Zo ken ik er ook 100 verzinnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef planethugo het volgende:
titel had moeten zijn de quote van de generaal:
'its about damn time'
Ik ga het best wel missen als het stopt, maar het sfeertje van seizoen 1 en 2 blijft beter imo. Hoewel het wel leuk is om te zien hoe blij Chuck nu is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Dizer het volgende:
Oh wat een vreugde zou het zijn als er opeens een nieuwsbericht komt: Chuck wordt vervolgd met minimaal 2 seizoenen
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ga het best wel missen als het stopt, maar het sfeertje van seizoen 1 en 2 blijft beter imo. Hoewel het wel leuk is om te zien hoe blij Chuck nu is.
Dat vermoeden heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
Wie weet wordt Chuck nog wel onderdeel van Jeffster.quote:
Prachtig nummer. Overigens, Chuck on Letterman:quote:
Ze hep wel lekkere memmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
Kan die zus van Chuck trouwens ook andere blikken trekken dan bezorgd zijn?
Daar heb je gelijk in.quote:
Caseyquote:
Ik denk dat zijn vader weer aankloot met de intersect en dat er dan een versie 3.0 uitkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, dat vond ik wel minder. Dat Shaw toch weer zou moeten leven. Kan er nou nooit eens iemand normaal dood gaan in deze serie? Komt Emmet ook nog een keer terug?
Ik hoop stiekem dat Chuck zijn droom verkeerd interpreteerde of iets dergelijks, maar dat zal wel weer niet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eerder dat papa wordt vermoord ofzo.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
The Ring was toch op zoek naar de vader van Chuck?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef Mirel het volgende:
Weet de Ring zelf wel iets over de intersect? Fulcrum bleek een deel ervan te zijn die zich op de intersect richtte, maar de Ring's motieven zelf waren me nooit duidelijk.
Ja. Maar ik vraag me af wat het doel is van The Ring in het algemeen. Het gehele seizoen, of ze iets willen en waarom. Nu bestaan de meeste aflevering met een verhaal van 'Ring agent probeert dit en dat, recruteert die en die persoon en Chuck & Co moeten ze stoppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Ring was toch op zoek naar de vader van Chuck?
Hij had het ook over bepaalde Herbs die zouden helpen. 1e keer verstond ik snakesquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef Jivis het volgende:
Vond hem ook een stuk minder. Casey was wel weer grappig met z'n vier keer malaria.
Yeah, da's mooi nieuws om mee wakker te worden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)renewed-by-nbc/51367![]()
YES YES YES YES YES YESquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef planethugo het volgende:
jammer dat 24 stopt. Is de ideale dinsdag: eerst 24 kijken en direct erna Chuck om het geheel wat te relativeren
+ Castle. Dinsdag is echt druk voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee joh.
Dinsdag is:
House
Chuck
The Big Bang Theory
How I met Your Mother.
HAHAH ECHTquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef Dizer het volgende:
En ik lees ook dat Fringe ook gerenewed is. Mijn beide series
17 mei en 24 mei nog. De finale op de 24e is een dubbelaflevering. Tip van de dag voor je aangezien het de tweede keer in 5 minuten isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:19 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog van Chuck?
Ik wil nu de laatste eps achter elkaar kijken. Weet ik hoeveel weken ik niet moet kijken
Je bent een keiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
17 mei en 24 mei nog. De finale op de 24e is een dubbelaflevering. Tip van de dag voor je aangezien het de tweede keer in 5 minuten is
http://myepisodes.com/views.php?type=epsbyshow&showid=2267
Idd..Vicky Vale...Vicky Valequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Gaat best snel zo, die seizoenen.. kan me nog goed de eerste episode herinneren.. damn!
Ik vind Chuck een stuk leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Burn Notice of Chuck?? Heb beide nog nooit gezien en ben nu Burn Notice aan het downloaden. Moet ik die afzetten voor Chuck?
Zijn allebei top, of je moet de intro's van beide topics lezen, en dan besluiten welke je het leukst lijkt;quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Burn Notice of Chuck?? Heb beide nog nooit gezien en ben nu Burn Notice aan het downloaden. Moet ik die afzetten voor Chuck?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
PFfffff is dat even een moeilijke keuze.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
quote:
Burn notice voor de pure actie en explosies, een geweldige showquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vond 'm best goed eigenlijk. Vooral de stukken met Anna Wu.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:05 schreef Game_Error het volgende:
ik vond dit wel echt een van de mindere afleveringen van dit seizoen zeg. Ik hoop dat de finale weer wat beter wordt.
quote:
Hij's inderdaad een faggot.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht overigens dat die Ring-agent die Ellie aan het beinvloeden is Matthew Perry was.Lijkt er erg op.
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef larry_flynt het volgende:
Als Chuck al die geheimen uit de pc kent moeten NSA en CIA die toch ook kennen? Het zijn toch hun geheimen?
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dat kost dan tijden aan onderzoek he? Chuck ziet het in 1 flits.
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.
Ze blazen hem op.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?
Blijkbaar niet, want volgens mij heeft Pberends gelijk en is de database volledig vernietigd.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef pberends het volgende:
The Intersect is vernietigd, dit is een soort uber-database met alles erin. Maar in de serie komt de term "We're rebuilding the Intersect" ook vaak voor; wat dus inhoud dat niet alles naar de klote is, maar gefragmenteerd. Doch is Chuck nog steeds de enige met alle kennis van de geheime diensten.
Geen idee. Who cares.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef shifto het volgende:
Nou hij toch 2x geupdate. 1x door de bril die hij van "whats his name". en 1x door een filmpje van zijn pa ofzo toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Volgende week een dubbelafleveringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nog dit seizoen?
Eens, maar er komen nog wel meer lekkere gastrollen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9 van SE 1 en hij heeft net met Lou gedate en het is uit. Ik vind dat Lou er langer in had moeten zitten!!
quote:
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik kan haar niet uitstaan sinds The OC en ik val op mannen, dus ik vond het niet zo sad toen.
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Seam het volgende:
[..]
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeur, en die stem
. Dacht dat ze alles had enzo
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Seam het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Mass Effect 2 gespeeld hebben? Lijkt me prachtig om de stemmen van Yvonne en Adam terug te horen in die game.
Zo'n fantastisch lichaam heeft ze ook niet hoor, wel prachtig slank en slam, maar ook erg weinig curvesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
Ik moet hem binnenkort echt eens kopenquote:
Is deel 1 ook tof?quote:
Fantastisch zelfs, op het einde zit een twist die het niveau van Fight Club en Usual Suspects wel haalt.quote:
Ik denk dat ze dood gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt stom dat Ellie nu vrijwel zeker achter het spy-leven komt van vrijwel ieder ander castmember ().
Zonder die vader geen Chuckquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
, aantal keer. En nu snel alles afkijken en geen spoilers meer lezen
![]()
.
Ik hoop dat ze dood gaat...quote:
Het interesseert me geen fluitquote:
Nouja, dood.. denk ik niet. Ik denk dat ze gewoon vaker gebruikt zal worden en dat ze haar dan een soort ring-agent gaan maken ofzo. Maar bij mijn weten heeft die justin haar toch opgesloten in zn kantoor?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dood gaat...
Oke, deze is wel grof.Maar ik mag haar niet echt, en het boeit mij eigenlijk niet hoe zij gemanipuleerd wordt.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens een keer met seizoen 1 beginnen denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Toevallig vandaag de DVDbox van The OC binnen via Amazon
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
Oftewel een echte soap dus, een serie kan geen soap genoemd worden als er niet tenminste 1 keer inteelt is gepleegd in de serie..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaar. Hoewel dat bij wel meer series is had ik er bij The OC vrij snel genoeg van
.
En domquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
JC is sowieso baasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:16 schreef pberends het volgende:
Wel een leuke quote van John Casey (toen Chuck Shaw op z'n phone had):
"Revealing pictures of people you've killed?? I do that myself from time to time"
Oh...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat zijn gewoon kleine stukjes.
Ik heb Mass Effect 2 iets van 6x rondgespeeld en ik merk nu pas dat Adam Baldwin de stem van Kal Reegar heeft gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Seam het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Mass Effect 2 gespeeld hebben? Lijkt me prachtig om de stemmen van Yvonne en Adam terug te horen in die game.
yvonne was wel fokking geil in die game, evenals in de serie natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb Mass Effect 2 iets van 6x rondgespeeld en ik merk nu pas dat Adam Baldwin de stem van Kal Reegar heeft gedaan![]()
.
Ze had alleen 5 cup-maten groter dan in het echtquote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef Game_Error het volgende:
[..]
yvonne was wel fokking geil in die game, evenals in de serie natuurlijk
quote:Chuck-writers: Let's go out with a Big friggin' Bang, that will teach NBC for ditching us!!
NBC: Guys, We want another season..
Chuck-writers:![]()
Ooooh, sssshhhh*t. We need to change the Final episode and come up with a new story..
Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:05 schreef JamieC het volgende:
ja t was echt een zwakke finale zeg.. heb je 2 fuckin uur, raffel je het zo af
jammer maarja.. nog wel een extra seizoen.
John Casey heeft een dochterquote:
Orion was zijn vader toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
Vond het een geweldige finale, mooi een conclusie gemaakt van the ring en shaw, een mooi open einde voor de Buy More (nieuwe locatie, andere winkel, zelfde winkel?) en er is geweldig veel mogelijk met de verhaallijn door alex, casey en morgan. Die 3 kunnen al een half seizoen aan lach momenten opleveren.
Daarnaast vond ik die Rogue base eigenlijk ook stiekem wel cool.
Alleen weer jammer dat het weer om familie van Chuck gaat, nu zijn moeder. Nu is zo'n beetje iedereen betrokken bij de spy-game (chuck, morgan, ellie, devon, casey, sarah, orion, alex) en daar komt nu z'n moeder nog bij.
Ze mogen wat mij betreft wel weer meer de nadruk leggen op chuck en morgan, jeff en lester, big mike en casey (adam speelt echt geweldig imo) ipv 40 minuten alleen chuck en sarah en dan 10 minuten alle andere personages (verspreid over een epi.)
Maar goed, ziet er veelbelovend uit en kan niet wachten tot s04 (iemand al een datum?)
misschien merk ik die ongeloofwaardigheid niet op omdat ik ook series als lost, heroes, bsg, supernatural etc gewend ben, en ivm die is chuck zeer geloofwaardigquote:Op woensdag 26 mei 2010 02:01 schreef Merkie het volgende:
Wel een leuke finale maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger.
De kans was al heel groot dat het na S3 zou stoppen. Langer dan S4 zal het echt niet doorgaan...quote:
Inderdaad maar ik kan me er niet aan storen. Zoals eerder gezegd deze serie is vanaf ep. 1 al onrealistisch dus zoiets merk ik niet eens meer opquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
wel met nog een optie van 9 afleveringen meer, maar dat zal wel niet meer dan een optie blijven.quote:
En dan komt het ligt bij de muur, wordt er nog een ruimte erachter geopendquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Professional het volgende:
Moest wel ff lachen toen Chuck de kelder in liep en er echt een kilometer aan lichten aan ging. Beetje overdreven
geniale scene inderdaad, heb echt dubbel gelegen...quote:
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ze hadden overigens 1,5 uur en ze hebben het zeker niet afgeraffeld vind ik.
Ik vond het echt een goede finale.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
was dat vorig jaar niet ook zo en toen hadden ze er nog wat bijgekocht?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
September probably. Exacte datum is nog niet bekend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen nou?
Mjah, Spyless Chuck zou echt niks zijn..quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:50 schreef Dizer het volgende:
Wel weer zo bleeeh dat Ellie niet wil dat Chuck nog een spion is.
precies alleen dat is genoeg voor zoveel hilarische momenten. En ik hoop dat morgan nu eens echt met die aan de slag gaat. Het moge onrealistisch zijn dat zulke ventjes zulke meiden krijgen, maargoed dat gaat dus al 3 seizoenen zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Jivis het volgende:
Toffe finale. Casey's dochter en Morgan, en Casey die daar vervolgens achter komt
. Ben benieuwd naar seizoen 4.
Ik dacht in eerste instantie dat 19 pas volgende week uitgezonden zou worden en kwam pas 2 dagen later achter mijn vergissing.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post zette me tot nadenken. Zo lang duurde de ep helemaal niet! Heb ik alleen 19 gezien... en niet 18. Vond al dat ik dingen miste maarja. Ik blow veel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Gratis tip: myepisodes.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 02:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Ik had hetzelfde. Vond het al zo raar beginnen, ineens zaten ze in de truck opgesloten enzo. En toen zei Elly ineens dat hun vader dood was, ik dacht huh
dus even opgezocht blijkt het een dubbele ep te zijn
Ze hebben een leuk balletje opgegooid, dus het lijkt me van wel. Ik vind haar wel schattigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zou Casey's dochter een vastere rol krijgen? Lijkt me tof.
Ik vind het fijn dat Lou er niet langer inzat, ik kreeg er een kloppende klabanus van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9 van SE 1 en hij heeft net met Lou gedate en het is uit. Ik vind dat Lou er langer in had moeten zitten!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Tegan het volgende:
Zou Casey's dochter een vastere rol krijgen? Lijkt me tof.
Broken Bells en Band of Horsesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
"The High Road" by Broken Bells (Chuck and Sarah at the market)
"One More Try" by Timmy T (Devon drinks)
"England Swings" by Roger Miller (Casey and Justin at the diner)
"Neighbor" by Band Of Horses (Chuck gets the governor)
"One October Song" by Nico Stai (Stephen goes down)
"Congratulations" by MGMT (Alex enters the Buy More)
"Don't Give Up On Us Now" by Menew (Chuck is taken)
&
"On My Way Back Home" by Band Of Horses (Chuck and Ellie reunited)
"Sundial" by Wolfmother (Team Bartowski goes undercover)
"El Jarabe Tapatio (aka "Mexican Hat Dance")" (Cellphone ring tone)
"Blaze Of Glory" originally by Jon Bon Jovi (Jeffster! performs)
"Blue Beard" by Band Of Horses (Sarah saves Chuck)
"Don't Hide Away" by Bishop Allen (The Buy More aftermath)
Volgens TV.com zijn deze nummers in elk geval aan bod gekomen in ep. 18 & 19
Ze heeft wel iets cutesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk.
Toen ze Casey aanviel.
Der moet gewoon een paal in die bips!quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk.
Toen ze Casey aanviel.
Er zijn verschillende ratings voor verschillende leeftijdsgroepen en daarnaast zijn er nog de ratings voor het totale aantal huishoudens in de VS .quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:01 schreef PirE het volgende:
Rating was trouwens geen 1.8 maar 3.0.
"Chuck" season finale part 1 (5 million, 3.0/5)
"Chuck" season finale part 2 (5.2 million, 3.1/5)
Vind ik ook ja, die hele verhaallijn van Shaw op het eind slaat eigenlijk gewoon nergens opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:25 schreef Jivis het volgende:
Achteraf gezien vond ik het eigenlijk maar debiel dat Shaw nog in leven bleek te zijn. De aflevering waarin Chuck hem neerschiet had juist iets dramatisch omdat het zijn eerste moord was enzo. Nu is dat nog steeds niet gebeurd
.
Komt natuurlijk ook omdat die aflevering met Shaw's "dood" geschreven was als serie finale.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, die hele verhaallijn van Shaw op het eind slaat eigenlijk gewoon nergens op. Maar ik heb besloten me er niet druk over te maken.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef planethugo het volgende:
ben alweer vergeten of shaw nu alsnog dood was op het einde?
Ik ben net begonnen aan de serie Firefly, en daar zit 'ie ook al in. Aardig genoeg in een rol die eigenlijk heel erg op Casey lijkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Net Independence Day weer eens gezien en kwam tot mijn verbazing een mega jonge Adam Baldwin tegen
Ja daar wist ik het wel van, maar ID4 echt niet terwijl ik die al 4,5 keer heb gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Moet je Full Metal Jacket eens kijken
34 is mega jong?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja daar wist ik het wel van, maar ID4 echt niet terwijl ik die al 4,5 keer heb gezien
[ afbeelding ]
Goede dagcrème I guessquote:
Alsof het nog niet nerd genoeg wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
breaky breaky
Olivia Munn joins the show
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Tazmaniac het volgende:
breaky breaky
Olivia Munn joins the show
De ene spy of de andere?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Nee, ze gaat een of andere spy spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |