavondfilms gezien.quote:
Hot Tub Time Machine 2quote:
Zie nu dat je hem vorige week ook nog had genoemd zelf ja. Ik vond hem wel okay, maar wel heel flauw. Deze wellicht?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahh nee, die heb ik niet af kunnen kijken man, was te slecht, 1 was nog wel leuk haha.
Heb Search Party inmiddels zelf gezien. Vond hem heel erg geslaagd als "zaterdagavondfilm"quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef JDx het volgende:
[..]
Ahh nee, die heb ik niet af kunnen kijken man, was te slecht, 1 was nog wel leuk haha.
Thanks, ga hem kijken dit weekend haha.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb Search Party inmiddels zelf gezien. Vond hem heel erg geslaagd als "zaterdagavondfilm"
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |