Zij doet toch een tijdje niet meer mee ivm een film project?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:42 schreef Orbis het volgende:
Olivia Wilde lijkt in ieder geval onder de indruk van een aflevering van het komende seizoen:
[ afbeelding ]
Hmm... wie speelt er dan voor eye-candy? Cameron terug?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Zij doet toch een tijdje niet meer mee ivm een film project?
Cuddyquote:Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Hmm... wie speelt er dan voor eye-candy? Cameron terug?
http://tvbythenumbers.com(...)2010-11-season/56923quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar heb je dat gevonden?. En kan je in de FB dan aanvragen of de datum in de TT kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Guess who's joiningwtf is dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Guess who's joiningniceeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege virente, virent cuncta
Als ik het op acteerwerk beoordeel vond ik zijn scene in de finale in dat ingestorte gebouw, waarin hij die vrouw over zijn eigen geschiedenis met zijn been vertelt, echt subliem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef ASSpirine het volgende:
Seizoensopening was fantastisch. Ik begrijp de keuze wel.
Oh, ik dacht dat dat One flew over the cuckoo's nest wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:58 schreef ASSpirine het volgende:
Seizoensopening was fantastisch. Ik begrijp de keuze wel.
Je maakt me hongerig!quote:
SPOILER: Iets over de eerstvoglende epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |