Zo eentje was er een keer en die werd snel weggedrukt ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaad.
Eens, had 'hardrock' moeten zeggen misschien. Zelfs ik luister wel eens rock.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaad.
Open minded zijn Ritmoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens, had 'hardrock' moeten zeggen misschien. Zelfs ik luister wel eens rock.
Ze wil duidelijk geen Feyenoorder hebben, en ze wil in Amsterdam gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
Had wel willen horen voor wie ze wel is dan, nu blijf ik me dat elke aflevering afvragen![]()
quote:
Neee dit is geniaal manquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoals diten The Killers.
Maar dat zullen rockliefhebbers wel weer pop vinden.
Maar genoeg muziektalk idd.
Dat heb ik gemist, wat een kansloze zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ze wil duidelijk geen Feyenoorder hebben, en ze wil in Amsterdam gaan wonen.
1+1=2.
Die laatste gast was echt kansloos.
Nee, ik wilde zien wat er ging gebeuren uiteraard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |