In de eerste aflevering van dit seizoen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:54 schreef shifto het volgende:
Wanneer kwam Alvie dan eerder voor? Kan het me echt niet herinneren. kan ook wel want de 1e seizoenen zijn alweer zooooooo lang geleden..
House's roommate in de psych ward.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:54 schreef shifto het volgende:
Wanneer kwam Alvie dan eerder voor? Kan het me echt niet herinneren. kan ook wel want de 1e seizoenen zijn alweer zooooooo lang geleden..
En niemand die heb uberhaupt eens een schouderklopje geeft, zo van "Goed van je!", nee ze zeiken alleen maar over wat ie niet goed doetquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:19 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Prachtige aflevering. Na die Taub-soap van vorige week was ik bang dat ze het verloren hadden.
Die depressie / teleurstelling van hem kan ik me wel voorstellen. Hij doet wat iedereen zegt wat ie moet doen. Hij kickt af, zoekt hulp. Iedereen gaat erop vooruit in het leven, krijgt een relatie, gaat samenwonen en hij is nog steeds alleen...
Gelukkig niet zeg, 24 stopt ook alquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:58 schreef sanakthe het volgende:
Is dit trouwens de laatste seizoen?
Was een vette aflevering, en heel erg benieuwd naar de Season finale
*doet mee*quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, 24 stopt ook al
Vraagje: waar kan men gemiste afleveringen alsnog weer zien?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:57 schreef onzinnet2 het volgende:
Damn, twee nationale feestdagen en ik lig alweer 3 afleveringen achter! Snel inhalen die hap, ik schaam me kapot, helemaal omdat ik de eerste 3 seizoen destijds in twee weken gekeken had
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vraagje: waar kan men gemiste afleveringen alsnog weer zien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |