En hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:14 schreef MaskOfSanity het volgende:
Een vrij obscure bezigheid in mijn ogen.
Daarom ook het ? in de titel... niet iedereen hier heeft vandaag de laatste werkdag!!quote:
Je gaat er wel een beetje te serieus op in.quote:
Hier nog niet.quote:
Mjah, ik ben in een k-tbui, chagrijnig en wil naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef Soempie het volgende:
Je gaat er wel een beetje te serieus op in.
Sowieso, SPquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
'SP wil dat banken gaan meebetalen aan redding Griekenland'
Die mafkezen snappen er ook echt he-le-maal geen ene fuck van he
We redden juist Griekenland zodat onze banken niet allemaal omvallen![]()
Ik las "blanken"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
'SP wil dat banken gaan meebetalen aan redding Griekenland'
We hebben niet voor niets banken genationaliseerdquote:Die mafkezen snappen er ook echt he-le-maal geen ene fuck van he
We redden juist Griekenland zodat onze banken niet allemaal omvallen![]()
Tsja, twee en een halve grootbank vallen inderdaad onder het voormalig StaatsBosBeheer, en zullen wel "moeten". De overige banken worden waarschijnlijk onder een vorm van dwang meegenomen, in een bijzonder aparte variant van het depositogarantiestelsel. Ze zullen dit een leuke naam moeten geven, bijvoorbeeld "fetaverplichting", of "grieksegarantie".quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben niet voor niets banken genationaliseerd
Alsof die nu in staat zijn om andere landen te gaan redden
Ik weet niet of het nog steeds zo leuk is als je er zo lang op moet wachten. Speciaal voor jou dan een plaatje:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Lunchtime
Ik zal vanavond eens kijken naar dat topic, maar youtube werkt niet op kantoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef B.ertha het volgende:
Zouden jullie misschien voor mij mijn enquête in willen vullen?
Het gaat over hybride auto's.
Het is voor mijn thesis.
Het levert eventueel een waardebon op, als ik je lijst eruit trek bij de loting.
link naar vragenlijst
Alvast bedankt als je hem invult!
Als je klaar bent, mail maar naar m a r j a c o e n e n @ g m a i l . c o m
Als je hier de modjes vraagt of je er een topic over mag maken in PTA, dan heb je er zo 20 bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nu twee keer de hort op geweest en heb zo'n 50 enquêtes verzameld, maar ik moet er dus ongeveer 100 hebben
Je dacht toch niet serieus dat er een neerwaardse correlatie is tussen de olieprijs en de benzineprijs?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat de olie zojuist onder de 77 dollars is gezakt..en dat is 10 dollar in een week. Maar je betaalt toch nog steeds 1.50 voor een liter nu of niet?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net een topic over iemand die in elkaar gerost is, en ik herinner me opeens dat ik vannacht gedroomd heb dat ik iemand helemaal in puin geslagen heb
Ingevuld en verstuurd... maar wel lastig. Ik heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht, over wel of niet hybride auto..quote:
Heb je nog meer Freddy Krueger-trekjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net een topic over iemand die in elkaar gerost is, en ik herinner me opeens dat ik vannacht gedroomd heb dat ik iemand helemaal in puin geslagen heb
Niet dat ik weet. Alle scharen en messen liggen nog in de laquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nog meer Freddy Krueger-trekjes?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alle scharen en messen liggen nog in de la
Nog bedankt voor de tips trouwens
Dus je gaat er toch mee door?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog ff ruim 2 uur en dan weekend![]()
Moet alleen om 5 uur bij m'n nieuwe huis zijn om de boel in te meten, zodat ik zaterdag een begroting kan maken
Vervang M door B en je zit zo thuisquote:
Yeps.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
@Nem, ja, mijn werkgever is lief voor me geweest
@Diaan, je bedoelt Theo J. ?
En hoe was het?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Terug van weg geweest...
leuk optrekjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Het was vooral winderig en druilerig in Normandië.
Verder hebben we ons prima vermaakt in ons chateau, met de landingzones van de 2e WO en met het eten en drinken (Calvados route gereden).
Verder niet echte highlights, kende de omgeving al.
Onss hutje de afgelopen week:
[ afbeelding ]
Kan niet anders zeggen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
Rechter: Straf voor mishandelen buschauffeur niet nodig
GRONINGEN - Een man die vorig jaar in Groningen een buschauffeur van Arriva had mishandeld hoeft van de rechtbank de cel niet in. De verdachte werd wel schuldig bevonden maar de rechter meende dat een straf 'niets toevoegt'.
Dit omdat de man zijn leven inmiddels zou hebben gebeterd, zo meldt RTV Noord. Ook vond de rechter dat het wel heel lang had geduurd voor de zaak werd behandeld.
Bron: www.telegraaf.nl
Wat een gezwets van die rechter zeg.
Zit je weer op een LAN party?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan niet anders zeggen dan
Grote verhuizing heeft weer plaatsgevonden, hoi vanaf mijn weekendadres
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee bij m'n vriendSleep m'n pc bijna altijd mee
Een weekeind zonder Etcie kun je toch niet echt een moederdag cadeau noemen?quote:Heb nog een 'moederdag cadeautje' aan m'n moeder gedaan, en de afwas gedaan, zij waren al weg dus wel een aardige verrassing
Laat even weten of ze het nog hebben. Dan kan ik me voorbereiden voor Rock Werchter. Daar heb ik ze ooit gezien en toen was het rukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Zo de apparatuur bij elkaar rapen en naar Paradiso voor Faithless...
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Nee bij m'n vriendSleep m'n pc bijna altijd mee
Heb nog een 'moederdag cadeautje' aan m'n moeder gedaan, en de afwas gedaan, zij waren al weg dus wel een aardige verrassing
Sluit je wel alles goed aan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef MadMaster het volgende:
Zo de apparatuur bij elkaar rapen en naar Paradiso voor Faithless...
Het gaat bijna altijd softwarematig stukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaat
Er zijn hele mooie oplossingen voor dat probleem.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat ding zo vaak stuk gaat
Zo'n 5 jaar geleden in de HMH was het prima...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat even weten of ze het nog hebben. Dan kan ik me voorbereiden voor Rock Werchter. Daar heb ik ze ooit gezien en toen was het ruk
Ik hoop het wel, dit keer...quote:
Ik heb al videokaarten en netwerkkaarten en moederborden voorbij zien komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het gaat bijna altijd softwarematig stuk![]()
Maar een SSD is misschien wel verstandig
Gewoon je leesbril opzetten. Hoef je je echt niet voor te schamen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n 5 jaar geleden in de HMH was het prima...
[..]
Ik hoop het wel, dit keer...
Ssstquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb al videokaarten en netwerkkaarten en moederborden voorbij zien komen
Doe ik ook niet, ik heb inmiddels al zo'n 7 leesbrillen her en der rondslingeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon je leesbril opzetten. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor
Een beroepsmatige TVP dusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
middag, hier een tvp voor dit topic
Ik geloof dat ik een guy ben... die kleurnamen voor girls gebruik ik nooit en ken is soms niet eens...quote:
Etcetera +1quote:
Oeh ninja editquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag Tim ook nog even bekeken.
Breekt 'ie z'n nek over een cherrytomaatje.![]()
Ik zei al tegen mw. MM: 'Tim en culinair, dat gaat niet samen' en prompt..
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een guy ben... die kleurnamen voor girls gebruik ik nooit en ken is soms niet eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |