Zo ken ik er ook 100 verzinnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef planethugo het volgende:
titel had moeten zijn de quote van de generaal:
'its about damn time'
Ik ga het best wel missen als het stopt, maar het sfeertje van seizoen 1 en 2 blijft beter imo. Hoewel het wel leuk is om te zien hoe blij Chuck nu is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:22 schreef Dizer het volgende:
Oh wat een vreugde zou het zijn als er opeens een nieuwsbericht komt: Chuck wordt vervolgd met minimaal 2 seizoenen
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik ga het best wel missen als het stopt, maar het sfeertje van seizoen 1 en 2 blijft beter imo. Hoewel het wel leuk is om te zien hoe blij Chuck nu is.
Dat vermoeden heb ik ook ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
Wie weet wordt Chuck nog wel onderdeel van Jeffster.quote:
Prachtig nummer. Overigens, Chuck on Letterman:quote:
Ze hep wel lekkere memmen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef pberends het volgende:
Kan die zus van Chuck trouwens ook andere blikken trekken dan bezorgd zijn?
Daar heb je gelijk in.quote:
Caseyquote:
Ik denk dat zijn vader weer aankloot met de intersect en dat er dan een versie 3.0 uitkomtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, dat vond ik wel minder. Dat Shaw toch weer zou moeten leven. Kan er nou nooit eens iemand normaal dood gaan in deze serie? Komt Emmet ook nog een keer terug?
Ik hoop stiekem dat Chuck zijn droom verkeerd interpreteerde of iets dergelijks, maar dat zal wel weer niet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eerder dat papa wordt vermoord ofzo.
Dat dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is allemaal te vrolijk momenteel. Ik denk dat er iemand dood zal gaan einde van het seizoen. Ik zeg Chuck & Ellie's vader!
The Ring was toch op zoek naar de vader van Chuck?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:30 schreef Mirel het volgende:
Weet de Ring zelf wel iets over de intersect? Fulcrum bleek een deel ervan te zijn die zich op de intersect richtte, maar de Ring's motieven zelf waren me nooit duidelijk.
Ja. Maar ik vraag me af wat het doel is van The Ring in het algemeen. Het gehele seizoen, of ze iets willen en waarom. Nu bestaan de meeste aflevering met een verhaal van 'Ring agent probeert dit en dat, recruteert die en die persoon en Chuck & Co moeten ze stoppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Ring was toch op zoek naar de vader van Chuck?
Hij had het ook over bepaalde Herbs die zouden helpen. 1e keer verstond ik snakesquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef Jivis het volgende:
Vond hem ook een stuk minder. Casey was wel weer grappig met z'n vier keer malaria.
Yeah, da's mooi nieuws om mee wakker te worden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)renewed-by-nbc/51367![]()
YES YES YES YES YES YESquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:45 schreef planethugo het volgende:
jammer dat 24 stopt. Is de ideale dinsdag: eerst 24 kijken en direct erna Chuck om het geheel wat te relativeren
+ Castle. Dinsdag is echt druk voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee joh.
Dinsdag is:
House
Chuck
The Big Bang Theory
How I met Your Mother.
HAHAH ECHTquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef Dizer het volgende:
En ik lees ook dat Fringe ook gerenewed is. Mijn beide series
17 mei en 24 mei nog. De finale op de 24e is een dubbelaflevering. Tip van de dag voor je aangezien het de tweede keer in 5 minuten isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:19 schreef Dizer het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog van Chuck?
Ik wil nu de laatste eps achter elkaar kijken. Weet ik hoeveel weken ik niet moet kijken
Je bent een keiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
17 mei en 24 mei nog. De finale op de 24e is een dubbelaflevering. Tip van de dag voor je aangezien het de tweede keer in 5 minuten is
http://myepisodes.com/views.php?type=epsbyshow&showid=2267
Idd..Vicky Vale...Vicky Valequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Gaat best snel zo, die seizoenen.. kan me nog goed de eerste episode herinneren.. damn!
Ik vind Chuck een stuk leukerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Burn Notice of Chuck?? Heb beide nog nooit gezien en ben nu Burn Notice aan het downloaden. Moet ik die afzetten voor Chuck?
Zijn allebei top, of je moet de intro's van beide topics lezen, en dan besluiten welke je het leukst lijkt;quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Burn Notice of Chuck?? Heb beide nog nooit gezien en ben nu Burn Notice aan het downloaden. Moet ik die afzetten voor Chuck?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:38 schreef Johnny Blaze het volgende:
PFfffff is dat even een moeilijke keuze.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
quote:
Burn notice voor de pure actie en explosies, een geweldige showquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vond 'm best goed eigenlijk. Vooral de stukken met Anna Wu.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:05 schreef Game_Error het volgende:
ik vond dit wel echt een van de mindere afleveringen van dit seizoen zeg. Ik hoop dat de finale weer wat beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |