En hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:14 schreef MaskOfSanity het volgende:
Een vrij obscure bezigheid in mijn ogen.
Daarom ook het ? in de titel... niet iedereen hier heeft vandaag de laatste werkdag!!quote:
Je gaat er wel een beetje te serieus op in.quote:
Hier nog niet.quote:
Mjah, ik ben in een k-tbui, chagrijnig en wil naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef Soempie het volgende:
Je gaat er wel een beetje te serieus op in.
Sowieso, SPquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
'SP wil dat banken gaan meebetalen aan redding Griekenland'
Die mafkezen snappen er ook echt he-le-maal geen ene fuck van he
We redden juist Griekenland zodat onze banken niet allemaal omvallen![]()
Ik las "blanken"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
'SP wil dat banken gaan meebetalen aan redding Griekenland'
We hebben niet voor niets banken genationaliseerdquote:Die mafkezen snappen er ook echt he-le-maal geen ene fuck van he
We redden juist Griekenland zodat onze banken niet allemaal omvallen![]()
Tsja, twee en een halve grootbank vallen inderdaad onder het voormalig StaatsBosBeheer, en zullen wel "moeten". De overige banken worden waarschijnlijk onder een vorm van dwang meegenomen, in een bijzonder aparte variant van het depositogarantiestelsel. Ze zullen dit een leuke naam moeten geven, bijvoorbeeld "fetaverplichting", of "grieksegarantie".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben niet voor niets banken genationaliseerd
Alsof die nu in staat zijn om andere landen te gaan redden
Ik weet niet of het nog steeds zo leuk is als je er zo lang op moet wachten. Speciaal voor jou dan een plaatje:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Lunchtime
Ik zal vanavond eens kijken naar dat topic, maar youtube werkt niet op kantoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef B.ertha het volgende:
Zouden jullie misschien voor mij mijn enquête in willen vullen?
Het gaat over hybride auto's.
Het is voor mijn thesis.
Het levert eventueel een waardebon op, als ik je lijst eruit trek bij de loting.
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Als je klaar bent, mail maar naar m a r j a c o e n e n @ g m a i l . c o m
Als je hier de modjes vraagt of je er een topic over mag maken in PTA, dan heb je er zo 20 bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nu twee keer de hort op geweest en heb zo'n 50 enquêtes verzameld, maar ik moet er dus ongeveer 100 hebben
Je dacht toch niet serieus dat er een neerwaardse correlatie is tussen de olieprijs en de benzineprijs?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat de olie zojuist onder de 77 dollars is gezakt..en dat is 10 dollar in een week. Maar je betaalt toch nog steeds 1.50 voor een liter nu of niet?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net een topic over iemand die in elkaar gerost is, en ik herinner me opeens dat ik vannacht gedroomd heb dat ik iemand helemaal in puin geslagen heb
Ingevuld en verstuurd... maar wel lastig. Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht, over wel of niet hybride auto..quote:
Heb je nog meer Freddy Krueger-trekjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net een topic over iemand die in elkaar gerost is, en ik herinner me opeens dat ik vannacht gedroomd heb dat ik iemand helemaal in puin geslagen heb
Niet dat ik weet. Alle scharen en messen liggen nog in de laquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nog meer Freddy Krueger-trekjes?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alle scharen en messen liggen nog in de la
Nog bedankt voor de tips trouwens
Dus je gaat er toch mee door?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog ff ruim 2 uur en dan weekend![]()
Moet alleen om 5 uur bij m'n nieuwe huis zijn om de boel in te meten, zodat ik zaterdag een begroting kan maken
Vervang M door B en je zit zo thuisquote:
Yeps.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, ja, mijn werkgever is lief voor me geweest
@Diaan, je bedoelt Theo J. ?
En hoe was het?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Terug van weg geweest...
leuk optrekjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was vooral winderig en druilerig in Normandië.
Verder hebben we ons prima vermaakt in ons chateau, met de landingzones van de 2e WO en met het eten en drinken (Calvados route gereden).
Verder niet echte highlights, kende de omgeving al.
Onss hutje de afgelopen week:
[ afbeelding ]
Kan niet anders zeggen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
Rechter: Straf voor mishandelen buschauffeur niet nodig
GRONINGEN - Een man die vorig jaar in Groningen een buschauffeur van Arriva had mishandeld hoeft van de rechtbank de cel niet in. De verdachte werd wel schuldig bevonden maar de rechter meende dat een straf 'niets toevoegt'.
Dit omdat de man zijn leven inmiddels zou hebben gebeterd, zo meldt RTV Noord. Ook vond de rechter dat het wel heel lang had geduurd voor de zaak werd behandeld.
Bron: www.telegraaf.nl
Wat een gezwets van die rechter zeg.
Zit je weer op een LAN party?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan
Grote verhuizing heeft weer plaatsgevonden, hoi vanaf mijn weekendadres
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee bij m'n vriendSleep m'n pc bijna altijd mee
Een weekeind zonder Etcie kun je toch niet echt een moederdag cadeau noemen?quote:Heb nog een 'moederdag cadeautje' aan m'n moeder gedaan, en de afwas gedaan, zij waren al weg dus wel een aardige verrassing
Laat even weten of ze het nog hebben. Dan kan ik me voorbereiden voor Rock Werchter. Daar heb ik ze ooit gezien en toen was het rukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Zo de apparatuur bij elkaar rapen en naar Paradiso voor Faithless...
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee bij m'n vriendSleep m'n pc bijna altijd mee
Heb nog een 'moederdag cadeautje' aan m'n moeder gedaan, en de afwas gedaan, zij waren al weg dus wel een aardige verrassing
Sluit je wel alles goed aan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Zo de apparatuur bij elkaar rapen en naar Paradiso voor Faithless...
Het gaat bijna altijd softwarematig stukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaat
Er zijn hele mooie oplossingen voor dat probleem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaat
Zo'n 5 jaar geleden in de HMH was het prima...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat even weten of ze het nog hebben. Dan kan ik me voorbereiden voor Rock Werchter. Daar heb ik ze ooit gezien en toen was het ruk
Ik hoop het wel, dit keer...quote:
Ik heb al videokaarten en netwerkkaarten en moederborden voorbij zien komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gaat bijna altijd softwarematig stuk![]()
Maar een SSD is misschien wel verstandig
Gewoon je leesbril opzetten. Hoef je je echt niet voor te schamen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden in de HMH was het prima...
[..]
Ik hoop het wel, dit keer...
Ssstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al videokaarten en netwerkkaarten en moederborden voorbij zien komen
Doe ik ook niet, ik heb inmiddels al zo'n 7 leesbrillen her en der rondslingeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon je leesbril opzetten. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor
Een beroepsmatige TVP dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
middag, hier een tvp voor dit topic
Ik geloof dat ik een guy ben... die kleurnamen voor girls gebruik ik nooit en ken is soms niet eens...quote:
Etcetera +1quote:
Oeh ninja editquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag Tim ook nog even bekeken.
Breekt 'ie z'n nek over een cherrytomaatje.![]()
Ik zei al tegen mw. MM: 'Tim en culinair, dat gaat niet samen' en prompt..
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een guy ben... die kleurnamen voor girls gebruik ik nooit en ken is soms niet eens...
Niet veel plannen; vanavond eten m'n moeder en jongste broer bij ons, morgen en overmorgen vooral studeren, huishouden en rustquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Leuke weekendplannen IARL?
En daar gaat ie weer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:21 schreef iamredleader het volgende:
Zo, daar is de trein al!
Nee, vertrek 17.28quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:21 schreef Cobra4 het volgende:
En daar gaat ie weer!
Morgen een verjaardag in Helmond, daar slapen en dan zondag een concert in het Concertgebouw; Requiem van Brahmsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet veel plannen; vanavond eten m'n moeder en jongste broer bij ons, morgen en overmorgen vooral studeren, huishouden en rustJij?
Is dat ook het schoonzusje dat zwanger is? Dan kun je voorrang krijgen he...... misschien ook eens overwegen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Schoonzusje gaat verhuizen. Ik wil oohoook [ afbeelding ]
en dan zit je aan een duivelsgebroed vastquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat ook het schoonzusje dat zwanger is? Dan kun je voorrang krijgen he...... misschien ook eens overwegen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat ook het schoonzusje dat zwanger is? Dan kun je voorrang krijgen he...... misschien ook eens overwegen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Etcetera het volgende:
En de laatste van vandaagMisschien leuk voor B. als illustratie bij je thesis
[ afbeelding ]
Kettingmail uit 1952 van Moeder Theresaquote:Je bent Gekozen om deze noveen te ontvangen.
Op het moment DAT u het heeft ontvangen, zegt u het volgende:
[Slechte vertaling van Onze Vader]
Meer geblaat
'Vader, gelieve te zegenen Beschermen en de persoon dit bericht leest ... '
Dit is een Noveen van Moeder Theresa DAT begon in 1952.
Het is nooit gebroken. Waneer je wil binnen 48 uur 20 exemplaren sturen (van Zoveel als je Kunt --
God weet het als je geen 20 mensen hebt om het te verzenden. Het is de inspanning en de Intentie telt sterven.) Aan familie en vrienden.
Dit is een Krachtige noveen. Kan geen kwaad. Kan Alleen helpen.
Please breken het niet ....
God Bless You and Take Care!
Lot's of Love.....
Meteen doorgestuurd neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:07 schreef B.ertha het volgende:
Mailtje dat ik net krijg:
[..]
Kettingmail uit 1952 van Moeder Theresa
Als je in A'dam bent kunnen we wellicht afspreken, kun je Jair ontmoetenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgen een verjaardag in Helmond, daar slapen en dan zondag een concert in het Concertgebouw; Requiem van Brahmséén van mijn lievelingsstukken. Alleen beetje jammer dat ik nu ziek ben, fikse verkoudheid met keelpijn, een bonzend en suizend hoofd en verhoging....
![]()
Nouja, Brahms zal ik in elk geval niet missen! Al moet ik er een pakje aspirines voor wegtikken
Ik ben altijd dol op kindjes jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je in A'dam bent kunnen we wellicht afspreken, kun je Jair ontmoeten
Is ook de fout van de zender van die massamail dan, als ze het aan iedereen sturen ipv aan één persoon en de rest in de BCC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het irritanter als mensen een massamail versturen en sommige ontvangers het verschil niet snappen tussen 'reply' en 'reply to all'
Yeps is van teakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
altijd leuk
Wat me trouwens ook nog opvalt is dat mijn dressoir er ongeveer net zo uitziet als je tv meubel. Is het van Teak?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje Diaan, kan Lennon al los lopen??
Het is misschien de achterstand van een prematuurtje, maar mijn oppaskindje kan echt alleen nog maar aan de tafel staan, en heel wiebelig lopen als je m aan twee handjes vasthoudtDie had 11 feb geboren moeten worden maar kwam 31 dec al.
Nem, ze hebben het nog steeds.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat even weten of ze het nog hebben. Dan kan ik me voorbereiden voor Rock Werchter. Daar heb ik ze ooit gezien en toen was het ruk
Opname's maken daar kan alleen als je een goede plek hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh MM, wat balen! Nu wil je zeker extra graag naar het Westerpark? Of is het daar niet goed op te nemen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:47 schreef Etcetera het volgende:
Tip van de Dag: controleer bij het verlaten van de auto of de deuren op slot zijn. Doe je dit niet, dan heb je kans om de volgende ochtend een leeggetrokken auto aan te treffen.
Einde dienstmededeling.
Nee, m'n moeder woont daar. Ga er vandaag heen, morgen moederdag en dan morgenavond weer vele uren in de trein terugquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Werk je bij de KNVB?
Pekingeend!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Cobra4 het volgende:Tijd voor een bakkie pleur en meteen even bedenken wat ik straks laat bezorgen door de Chinees
quote:Officially named the Spire of Dublin, this tall needle-like structure has already received a number of nicknames including The Spike, The Binge Syringe, The Stiletto in the Ghetto, The Nail in the Pale (see the Pale), The Pin in the Bin, The Stiffy at the Liffey, The Erection in the Intersection and The Rod to God.
Misschien wel.quote:
Ontzettendquote:
Erection in the Intersectionquote:
Ook gezien in Dublinquote:
Wat ook niet helpt is dat ik de deadline gehaald heb.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is dat ik de deadline gehaald heb.
Hoe komen die gasten dan aan je nummer?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een sms gekregen 'Antwoord nu OK naar 5959 voor de Laptop en dit music abonnement.' en nog wat blahblah. Rondje internet levert op dat het een hoop geld kan gaan kosten. Ik heb nog nooit iets met eens sms-service ofzo gedaan, dus denk dat ik dit maar even in de gaten hou voor het geval ik ineens een stevige telefoonrekening heb.
Dat zou ik niet wetenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe komen die gasten dan aan je nummer?
Ik ga ook zeker niet reagerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:28 schreef De_Hertog het volgende:
Zolang je niet antwoord zou er geen probleem moeten zijn. En ik denk dat ze gewoon random nummers proberen..
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was alweer uitgenodigd om vanavond ergens te gaan bieren maar dat kan ik niet aan hoor
Nooit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
@Cobra4
Een brutale vraag: wanneer ga jij een oranje tag ophalen?
Ah mooi.quote:
Ik heb de avatar alleen voor 30-04, 04-05, 05-05 en 26-06. Daarna gaat ie weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah mooi.
Ik ben dat namelijk ook niet van plan. Ook mijn avatar blijft ongewijzigd.
Maar ik volg wel het WK.
Die zag ik niet aankomenquote:
Is er een speciale gebeurtenis op 26-06?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de avatar alleen voor 30-04, 04-05, 05-05 en 26-06. Daarna gaat ie weg.
Het WK ga ik zeker niet volgen.
Wat een verrassing he!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is er een speciale gebeurtenis op 26-06?
Valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was alweer uitgenodigd om vanavond ergens te gaan bieren maar dat kan ik niet aan hoor
Ja, ik word al een dagje ouder he?quote:
quote:
Wat is dat? Roast?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Al een tijdje klaar met werken. Tijd voor een "Roast" op Comedy Central.
Compleet en grenzeloos afzeiken van een bekend persoon.quote:
Vandaag supporterstoernooi bij Ajax incl. BBQ.quote:
Je mag wel vlaggenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je mij opstelt dan verlies je gegarandeerd
quote:
Nee, met een biertjequote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan krijg ik zeker hiermee betaald?
[ afbeelding ]
Heb het niet zelf gemaakt hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent vergeten de zwaarden door AK-47's te vervangen
dat dacht ik al, maar dan is hij nog waarheidsgetrouwerquote:
Ik moest hier even over nadenkenquote:
Degenen die hem al hebben ingevuld, bedankt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Zouden jullie misschien voor mij mijn enquête in willen vullen?
Het gaat over hybride auto's.
Het is voor mijn thesis.
Het levert eventueel een waardebon op, als ik je lijst eruit trek bij de loting.
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Als je klaar bent, mail maar naar m a r j a c o e n e n @ g m a i l . c o m
Oh kut!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen is ontzettend hard Moederdag aan het vieren denk ik
Het zal vandaag wel bij een belletje blijven.quote:
Dat meen je nietquote:
quote:
Da's beter.quote:Wij doen er niet aan
Ja toch, niet dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:24 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben bij mijn moeder geslapen en ontbijt gegeten, dat vindt ze eigenlijk al heel fijn. Maar we hebben toch ook maar een nieuw rugtasje gegeven (mijn zusje en ik) en Sheep en de vriend van zusje hebben een bosje rozen gegeven
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
Verder uit de categorie voetbal:
http://www.youtube.com/user/FCGroningenTV#p/u/3/jnZUhBG_8Lk
Nee, dat hebben we 2 weken geleden al door het toilet gespoeldquote:
---> V & Aquote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze bied ik een vouwwagen te koop aan
Hij is snel op te zetten, inclusief ruime voortent, nog in prima staat ondanks dat hij al minstens 10 jaar oud is. Komt met gasstelletje (zonder slang!) en besteklaatjes, impregneerspray, bezem. In de vouwwagen kunnen minimaal 2 mensen slapen. Vraagprijs is ¤ 450,- en er zijn foto's beschikbaarben nu even te lui op ze up te loaden
Met een aggregaat om je computers draaiende te houden?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Dat ben ikmeestal
De reden dat we 'm verkopen is trouwens dat we een caravan hebben gekocht
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een aggregaat om je computers draaiende te houden?
Iets met tegenkomen en gas bijquote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, er was iets met een scheidsrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm with ^^^^quote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Mooie meidNu maar hopen dat drank, drugs, sex en weet ik wat nog meer haar niet zullen verpesten
Ik wel van Bracha van Doesburgquote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I'm with ^^^^
Zag de foto al in een ander topic. Vind 'r wat weg hebben van Gigi Ravelli.
Zulks een lekker dingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel van Bracha van Doesburg
[ afbeelding ]
Laatst Vet Hard gekeken, ze ziet er zeker prettig uit in die film ^^quote:
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze bied ik een vouwwagen te koop aan
Hij is snel op te zetten, inclusief ruime voortent, nog in prima staat ondanks dat hij al minstens 10 jaar oud is. Komt met gasstelletje (zonder slang!) en besteklaatjes, impregneerspray, bezem. In de vouwwagen kunnen minimaal 2 mensen slapen. Vraagprijs is ¤ 450,- en er zijn foto's beschikbaarben nu even te lui op ze up te loaden
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...
Sinds vorige week is mijn haat tegen alles wat op wielen achter een auto hangt en waarin zo nodig tijdelijk 'gewoond' moet worden weer op een iets hoger treetje van de niet meer zo hoge trap komen te liggen.
Die klote sleurhut-eigenaren moeten ze verbieden om ook nog maar één meter op de snelweg te rijden met hun sukkelgangetje 70 à 80 km per uur.
Neem dan lekker een binnenweggetje, ben je nog eerder één met de o zo geliefde natuur, maar laat mij (en vele anderen) gewoon (minimaal) de maximum snelheid op een snelweg rijden, waar dat stuk asfalt ook voor bedoeld is.
Als ik op vakantie ga, wil zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn. Maar nee, half Nederland moet zo nodig hun hobby op mij botvieren door massaal de auto tot het dak toe vol te proppen en een hok op wielen er achter te hangen.
Twee joekels van zijspiegels op de auto, omdat ze anders niks zien. Maar daar kijken ze kennelijk nooit in, want dan hadden ze al die auto's die ze achter zich ophouden wel gezien...
De eerste de beste die mij uitnodigd voor een bezoekje aan hen op de kampong, streep ik door op mijn vriendenlijst.
En ja, verder heb ik vandaag best een leuke dag gehad...
Woon jij ook in Nederlandquote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef Soempie het volgende:
Vakantie is voorbij en het is gelijk prachtig weer.
En dan de haat van MM op m'n hals halen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Woon jij ook in Nederland![]()
Het is hier koud en bewolkt
Is die vouwwagen niet wat voor jullie trouwens
Als je niks op de vouwwagen vervoert heb je geen zijspiegels nodig, kun je schitterend erover heen kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan de haat van MM op m'n hals halen?![]()
Petje opzetten? Ik wou dat het hier zulks mooi weer wasquote:Ja, hier is het echt prachtig weer. Ik wilde gaan hardlopen, maar ik vind het echt drie keer niks om in de zon te rennen. Ik twijfel er dus nog even over. Volgende keer dus echt een stuk vroeger opstaan als ik wil sporten.
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...
Sinds vorige week is mijn haat tegen alles wat op wielen achter een auto hangt en waarin zo nodig tijdelijk 'gewoond' moet worden weer op een iets hoger treetje van de niet meer zo hoge trap komen te liggen.
Die klote sleurhut-eigenaren moeten ze verbieden om ook nog maar één meter op de snelweg te rijden met hun sukkelgangetje 70 à 80 km per uur.
Neem dan lekker een binnenweggetje, ben je nog eerder één met de o zo geliefde natuur, maar laat mij (en vele anderen) gewoon (minimaal) de maximum snelheid op een snelweg rijden, waar dat stuk asfalt ook voor bedoeld is.
Als ik op vakantie ga, wil zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn. Maar nee, half Nederland moet zo nodig hun hobby op mij botvieren door massaal de auto tot het dak toe vol te proppen en een hok op wielen er achter te hangen.
Twee joekels van zijspiegels op de auto, omdat ze anders niks zien. Maar daar kijken ze kennelijk nooit in, want dan hadden ze al die auto's die ze achter zich ophouden wel gezien...
De eerste de beste die mij uitnodigd voor een bezoekje aan hen op de kampong, streep ik door op mijn vriendenlijst.
En ja, verder heb ik vandaag best een leuke dag gehad...
De vouwwagen is een veredelde tentquote:Op maandag 10 mei 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
We hebben ook geen geld voor een vouwwagen en ik vind een tentje altijd wat meer charme hebben bij het kamperen (Sven wilde wel graag een vouwwagen, maar dat is mij te luxe).![]()
Kwart voor 4. Echt zo'n rottijd, maar ja hij kon niet eerderquote:Hoe laat heb je je gesprek? Hopen dat je wat meer feedback krijgt, zodat je weet wat je wel moet doen. Komt vast wel goed.
Kamperen is bij mij toch echt iets heel anders. Bijvoorbeeld heel Schotland doorgetrokken met een tentje en echt wel veel meegekregen van de omgeving en cultuur daar. Was juist ideaal om te kamperen, omdat je dan uit je tentje stapt 's morgens (waar echt geen kip te bekennen was) en je direct uitzicht hebt op bergen of water.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.
Het leuke van vakantie is nou juist om andere dingen / mensen / culturen te zien. Ga je een beetje met je wagen VOL met ALLES van thuis (tot potje pindakaas aan toe) naar een camping rijden, vol met andere Nederlanders die precies het zelfde doen. Om 's avonds je meegebrachte blikje knakworsten en aardappels op te warmen - al dat buitenlandse voer is immers niks. Ik heb ook het idee dat 90% van de mensen die daar met zn eigen camper zit, dat hele campingterrein niet af komt de tijd dat ze daar zijn. Wat dat betreft is er aardig gelijkenis met all-inclusive Turkije
We weten met z'n allen de waarheid maar we houden de mond voor de kinderenquote:
Weet je hoe moeilijk ik dat vindquote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Etc, spannend! Maar als ie het vaag houdt gewoon doorvragen he!! Daar is het je begeleider voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |