Het wordt natuurlijk steeds moeilijker eerdere finale's te overtreffen. S4 eindigde met Ambers dood, S5 eindigde met de hallucinaties (prachtig gefilmd trouwens), zie dat maar eens te evenaren. Bovendien is er dit seizoen nauwelijks toegewerkt naar een einde (vorig jaar hallucineerde hij al meerdere afleveringen voor het einde).quote:Op maandag 17 mei 2010 11:04 schreef Drug5bunny het volgende:
volgens mij word die season finale niet zo denderend als die van vorig season als ik die trailer zo bekijk
Dat was een ijzersterke finale. Maar die van vorig jaar was ook ontzettend goed. Waar zouden ze dit jaar mee komen? Alcoholisme? Een zelfmoordpoging? Hij schopt z'n psychiater dood?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:48 schreef .aeon het volgende:
Oeh, die van vorig jaar was inderdaad super! Moet ik nog eens kijken
Met Amber ook trouwens, als hij zich maar niet kan herinneren wie er met hem in de bus zat.
Van 8:00 tot 9:01 lijkt me toch redelijk de normale lengte.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Schijnt dat de finale iets langer duurt dan normale eps. Ben benieuwd
Je hebt de promo gezien toch? Lijkt me sterk dat het weer een hallucinatie is.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat was een ijzersterke finale. Maar die van vorig jaar was ook ontzettend goed. Waar zouden ze dit jaar mee komen? Alcoholisme? Een zelfmoordpoging? Hij schopt z'n psychiater dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik zo'n slap stuk, alsof iemand als House zijn levenszin haalt uit een relatie...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:43 schreef AllesWatWas het volgende:
Slap einde. De manier waarop Cuddy zei dat zij iemand had, Wilson iemand, maar House niemand, dáár had het wat mij betreft moeten eindigen (en House die vervolgens gebroken vermoeid naar huis ging en een stukje piano in mineur speelt). Nu krijgen we weer een of andere zoetsappige onzinromance ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege virente, virent cuncta
Nou ja in de aflevering ervoor werd toch wel duidelijk dat hij er niet zo blij mee was dat het voor andere mensen allemaal beter ging terwijl hij zich nog steeds miserabel voelde. De uitbarsting van Cuddy was daar ook wel een voortzetting vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:45 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n slap stuk, alsof iemand als House zijn levenszin haalt uit een relatie...
Hij gaat in ieder geval een andere kant op dan zich weer een seizoen depri voelen! Ben benieuwd! En als het tussen hem en Cuddy niet werkt dan hebben ze het geprobeerd en kan hij daarna door met zijn leven met wellicht e.a vrouw / Wilson / iets!quote:
Really? Ik vind het een bloedmooie vrouw om naar te kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ben ik de enige die Cuddy al seizoenen lang dood wil?
In dat verband mis ik Jennifer (Allison) toch wel...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik vind het een bloedmooie vrouw om naar te kijken.![]()
Ja.quote:
Mooie vrouw en goede actrice, maar gewoon zo'n ontzettend irritant personage. En dat Ross-en-Rachel gedoe tussen haar en House was ook al na een paar afleveringen moe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Really? Ik vind het een bloedmooie vrouw om naar te kijken.![]()
Helemaal mee eens, example MILF. Gave aflevering, schitterend in beeld gebrach alles.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Really? Ik vind het een bloedmooie vrouw om naar te kijken.![]()
Ik HOOP dat het een trip was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:18 schreef Guppi het volgende:
Ben ik de enige die toen het was afgelopen nog steeds twijfelde of het een trip was?
Eerst dacht hij ook dat hij niets had genomen, maar bleek de lippenstift van Cuddy een potje pillen te zijn ().
En nog voor ik dat dacht, dacht ik dat Cuddy dit alleen deed om hem die pillen weg te laten leggen. Maar zó'n bitch is het nu ook weer niet. (toch?)
WE WERE ON A BREAK!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Mooie vrouw en goede actrice, maar gewoon zo'n ontzettend irritant personage. En dat Ross-en-Rachel gedoe tussen haar en House was ook al na een paar afleveringen moe.
Ik wou Cameron vooral dood, zij kan zo irritant zijn...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef JohnLocke het volgende:
Ben ik de enige die Cuddy al seizoenen lang dood wil?
Alsjeblieft niet. Niet 2x hetzelfde hoor.quote:
Of het einde was bedoeld als "House terug aan de Vicodin", maar bleek het testpubliek dat einde niet te pikken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Fir3fly het volgende:
Best een leuke aflevering, maar ze hadden volgens mij dit seizoen gewoon niet de tijd om toe te werken naar een écht spectaculaire finale.
De aflevering waar House met 13 naar de lesbian bar ging waren haar handen ook al aan het trillen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:36 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Niet 2x hetzelfde hoor.
13 aan het aftakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:18 schreef .aeon het volgende:
[ afbeelding ]wtf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |