Ik kan me hem uberhaupt niet herinneren...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Kan me maar een grappig moment met hem herinneren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me hem uberhaupt niet herinneren...
Hij pakte toch laatst iets wat House liet liggen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan me hem uberhaupt niet herinneren...
Volgens mij is hij maar 1 keer voorgekomen ofzo. Dat was toen Cuddy zei dat ze een nieuwe assistent ofzoiets had. (denk na de Cuddy aflevering)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Kan me maar een grappig moment met hem herinneren.
http://ausiellofiles.ew.com/2010/04/06/house-nurse-jeffrey-spinoff-app/quote:The upcoming offshoot, titled Nurse Jeffrey, will be the crown jewel of a new House iPhone app that will make its debut later this month. Titled inHOUSE, the free app will update every Monday and feature exclusive interviews, behind-the-scenes footage and photos, a video blog with the drama’s writers, and a weekly giveaway in which fans can win one-of-a-kind swag.
Nurse Jeffrey will be added to the mix beginning May 24, with new “appisodes” debuting every Monday throughout the summer. The (literally) mini series — Fox’s attempt to bridge the three-month gap until House returns in September — will feature an “Upstairs, Downstairs” style of storytelling and explore the world of Princeton Plainsboro that exists beyond Dr. Crankypants and Co.
Ook een keer aan het eind van een aflevering, toen House(?) iets liet liggen en hij het meenam. Dat was de aflevering waarin House Taub er steeds bij naaide.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Volgens mij is hij maar 1 keer voorgekomen ofzo. Dat was toen Cuddy zei dat ze een nieuwe assistent ofzoiets had. (denk na de Cuddy aflevering)
http://eztv.it/shows/124/house/quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:18 schreef Take_A_Picture het volgende:Ik probeer steeds de season finale te kijken, maar de files die ik heb binnengehaald krijg ik niet open. Is niet eerlijk
En dat terwijl het gewoon avi is. Nooit problemen mee gehad, maar krijg ze gewoon niet open.
Nouja, geduld... en verder zoeken.
Wel gek dan, is het alweer een jaar geleden dat we naar de aflevering zaten te kijken waar House helemaal de weg kwijt was en zichzelf ging inchecken?? Het lijkt helemaal niet zo lang geleden!
Maakte House hem uit voor Cuddy's sexatary?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Volgens mij is hij maar 1 keer voorgekomen ofzo. Dat was toen Cuddy zei dat ze een nieuwe assistent ofzoiets had. (denk na de Cuddy aflevering)
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef sanakthe het volgende:
Nieuw seizoen is wanneer trouwens? Al wat over gehoord of?
quote:House will return for a 7th season in September/October 2010.
Ditquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gezien, ik vond het een mooie aflevering maar niet echt season's finale waardig. Maar, eerlijk is eerlijk, die van seizoenen 4 en 5 zijn dan ook moeilijk te overtreffen!
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:06 schreef .aeon het volgende:
Hopelijk het laatste (of voorlaatste) seizoen.
Met het laatste stuk ben ik het wel eens, maar omdat jij het niet meer leuk vindt, kan die serie toch wel doorgaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef .aeon het volgende:
Ik vind het een geweldige serie, een van de leukste die ik volg, maar ik begin er een beetje genoeg van te krijgen ofzo. Ik weet niet, maar het lijkt me een mooie afsluiting. Bovendien zal het laatste seizoen hopelijk ook het beste worden. De vaart zit er nu in ieder geval nog in en ik hoop gewoon niet dat het na nog 4 seizoenen slap eindigt. Waarom moeten series altijd zo eindeloos lang doorgaan?
Helaas ben ik het met je eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef .aeon het volgende:
Ik vind het een geweldige serie, een van de leukste die ik volg, maar ik begin er een beetje genoeg van te krijgen ofzo. Ik weet niet, maar het lijkt me een mooie afsluiting. Bovendien zal het laatste seizoen hopelijk ook het beste worden. De vaart zit er nu in ieder geval nog in en ik hoop gewoon niet dat het na nog 4 seizoenen slap eindigt. Waarom moeten series altijd zo eindeloos lang doorgaan?
Tsja sommige series zijn gewoon goed en dan is het lekker dat ze eindeloos doorgaan.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef .aeon het volgende:
Zij doet toch een tijdje niet meer mee ivm een film project?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Orbis het volgende:
Olivia Wilde lijkt in ieder geval onder de indruk van een aflevering van het komende seizoen:
[ afbeelding ]
Hmm... wie speelt er dan voor eye-candy? Cameron terug?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Zij doet toch een tijdje niet meer mee ivm een film project?
Cuddyquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Hmm... wie speelt er dan voor eye-candy? Cameron terug?
http://tvbythenumbers.com(...)2010-11-season/56923quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden?. En kan je in de FB dan aanvragen of de datum in de TT kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Guess who's joiningwtf is dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Guess who's joiningniceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege virente, virent cuncta
Als ik het op acteerwerk beoordeel vond ik zijn scene in de finale in dat ingestorte gebouw, waarin hij die vrouw over zijn eigen geschiedenis met zijn been vertelt, echt subliem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef ASSpirine het volgende:
Seizoensopening was fantastisch. Ik begrijp de keuze wel.
Oh, ik dacht dat dat One flew over the cuckoo's nest wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef ASSpirine het volgende:
Seizoensopening was fantastisch. Ik begrijp de keuze wel.
Je maakt me hongerig!quote:
SPOILER: Iets over de eerstvoglende epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt Joan of Arcadia je wat?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef PiRANiA het volgende:SPOILER: Iets over de eerstvoglende epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, misschien iets voor de OP aangezien die al weer gedateerd is:
[ Bericht 11% gewijzigd door .aeon op 31-08-2010 22:45:47 ]
Geretoucheerd bedoel je? Maar ja, dat is het inderdaad.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:44 schreef Imperfect-Angel het volgende:
^^ Bah wat een geroucheerde foto!
Ja dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Geretoucheerd bedoel je? Maar ja, dat is het inderdaad.
Hmm zoveel haar heeft ie toch niet? Was die gemilimeterde look van het vorige seizoen niet goed en krijgt hij nu weer nephaar?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:59 schreef .aeon het volgende:
Nou zoek maar eens een season 7 promo shoot waar dat niet bij is dan
[ afbeelding ]
Misschien als je laat opblijft maandagquote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Orbis het volgende:
Maar, dinsdag kunnen we hem toch pas zien, dan?
De handel wordt pas vanaf een uur of 3 gepost, dan is het al dinsdagquote:Op zondag 19 september 2010 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Misschien als je laat opblijft maandag
Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef vogelkooi het volgende:
Owja wisten jullie al dat 13 in tron legacy speelt?
Spuit 11 denk ik maar voor mij nieuw.
Was dat niet voor Cowboys & Aliens? Tron komt dacht ik in december al in de bioscoop, als ze daar nog mee aan de slag moeten, lijkt me dat wat laat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaat.
Ook onhandig, hebben ze eindelijk de intro aangepast met de 'nieuwe' namen, gaat ze weg..quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaat.
viel me nog mee dat ze geen bh of t-shirt oid aanhad, dat hebben die Amerikaanse vrouwen meestal...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
Over die after sex scenes: als je samen alleen bent hoef je toch niks voor je borsten te houden.
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:13 schreef Derfel het volgende:
[..]
viel me nog mee dat ze geen bh of t-shirt oid aanhad, dat hebben die Amerikaanse vrouwen meestal...
Sex sells.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.
Wel als heel America mee kijkt. Zoals dat altijd is bij t.v. series en films... Je gaat me toch niet vertellen dat dit je nooit eerder is opgevallen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
Over die after sex scenes: als je samen alleen bent hoef je toch niks voor je borsten te houden.
Vrouwen die seks hebben met hun BH aan op TVquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel als heel America mee kijkt. Zoals dat altijd is bij t.v. series en films... Je gaat me toch niet vertellen dat dit je nooit eerder is opgevallen?
Explosies boeien je ook niet meer na Hiroshima? De 100 meter sprint is saai sinds Usain Bolt het WR verbrak?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Zeker in vergelijking met de geweldige eerste ep van vorig seizoen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef TNA het volgende:
Hoi, ik heb zojuist de seizoensopening van Grey's Anatomy gezien, weet iemand wanneer House weer begint?
Ze deed het wel erg krampachtig en gemaakt vond ik. En waarom moet Thirteen er zo vreemd uit inderdaad? Ze kan toch ook gewoon ontslag nemen en weggaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.
Volgens mij gaat ze niet weg maar doet ze een paar aflevering niet mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze deed het wel erg krampachtig en gemaakt vond ik. En waarom moet Thirteen er zo vreemd uit inderdaad? Ze kan toch ook gewoon ontslag nemen en weggaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |