quote:
Wat is dat? Roast?quote:Op zondag 9 mei 2010 03:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Al een tijdje klaar met werken. Tijd voor een "Roast" op Comedy Central.
Compleet en grenzeloos afzeiken van een bekend persoon.quote:
Vandaag supporterstoernooi bij Ajax incl. BBQ.quote:
Je mag wel vlaggenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je mij opstelt dan verlies je gegarandeerd
quote:
Nee, met een biertjequote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan krijg ik zeker hiermee betaald?
[ afbeelding ]
Heb het niet zelf gemaakt hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent vergeten de zwaarden door AK-47's te vervangen
dat dacht ik al, maar dan is hij nog waarheidsgetrouwerquote:
Ik moest hier even over nadenkenquote:
Degenen die hem al hebben ingevuld, bedankt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef B.ertha het volgende:
Zouden jullie misschien voor mij mijn enquête in willen vullen?
Het gaat over hybride auto's.
Het is voor mijn thesis.
Het levert eventueel een waardebon op, als ik je lijst eruit trek bij de loting.
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Als je klaar bent, mail maar naar m a r j a c o e n e n @ g m a i l . c o m
Oh kut!quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen is ontzettend hard Moederdag aan het vieren denk ik
Het zal vandaag wel bij een belletje blijven.quote:
Dat meen je nietquote:
quote:
Da's beter.quote:Wij doen er niet aan
Ja toch, niet dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 16:24 schreef B.ertha het volgende:
Wij hebben bij mijn moeder geslapen en ontbijt gegeten, dat vindt ze eigenlijk al heel fijn. Maar we hebben toch ook maar een nieuw rugtasje gegeven (mijn zusje en ik) en Sheep en de vriend van zusje hebben een bosje rozen gegeven
quote:Op zondag 9 mei 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
Verder uit de categorie voetbal:
http://www.youtube.com/user/FCGroningenTV#p/u/3/jnZUhBG_8Lk
Nee, dat hebben we 2 weken geleden al door het toilet gespoeldquote:
---> V & Aquote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze bied ik een vouwwagen te koop aan
Hij is snel op te zetten, inclusief ruime voortent, nog in prima staat ondanks dat hij al minstens 10 jaar oud is. Komt met gasstelletje (zonder slang!) en besteklaatjes, impregneerspray, bezem. In de vouwwagen kunnen minimaal 2 mensen slapen. Vraagprijs is ¤ 450,- en er zijn foto's beschikbaarben nu even te lui op ze up te loaden
Met een aggregaat om je computers draaiende te houden?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Dat ben ikmeestal
De reden dat we 'm verkopen is trouwens dat we een caravan hebben gekocht
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een aggregaat om je computers draaiende te houden?
Iets met tegenkomen en gas bijquote:Op zondag 9 mei 2010 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh ja, er was iets met een scheidsrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm with ^^^^quote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Mooie meidNu maar hopen dat drank, drugs, sex en weet ik wat nog meer haar niet zullen verpesten
Ik wel van Bracha van Doesburgquote:Op zondag 9 mei 2010 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I'm with ^^^^
Zag de foto al in een ander topic. Vind 'r wat weg hebben van Gigi Ravelli.
Zulks een lekker dingquote:Op zondag 9 mei 2010 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wel van Bracha van Doesburg
[ afbeelding ]
Laatst Vet Hard gekeken, ze ziet er zeker prettig uit in die film ^^quote:
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij deze bied ik een vouwwagen te koop aan
Hij is snel op te zetten, inclusief ruime voortent, nog in prima staat ondanks dat hij al minstens 10 jaar oud is. Komt met gasstelletje (zonder slang!) en besteklaatjes, impregneerspray, bezem. In de vouwwagen kunnen minimaal 2 mensen slapen. Vraagprijs is ¤ 450,- en er zijn foto's beschikbaarben nu even te lui op ze up te loaden
quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...
Sinds vorige week is mijn haat tegen alles wat op wielen achter een auto hangt en waarin zo nodig tijdelijk 'gewoond' moet worden weer op een iets hoger treetje van de niet meer zo hoge trap komen te liggen.
Die klote sleurhut-eigenaren moeten ze verbieden om ook nog maar één meter op de snelweg te rijden met hun sukkelgangetje 70 à 80 km per uur.
Neem dan lekker een binnenweggetje, ben je nog eerder één met de o zo geliefde natuur, maar laat mij (en vele anderen) gewoon (minimaal) de maximum snelheid op een snelweg rijden, waar dat stuk asfalt ook voor bedoeld is.
Als ik op vakantie ga, wil zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn. Maar nee, half Nederland moet zo nodig hun hobby op mij botvieren door massaal de auto tot het dak toe vol te proppen en een hok op wielen er achter te hangen.
Twee joekels van zijspiegels op de auto, omdat ze anders niks zien. Maar daar kijken ze kennelijk nooit in, want dan hadden ze al die auto's die ze achter zich ophouden wel gezien...
De eerste de beste die mij uitnodigd voor een bezoekje aan hen op de kampong, streep ik door op mijn vriendenlijst.
En ja, verder heb ik vandaag best een leuke dag gehad...
Woon jij ook in Nederlandquote:Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef Soempie het volgende:
Vakantie is voorbij en het is gelijk prachtig weer.
En dan de haat van MM op m'n hals halen?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Woon jij ook in Nederland![]()
Het is hier koud en bewolkt
Is die vouwwagen niet wat voor jullie trouwens
Als je niks op de vouwwagen vervoert heb je geen zijspiegels nodig, kun je schitterend erover heen kijkenquote:Op maandag 10 mei 2010 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan de haat van MM op m'n hals halen?![]()
Petje opzetten? Ik wou dat het hier zulks mooi weer wasquote:Ja, hier is het echt prachtig weer. Ik wilde gaan hardlopen, maar ik vind het echt drie keer niks om in de zon te rennen. Ik twijfel er dus nog even over. Volgende keer dus echt een stuk vroeger opstaan als ik wil sporten.
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar al kreeg ik hem gratis...
Sinds vorige week is mijn haat tegen alles wat op wielen achter een auto hangt en waarin zo nodig tijdelijk 'gewoond' moet worden weer op een iets hoger treetje van de niet meer zo hoge trap komen te liggen.
Die klote sleurhut-eigenaren moeten ze verbieden om ook nog maar één meter op de snelweg te rijden met hun sukkelgangetje 70 à 80 km per uur.
Neem dan lekker een binnenweggetje, ben je nog eerder één met de o zo geliefde natuur, maar laat mij (en vele anderen) gewoon (minimaal) de maximum snelheid op een snelweg rijden, waar dat stuk asfalt ook voor bedoeld is.
Als ik op vakantie ga, wil zo snel mogelijk op plaats van bestemming zijn. Maar nee, half Nederland moet zo nodig hun hobby op mij botvieren door massaal de auto tot het dak toe vol te proppen en een hok op wielen er achter te hangen.
Twee joekels van zijspiegels op de auto, omdat ze anders niks zien. Maar daar kijken ze kennelijk nooit in, want dan hadden ze al die auto's die ze achter zich ophouden wel gezien...
De eerste de beste die mij uitnodigd voor een bezoekje aan hen op de kampong, streep ik door op mijn vriendenlijst.
En ja, verder heb ik vandaag best een leuke dag gehad...
De vouwwagen is een veredelde tentquote:Op maandag 10 mei 2010 09:40 schreef Soempie het volgende:
We hebben ook geen geld voor een vouwwagen en ik vind een tentje altijd wat meer charme hebben bij het kamperen (Sven wilde wel graag een vouwwagen, maar dat is mij te luxe).![]()
Kwart voor 4. Echt zo'n rottijd, maar ja hij kon niet eerderquote:Hoe laat heb je je gesprek? Hopen dat je wat meer feedback krijgt, zodat je weet wat je wel moet doen. Komt vast wel goed.
Kamperen is bij mij toch echt iets heel anders. Bijvoorbeeld heel Schotland doorgetrokken met een tentje en echt wel veel meegekregen van de omgeving en cultuur daar. Was juist ideaal om te kamperen, omdat je dan uit je tentje stapt 's morgens (waar echt geen kip te bekennen was) en je direct uitzicht hebt op bergen of water.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap sowieso het idee van 'kamperen' op een camping niet echt. Ben 1x in mijn leven 1 dagje op bezoek geweest bij iemand op een camping, toen was ik direct genezen.
Het leuke van vakantie is nou juist om andere dingen / mensen / culturen te zien. Ga je een beetje met je wagen VOL met ALLES van thuis (tot potje pindakaas aan toe) naar een camping rijden, vol met andere Nederlanders die precies het zelfde doen. Om 's avonds je meegebrachte blikje knakworsten en aardappels op te warmen - al dat buitenlandse voer is immers niks. Ik heb ook het idee dat 90% van de mensen die daar met zn eigen camper zit, dat hele campingterrein niet af komt de tijd dat ze daar zijn. Wat dat betreft is er aardig gelijkenis met all-inclusive Turkije
We weten met z'n allen de waarheid maar we houden de mond voor de kinderenquote:
Weet je hoe moeilijk ik dat vindquote:Op maandag 10 mei 2010 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Etc, spannend! Maar als ie het vaag houdt gewoon doorvragen he!! Daar is het je begeleider voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |