Vond het wel een erg harde opmerking eerlijk gezegdquote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef heartwork het volgende:
wat zit dion te ijlen over zijn 5 min of fame? Waar is zij mee bezig dan?
Dit is RTL 5, geen SBS 6!!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:31 schreef Mummiepak het volgende:
OEH SPANNEND EEN CLIFFHANGER HEEL NEDERLAND ZAL MORGEN OVER DE MOGELIJKE UITKOMST VAN ZIJN HAARDRACHT PRATEN!!!1!1!!11
Was het niet stiekem een typetje van de New Kids of Draadstaal ofzo?quote:
Ja, daar zaten mijn huisgenoten en ik ook aan te denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Was het niet stiekem een typetje van de New Kids of Draadstaal ofzo?
Het was duidelijk dat hij daar stond om in de zeik genomen te worden. Met zo'n filmpje kan je toch onmogelijk hoge verwachtigingen hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:43 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja, daar zaten mijn huisgenoten en ik ook aan te denken.
Dadelijk is het ineens een miljonair of een acteur ofzo, maar volgens mij was hij echt zo.
Alleen jammer van die kinpiercingquote:
Ik denk er precies zo over als jij. Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie bijvoorbeeld een Debbie niet naast zo'n knul lopen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:13 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Alleen jammer van die kinpiercing![]()
Respect voor die Patrick hoor dat hij het durft, beetje kansloos van die dame`s om hem eerst niet weg te drukken en later alsnog. Maarja, dat filmpje ging ook helemaal nergens over
En Dion al helemaal nietquote:Op maandag 10 mei 2010 23:18 schreef Sinnie het volgende:
Ik denk er precies zo over als jij. Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie bijvoorbeeld een Debbie niet naast zo'n knul lopen.
Ik weet ook niet echt of zijn filmpje oprecht was het kwam er namelijk zo kansloos uit dat ik bijna last had van plaatsvervangende schaamte. En dan werk ik niet eens bij de gemeente
Ja, hij heeft wel enorm veel klote. Maar vind die reatie van Dion echt overtrokken. Ik bedoel die chicks die drukken mensen al weg voor de gekste redenen en dan ga je de rest proberen wijs te maken dat je daar niet staat voor '5 minuten fame'.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:25 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
En Dion al helemaal niet![]()
Ze hadden hem vooraf al wel gewaarschuwt trouwens, maar hij wilde wel. Mooie opmerking trouwens van hem over Dion![]()
Die Amerins dan met haar roos op dr kopquote:Op maandag 10 mei 2010 23:40 schreef Sinnie het volgende:
Ja, hij heeft wel enorm veel klote. Maar vind die reatie van Dion echt overtrokken. Ik bedoel die chicks die drukken mensen al weg voor de gekste redenen en dan ga je de rest proberen wijs te maken dat je daar niet staat voor '5 minuten fame'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |