gaaf tochquote:
Tricky was ziek die zondag. En aangezien het de laatste opnamedag van TMO3 was, zit ze er de laatste 6 afleveringen niet meer in.quote:
Omdat die slet een trio wilde met een andere meid erbij... dat laat je je als kerel geen twee keer zeggen natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Bevin het volgende:
Die eerste gast...... omfg
En die tweede.. waarom nam ie Susanniet?
Geen Tricky meer komende week?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:50 schreef Boho het volgende:
[..]
Tricky was ziek die zondag. En aangezien het de laatste opnamedag van TMO3 was, zit ze er de laatste 6 afleveringen niet meer in.
Wat was zijn baan nou?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:26 schreef heartwork het volgende:
wel een leuke en mooie vent, maar jammer van die shitmuziek.
Zij isquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef heartwork het volgende:
wat zit dion te ijlen over zijn 5 min of fame? Waar is zij mee bezig dan?
Vond het wel een erg harde opmerking eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef heartwork het volgende:
Dit is RTL 5, geen SBS 6!!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef Mummiepak het volgende:
OEH SPANNEND EEN CLIFFHANGER HEEL NEDERLAND ZAL MORGEN OVER DE MOGELIJKE UITKOMST VAN ZIJN HAARDRACHT PRATEN!!!1!1!!11
Was het niet stiekem een typetje van de New Kids of Draadstaal ofzo?quote:
Ja, daar zaten mijn huisgenoten en ik ook aan te denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was het niet stiekem een typetje van de New Kids of Draadstaal ofzo?
Het was duidelijk dat hij daar stond om in de zeik genomen te worden. Met zo'n filmpje kan je toch onmogelijk hoge verwachtigingen hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:43 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja, daar zaten mijn huisgenoten en ik ook aan te denken.
Dadelijk is het ineens een miljonair of een acteur ofzo, maar volgens mij was hij echt zo.
Alleen jammer van die kinpiercingquote:
Ik denk er precies zo over als jij. Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie bijvoorbeeld een Debbie niet naast zo'n knul lopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:13 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Alleen jammer van die kinpiercing![]()
Respect voor die Patrick hoor dat hij het durft, beetje kansloos van die dame`s om hem eerst niet weg te drukken en later alsnog. Maarja, dat filmpje ging ook helemaal nergens over
En Dion al helemaal nietquote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Sinnie het volgende:
Ik denk er precies zo over als jij. Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie bijvoorbeeld een Debbie niet naast zo'n knul lopen.
Ik weet ook niet echt of zijn filmpje oprecht was het kwam er namelijk zo kansloos uit dat ik bijna last had van plaatsvervangende schaamte. En dan werk ik niet eens bij de gemeente
Ja, hij heeft wel enorm veel klote. Maar vind die reatie van Dion echt overtrokken. Ik bedoel die chicks die drukken mensen al weg voor de gekste redenen en dan ga je de rest proberen wijs te maken dat je daar niet staat voor '5 minuten fame'.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
En Dion al helemaal niet![]()
Ze hadden hem vooraf al wel gewaarschuwt trouwens, maar hij wilde wel. Mooie opmerking trouwens van hem over Dion![]()
Die Amerins dan met haar roos op dr kopquote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Sinnie het volgende:
Ja, hij heeft wel enorm veel klote. Maar vind die reatie van Dion echt overtrokken. Ik bedoel die chicks die drukken mensen al weg voor de gekste redenen en dan ga je de rest proberen wijs te maken dat je daar niet staat voor '5 minuten fame'.
Vind haar qua uiterlijk ook niet geweldig, vind Debbie en Erika leuker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat ook echt Dion die opmerking moest maken he.
Het was eigenlijk wel waar wat ze zei (die gast was gewoon belachelijk), maar het is wel vreselijk hypocriet uit de mond van dat mens. Ze heeft echt totaal GEEN grammetje zelfkennis he. Dion moet eens in de spiegel kijken, maar dan niet die voor haar uiterlijk.
Gezien hoe ze erbij staat, staat ze elke dag een uur voor de spiegel, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Vind haar qua uiterlijk ook niet geweldig, vind Debbie en Erika leuker.![]()
Whehehe, geweldig inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef heartwork het volgende:
Ze wilde die kale neger van laatst hebben, met die gare spreuken van der, maar die vond zij uiteindelijk toch té cocky. Dé ironie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef BruggiKeane het volgende:
Die is er gewoon om mensen af te kraken daar, volgens mij heeft ze nooit tot de laatste ronde overgebleven voor zover ik me kan herinneren.
Ja anders zou Eddy zeggen dat ze alleen voor het uiterlijk gaan, en die jongen geen eerlijke kans geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Godsklere wat een gebit heeft die gast ook, dat zoveel vrouwen hun lampje nog aan hadden staan
Wel een geil wijfiequote:
Neem toch niet aan dat ze het meendequote:
Hij heeft wel humor!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:
Mannen die denken dat vrouwen niet keihard wegrennen als je als man naar rock/metal luistert.
''Hij is echt geil. Het heeeele pakketje gewoon''quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Deze gast boeide me niet.
Wat zei ze?
Had wel willen horen voor wie ze wel is dan, nu blijf ik me dat elke aflevering afvragenquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
En die Rotterdammert moeten ze ook verbieden, hoe kennie nou niet voor Feyenoord zijn en daar wonen.
Jules heeft meer klappen van de windmolen gehad dan een normaal mens aankanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nou je ken nog voor Sparta zijn als je op Spangen woont"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als iets a-vrouwelijk is, is het naar Metallica en die shit luisteren.
Dat ook weer niet. Wel de lekkere wijfen trouwens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het intellect onder vrouwen luistert naar R&B, Dance, Top40, Hiphop met 26 lagen autotune.
Sorry.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef Desunoto het volgende:
Neeee geen muziekdiscussie hier. Open maar een nieuw KLB topic of zo.
Er moet eens een jongen/man in dat programma komen die haar vertelt dat ze zelf ook helemaal niets is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
''Hij is echt geil. Het heeeele pakketje gewoon''
Zoiets, kijk het maar terug, maar het cynisme droop eraf.
Ja, helaasch.quote:
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:
Mannen die denken dat vrouwen niet keihard wegrennen als je als man naar rock/metal luistert.
Zo eentje was er een keer en die werd snel weggedrukt ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaad.
Eens, had 'hardrock' moeten zeggen misschien. Zelfs ik luister wel eens rock.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaad.
Open minded zijn Ritmoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens, had 'hardrock' moeten zeggen misschien. Zelfs ik luister wel eens rock.
Ze wil duidelijk geen Feyenoorder hebben, en ze wil in Amsterdam gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
Had wel willen horen voor wie ze wel is dan, nu blijf ik me dat elke aflevering afvragen![]()
quote:
Neee dit is geniaal manquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoals diten The Killers.
Maar dat zullen rockliefhebbers wel weer pop vinden.
Maar genoeg muziektalk idd.
Dat heb ik gemist, wat een kansloze zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ze wil duidelijk geen Feyenoorder hebben, en ze wil in Amsterdam gaan wonen.
1+1=2.
Die laatste gast was echt kansloos.
Nee, ik wilde zien wat er ging gebeuren uiteraard!quote:
Ja, nog steeds.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:00 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Holy shit, is dit de carnaval-aflevering?
Steeds vroeger hequote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:08 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Haha, wat een suffe gast ook. De uitstraling van een pak niet bezorgde folders op een regenachtige dinsdag.
Nee neee nee neequote:
En dan Ring of Fire uiteraard.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee neee nee nee
Komen zij uit Amsterdam?!
Schop ze naar de kanker dan!
Feyenoord Rotterdammer hekel aan Amsterdamquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee neee nee nee
Komen zij uit Amsterdam?!
Schop ze naar de kanker dan!
omdat hij zenuwachtig isquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:23 schreef Desunoto het volgende:
Hij staat alsof hij pijn in z'n rug heeft.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:25 schreef Ritmo het volgende:
Hij ziet er totaal niet Turks uit, eerder Moluks ofzo.
Wat is er stoer aan hem?quote:
Een aflevering voor een ieder die niet van voetbal houdtquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Een aflevering voor een ieder die niet van voetbal houdt
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Hoe heet die kleine donkere meid? Die is echt nice.
[..]
Ja want als je wel van voetbal houdt rennen de vrouwen naar je toe van verlangen!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, die is het leukst. Dat bedoelde ikquote:
Haha.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
andrea?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was dat die met die gele vleugels op d'r rug vandaag?
Volgens mij is degene met die vleugels Erika toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was dat die met die gele vleugels op d'r rug vandaag?
Dionquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Neequote:
Estrella geloof ik. Echt leuk ja!quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Jaaa, die bedoelde ik.quote:
Nee nee nee Ritmo. Debbiequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jaaa, die bedoelde ik.
http://www.rtl.nl/compone(...)trella.avi_plain.xml
Damn.Alleen die stem.
Maar ze komt opzich niet dom over, zeker niet in vergelijking met de rest daar.
Debbie... arrogante hoer. "Ja hij loopt inderdaad net zo alsof ie even lekker in zijn kont is genomen, kan echt nie hoorr"quote:
Ja, dat wel. Maar ze is wel knapquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:43 schreef Bevin het volgende:
[..]
Debbie... arrogante hoer. "Ja hij loopt inderdaad net zo alsof ie even lekker in zijn kont is genomen, kan echt nie hoorr"
Yfke wel wegToen ik die kerel zag wist ik meteen dat ze iets met hockey hadden
Alleen Ilyana is nog tof nu.
Marloes, Kesha, Debbie, Dion![]()
bah wat een figuren zeg
Dat was wel wat ik eruit begreep tenminstequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:51 schreef Ritmo het volgende:
Kende die Turk dat monster nou? Dat ie d'r koos? Dat moet een keuze uit beleefdheid zijn.
Kan ook nooit als je zo geforceerd met elkaar op stap moetquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:19 schreef Ritmo het volgende:
Haha, die vriendin lacht zich kapot.![]()
Maar het gaat sowieso meer om het spel dan om de date. Volgens mij is er nog geen enkele relatie uit voort gekomen toch?
daarom vanwege mij reactiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Desunoto het volgende:
"nee, niks boe, dat is gewoon m'n mening"
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
Na de reclame is het mannen versus 1 vrouw ofzo?
Ja, ook leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
Na de reclame is het mannen versus 1 vrouw ofzo?
schakel dan ook eerder inquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:14 schreef Desunoto het volgende:
Zo Nespresso heeft wel zendtijd ingekocht zegt, tering.
jepquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
Hm, is die reclame van Nespresso ook zo lang bij jullie?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:15 schreef L.no het volgende:
Koffie is sowieso smerig. Nu heerst het mijn tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |