Gewoon marathonnetje houden met die, Mega Shark vs Crocosaurus en Sharkmanquote:
die kijk ik nu en vraag me af, wtf kijk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef JDx het volgende:
Misschien ook die nieuwe bikini film? Spring Breakers?
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef JDx het volgende:
Nog een film nodig voor deze avond, substitute zaterdag zeg maar
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef JDx het volgende:
Nog een film nodig voor deze avond, substitute zaterdag zeg maar
Serieus? Ik ken het van de andere topics, maar dacht dat het meer zoiets was als Newsroom.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Cards? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Sorry ik heb gezopen. Ik bedoelde House of LIESquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Serieus? Ik ken het van de andere topics, maar dacht dat het meer zoiets was als Newsroom.
Ik dacht alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry ik heb gezopen. Ik bedoelde House of LIES
maar mijn vraag blijft staanquote:
Zelfs het topic geopend zie ik netquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Krijg je dat gevoel ook bij Satsifaction en/of Rush USA? Ik in het begin wel, maar valt me nu wat tegen, series zijn leuk, maar dat Entourage gevoel krijg ik nooit meer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk House of Lies? Het huidige seizoen is echt tof. Krijg bij veel dingen echt een Entourage gevoel weer..leukste seizoen tot nu toe imo.
Nope. Vind Rush wel leuker en beter dan Satisfaction. Dat is toch wel erg matig geworden. Graceland kakt met de aflevering meer in ja. Ben er wel klaar mee zo. Morgen seizoensfinale en dan zie ik wel of ze überhaupt een vervolg krijgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Krijg je dat gevoel ook bij Satsifaction en/of Rush USA? Ik in het begin wel, maar valt me nu wat tegen, series zijn leuk, maar dat Entourage gevoel krijg ik nooit meer terug.
Had het trouwens ook bij seizoen 1 van Graceland, maar dat werd ook al gauw minder, ook nog steeds wel leuke serie, maar niet dat Los Angelese paradise gevoel meer.
Niet superrecent maar misschien is dit wat:quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:23 schreef JDx het volgende:
Iemand nog een recente?
Hot tub timemachine 2 was het kijken niet waard.
Lol, eergister gezien, wat een kutfilmquote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Kingsman: The Secret Service
Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
Deze?
Wedding Ringer wellicht?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 20:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol, eergister gezien, wat een kutfilmtoch bedankt voor de tip, was gepaster met drank op idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |