Gezien, heb echt al heeeeeel veel gezien hoor, laatste die ik nooit gezien had en iemand mee kwam was Hot Rod.quote:
Da's inderdaad ook wel een drankfilm, maar dan meer eentje die onder invloed gemaakt is.quote:
Die moet je idd kijken met een korreltje zout. Die hoort dan weer bij de Tequilaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook wel een drankfilm, maar dan meer eentje die onder invloed gemaakt is.
Die ken ik niet, eens zoeken!quote:
I know, enige film in de afgelopen 3 jaar die ik in de bios heb gezienquote:
Sex Drive heb ik al gezien, die andere kan ik nog nergens vinden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef Micson het volgende:
Sex Drive en She's out of my league. Beide toppers in het genre
Crank was toch meer een actie-comedy, had z'n leuke momenten, en een gruwelijk lekker..... ehh mooi meisje.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:04 schreef bioloogje het volgende:
Als je crank er bijzet, kun je alle films met Jason Statham doen. Bijv. The transporter 1,2 en 3, death race en mean machine.
Haha heb toen in 1 avond Bandslam, Bitch Slap en Slam Bang gezien, wist niet welke nou de leuke was, was idd Bandslamquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef McWurth het volgende:
bandslam
the slamming salmon
love honour and obey
rock n rolla
malice in wonderland
Die had ik idd ook al gezien ooit op DVD en een half jaartje terug gevonden in 720p. Wat een lekker wijf is dat ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Pro_Shifty het volgende:
The girl next door (zijn 2 versies van. Je meot de comedy versie hebben. De andere is namelijk een zieke zieke zieke film)
Post #33quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:37 schreef McWurth het volgende:
heb gisteren she is out of my league gekeken was wel geinig
vind dat de laatste tijd wel weinig leuke films uit komen om eerlijk te zijn
Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef JDx het volgende:
[..]
Sex Drive heb ik al gezien, die andere kan ik nog nergens vinden?
(behalve cam versies)
Staat ook al sinds dag 1 dat de HD versie uit was op mijn playerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb de 1080P versie al gezien met DTs hoor. Saat al een maand op de harddisk.
Dat zoek ik ook, films die zo slecht zijn dat ze leuk zijn op zaterdagavond met vrienden en drankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |