Hij heeft wel humor!quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:
Mannen die denken dat vrouwen niet keihard wegrennen als je als man naar rock/metal luistert.
''Hij is echt geil. Het heeeele pakketje gewoon''quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Deze gast boeide me niet.
Wat zei ze?
Had wel willen horen voor wie ze wel is dan, nu blijf ik me dat elke aflevering afvragenquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Sinnie het volgende:
En die Rotterdammert moeten ze ook verbieden, hoe kennie nou niet voor Feyenoord zijn en daar wonen.
Jules heeft meer klappen van de windmolen gehad dan een normaal mens aankanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Nou je ken nog voor Sparta zijn als je op Spangen woont"
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als iets a-vrouwelijk is, is het naar Metallica en die shit luisteren.
Dat ook weer niet. Wel de lekkere wijfen trouwens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het intellect onder vrouwen luistert naar R&B, Dance, Top40, Hiphop met 26 lagen autotune.
Sorry.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef Desunoto het volgende:
Neeee geen muziekdiscussie hier. Open maar een nieuw KLB topic of zo.
Er moet eens een jongen/man in dat programma komen die haar vertelt dat ze zelf ook helemaal niets is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:30 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
''Hij is echt geil. Het heeeele pakketje gewoon''
Zoiets, kijk het maar terug, maar het cynisme droop eraf.
Ja, helaasch.quote:
Rock is een breed begrip lieve Ritmo. Zeg dan metal, daar kan ik nog wel inkomen. Maar ook dat is een breed begrip. Wanneer je met een drakenshirt ten tonele verschijnt en zegt van black metal á la Dimmu Borgir te houden dan zou ik als ik vrouw was ook keihard wegrennen inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:
Mannen die denken dat vrouwen niet keihard wegrennen als je als man naar rock/metal luistert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |