Vind haar qua uiterlijk ook niet geweldig, vind Debbie en Erika leuker.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:05 schreef Desunoto het volgende:
Dat ook echt Dion die opmerking moest maken he.
Het was eigenlijk wel waar wat ze zei (die gast was gewoon belachelijk), maar het is wel vreselijk hypocriet uit de mond van dat mens. Ze heeft echt totaal GEEN grammetje zelfkennis he. Dion moet eens in de spiegel kijken, maar dan niet die voor haar uiterlijk.
Gezien hoe ze erbij staat, staat ze elke dag een uur voor de spiegel, dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Vind haar qua uiterlijk ook niet geweldig, vind Debbie en Erika leuker.![]()
Whehehe, geweldig inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:21 schreef heartwork het volgende:
wat zit dion te ijlen over zijn 5 min of fame? Waar is zij mee bezig dan?
Ze wilde die kale neger van laatst hebben, met die gare spreuken van der, maar die vond zij uiteindelijk toch té cocky. Dé ironie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:15 schreef BruggiKeane het volgende:
Die is er gewoon om mensen af te kraken daar, volgens mij heeft ze nooit tot de laatste ronde overgebleven voor zover ik me kan herinneren.
Ja anders zou Eddy zeggen dat ze alleen voor het uiterlijk gaan, en die jongen geen eerlijke kans geven.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Godsklere wat een gebit heeft die gast ook, dat zoveel vrouwen hun lampje nog aan hadden staan
Wel een geil wijfiequote:
Neem toch niet aan dat ze het meendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |