Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Sex Drive heb ik al gezien, die andere kan ik nog nergens vinden?
(behalve cam versies)
Staat ook al sinds dag 1 dat de HD versie uit was op mijn playerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.
Dat zoek ik ook, films die zo slecht zijn dat ze leuk zijn op zaterdagavond met vrienden en drankquote:
Laatst gezien. Leuke film! Beetje in de stijl van Glory Daze (die serie in de 80s).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:54 schreef JDx het volgende:
Zag dat Take Me Home Tonight ook uit is, die past wel in dit rijtje thuis denk ik.
dat genre heeft zijn beste tijd wel gehad..het zijn nowadays vooral dertigers en hun issues waar het gros van de comedy's over gaat. Valt me echt op..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:54 schreef JDx het volgende:
Zijn er de laatste weken nog college/highschool/party films uitgekomen?
Ja dat viel mij ook op, wel grappig aangezien ik zelf in april 30 word, misschien ben ik precies in het juiste film tijdperk geboren, vroeger the Goonies, Stand by Me, My Girl, etc... toen highschool/collega American Pie etc... en nu al die Hangover, vrijgezellenfeesten shit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat genre heeft zijn beste tijd wel gehad..het zijn nowadays vooral dertigers en hun issues waar het gros van de comedy's over gaat. Valt me echt op..
tja als wij allemaal rond de bejaarde leeftijd zijn zullen we wel allemaal films over bejaarde mensen te zien krijgenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, wel grappig aangezien ik zelf in april 30 word, misschien ben ik precies in het juiste film tijdperk geboren, vroeger the Goonies, Stand by Me, My Girl, etc... toen highschool/collega American Pie etc... en nu al die Hangover, vrijgezellenfeesten shit.
Ook veel series gaan over eind 20/begin 30ers die iets proberen te bereiken.
Haha, die ga ik ook sowieso zien, die eerste H&K is een van mijn all time favo comedy's!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef afraid_tech het volgende:
dan mag deze ook niet missen: A Very Harold & Kumar 3D Christmas weet niet of die al te downloaden is, maar ik ga hem zien
edit: tucker and dale vs evil is ook wel vermakelijk
Daar ga je je wel mee vermakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef afraid_tech het volgende:
Absoluutheb net zombieland binnengehaald kijken wat dat is
Death Sentencequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:07 schreef loezzzje het volgende:
Ik zoek er ook nog 1 voor vanavond. Liefst een thriller. Iemand nog een idee?
Welke danquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Heb een andere film gekeken maar zal deze onthouden oor de volgende keer. Thanks!
Ik kon geen leuke thriller vinden dus is het een comedy gewordenquote:
Je vergeet Sharknado.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Enige goede antwoord is SS Doomtrooper
Die moet ik nog zienquote:
Sharktopus ook niet vergeten danquote:Op zondag 14 juli 2013 01:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien![]()
Heb wel al Mega Shark vs Giant Octopus en Two-Headed Shark Attack gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |