Hij's inderdaad een faggot.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Ritmo het volgende:
Ik dacht overigens dat die Ring-agent die Ellie aan het beinvloeden is Matthew Perry was.Lijkt er erg op.
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef larry_flynt het volgende:
Als Chuck al die geheimen uit de pc kent moeten NSA en CIA die toch ook kennen? Het zijn toch hun geheimen?
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dat kost dan tijden aan onderzoek he? Chuck ziet het in 1 flits.
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hun database is gone, Chuck is de enige die de database volledig in z'n hoofd heeft.
Ze blazen hem op.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is die database volledig weg dan? Weet nog wel dat dat ding explodeerde in de allereerste aflevering maar is alles volledig weg?
Blijkbaar niet, want volgens mij heeft Pberends gelijk en is de database volledig vernietigd.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb net dan aflevering twee van seizoen één gezien en daar is een dokter die de beste dokter van NSA is. Chuck ziet echter dat deze dokter staatsgeheimen verkoopt aan Noord Korea. Dat moet NSA of/en CIA dan toch al weten?
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef pberends het volgende:
The Intersect is vernietigd, dit is een soort uber-database met alles erin. Maar in de serie komt de term "We're rebuilding the Intersect" ook vaak voor; wat dus inhoud dat niet alles naar de klote is, maar gefragmenteerd. Doch is Chuck nog steeds de enige met alle kennis van de geheime diensten.
Geen idee. Who cares.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze hadden later (ergens in seizoen 2) toch al een intersect 2.0 klaar? Wat gebeurde daar ook alweer mee?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:15 schreef shifto het volgende:
Nou hij toch 2x geupdate. 1x door de bril die hij van "whats his name". en 1x door een filmpje van zijn pa ofzo toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Volgende week een dubbelafleveringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Tegan het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er nog dit seizoen?
Eens, maar er komen nog wel meer lekkere gastrollen hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:42 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 9 van SE 1 en hij heeft net met Lou gedate en het is uit. Ik vind dat Lou er langer in had moeten zitten!!
quote:
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Tegan het volgende:
Owja. Ik kan haar niet uitstaan sinds The OC en ik val op mannen, dus ik vond het niet zo sad toen.
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Seam het volgende:
[..]
In the OC was ze juist altijd het lieve meisje, wat kon jij dan niet uitstaan?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste twee seizoenen ofzo gezien, en wat een zeur, en die stem
. Dacht dat ze alles had enzo
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Seam het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Mass Effect 2 gespeeld hebben? Lijkt me prachtig om de stemmen van Yvonne en Adam terug te horen in die game.
Zo'n fantastisch lichaam heeft ze ook niet hoor, wel prachtig slank en slam, maar ook erg weinig curvesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef larry_flynt het volgende:
Bilson heeft geweigerd om naakt fotoshoots te doen voor tijdschriften, omdat ze haar lichaam heilig vindt, en niet voor de hele wereld bedoeld is.
Ik moet hem binnenkort echt eens kopenquote:
Is deel 1 ook tof?quote:
Fantastisch zelfs, op het einde zit een twist die het niveau van Fight Club en Usual Suspects wel haalt.quote:
Ik denk dat ze dood gaat...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het echt stom dat Ellie nu vrijwel zeker achter het spy-leven komt van vrijwel ieder ander castmember ().
Zonder die vader geen Chuckquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ellie kan haast niet dood. Dan moet Awsome ook allemaal verdrietig zijn, en wil niemand meer in de spy wereld zijn enzo. Pa is een veel veiligere bet, want die is er toch nooit dus heeft niet zo'n grote impact op iedereen..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:18 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Komt zijn pa ook weer terug dan :p (ben pas bij ep 10 se01)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
, aantal keer. En nu snel alles afkijken en geen spoilers meer lezen
![]()
.
Ik hoop dat ze dood gaat...quote:
Het interesseert me geen fluitquote:
Nouja, dood.. denk ik niet. Ik denk dat ze gewoon vaker gebruikt zal worden en dat ze haar dan een soort ring-agent gaan maken ofzo. Maar bij mijn weten heeft die justin haar toch opgesloten in zn kantoor?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dood gaat...
Oke, deze is wel grof.Maar ik mag haar niet echt, en het boeit mij eigenlijk niet hoe zij gemanipuleerd wordt.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens een keer met seizoen 1 beginnen denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Toevallig vandaag de DVDbox van The OC binnen via Amazon
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
Oftewel een echte soap dus, een serie kan geen soap genoemd worden als er niet tenminste 1 keer inteelt is gepleegd in de serie..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen was of familie van elkaar of neukte met elkaar. Hoewel dat bij wel meer series is had ik er bij The OC vrij snel genoeg van
.
En domquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Zeg Tegan ga je mond een gauw spoelen!!!
Summer was awesome
voor de rest weinig op te merken.. matige episode
JC is sowieso baasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:16 schreef pberends het volgende:
Wel een leuke quote van John Casey (toen Chuck Shaw op z'n phone had):
"Revealing pictures of people you've killed?? I do that myself from time to time"
Oh...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat zijn gewoon kleine stukjes.
Ik heb Mass Effect 2 iets van 6x rondgespeeld en ik merk nu pas dat Adam Baldwin de stem van Kal Reegar heeft gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:52 schreef Seam het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die Mass Effect 2 gespeeld hebben? Lijkt me prachtig om de stemmen van Yvonne en Adam terug te horen in die game.
yvonne was wel fokking geil in die game, evenals in de serie natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb Mass Effect 2 iets van 6x rondgespeeld en ik merk nu pas dat Adam Baldwin de stem van Kal Reegar heeft gedaan![]()
.
Ze had alleen 5 cup-maten groter dan in het echtquote:Op maandag 24 mei 2010 13:39 schreef Game_Error het volgende:
[..]
yvonne was wel fokking geil in die game, evenals in de serie natuurlijk
quote:Chuck-writers: Let's go out with a Big friggin' Bang, that will teach NBC for ditching us!!
NBC: Guys, We want another season..
Chuck-writers:![]()
Ooooh, sssshhhh*t. We need to change the Final episode and come up with a new story..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |