Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaatquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:40 schreef vogelkooi het volgende:
Owja wisten jullie al dat 13 in tron legacy speelt?
Spuit 11 denk ik maar voor mij nieuw.
Was dat niet voor Cowboys & Aliens? Tron komt dacht ik in december al in de bioscoop, als ze daar nog mee aan de slag moeten, lijkt me dat wat laat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaat.
Ook onhandig, hebben ze eindelijk de intro aangepast met de 'nieuwe' namen, gaat ze weg..quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze tijdelijk uit de serie gaat.
viel me nog mee dat ze geen bh of t-shirt oid aanhad, dat hebben die Amerikaanse vrouwen meestal...quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
Over die after sex scenes: als je samen alleen bent hoef je toch niks voor je borsten te houden.
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:13 schreef Derfel het volgende:
[..]
viel me nog mee dat ze geen bh of t-shirt oid aanhad, dat hebben die Amerikaanse vrouwen meestal...
Sex sells.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.
Wel als heel America mee kijkt. Zoals dat altijd is bij t.v. series en films... Je gaat me toch niet vertellen dat dit je nooit eerder is opgevallen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
Over die after sex scenes: als je samen alleen bent hoef je toch niks voor je borsten te houden.
Vrouwen die seks hebben met hun BH aan op TVquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wel als heel America mee kijkt. Zoals dat altijd is bij t.v. series en films... Je gaat me toch niet vertellen dat dit je nooit eerder is opgevallen?
Explosies boeien je ook niet meer na Hiroshima? De 100 meter sprint is saai sinds Usain Bolt het WR verbrak?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:28 schreef AffenStrudel het volgende:
Zeker in vergelijking met de geweldige eerste ep van vorig seizoen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef TNA het volgende:
Hoi, ik heb zojuist de seizoensopening van Grey's Anatomy gezien, weet iemand wanneer House weer begint?
Ze deed het wel erg krampachtig en gemaakt vond ik. En waarom moet Thirteen er zo vreemd uit inderdaad? Ze kan toch ook gewoon ontslag nemen en weggaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:28 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ja, ik vond de handel al behoorlijk gewaagd naar Amerikaanse maatstaven. Bijna meer HBO dan FOX.
Volgens mij gaat ze niet weg maar doet ze een paar aflevering niet mee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze deed het wel erg krampachtig en gemaakt vond ik. En waarom moet Thirteen er zo vreemd uit inderdaad? Ze kan toch ook gewoon ontslag nemen en weggaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |