Dus het gehalte leugens in je portefeuille is met 6% toegenomen? Wat zeggen ze dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Lemans24 het volgende:
Mijn portefeuille is 6% minder waar geworden door dit Griekse akkefietje. Het lijkt echter nu wel gekalmeerd te zijn, eerder was het verlies nog 7%.
tikken gaat niet lekker vandaag, ik moet even eten...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus het gehalte leugens in je portefeuille is met 6% toegenomen? Wat zeggen ze dan?
Bij TWS heb je trouwens geautomatiseerde liquidatie. in een geval zoals gisteren als je teveel leverage gebruikt kan dat best slecht uitpakken. Het was het beste geweest als er dan helemaal niet werd geliquideerd voor velen, maar bij een geautomatiseerd liquidatie wordt daar niet naar gekeken. Ik weet niet of ze bij Binck dit geautomatiseerd of handmatig doen, maar dit is in ieder geval iets waar je op moet letten bij lynx.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Handelen doe ik via Lynx, want das veel goedkoper.
Maar wel wat verlies gepakt. 2% op de totale portefeuille.
Denk dat ik ga schrijven op de aandelen die ik heb.
Okay. Maar zo diep zit ik er niet in. En ik schrijf nooit ongedekt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:23 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
Bij TWS heb je trouwens geautomatiseerde liquidatie. in een geval zoals gisteren als je teveel leverage gebruikt kan dat best slecht uitpakken. Het was het beste geweest als er dan helemaal niet werd geliquideerd voor velen, maar bij een geautomatiseerd liquidatie wordt daar niet naar gekeken. Ik weet niet of ze bij Binck dit geautomatiseerd of handmatig doen, maar dit is in ieder geval iets waar je op moet letten bij lynx.
Duitsland heeft al ingestemd en de prognoses voor de cijfers van vanmiddag zijn allemaal positiefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd naar de cijfers van vanmiddag... Als die negatief zijn & Duitsland zegt "fuck you" tegen Griekenland, kunnen we nog mooi vuurwerk verwachten
Had ik ff gemist,maar iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef flyguy het volgende:
[..]
Duitsland heeft al ingestemd en de prognoses voor de cijfers van vanmiddag zijn allemaal positief
Lekkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef flyguy het volgende:
Vannacht tot net ongeveer 300 punten op de Nikkei gepakt met mijn long positieHeel lekker.
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef flyguy het volgende:
Vannacht tot net ongeveer 300 punten op de Nikkei gepakt met mijn long positieHeel lekker.
Mwaoh, handelt met eigen geld. Speelt vooral in op kwartaalcijfers van bedrijven.quote:
Almost fixedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Cijfers van 14:30 zijn niet onverdeeld positief
....................................................... April........geenIdee...March Revised
Non-Farm Employment Change...... 290K....... 198K........230K
Unemployment Rate........................9.9%....... 9.7%........ 9.7%
Average Hourly Earnings m/m........0.0%........0.2%........-0.1%
....................................................... April........verwacht...March (Revised)quote:
WHOOHOOO!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
....................................................... April........verwacht...March (Revised)
Non-Farm Employment Change...... 290K....... 198K........230K
Unemployment Rate........................9.9%....... 9.7%........ 9.7%
Average Hourly Earnings m/m........0.0%........0.2%........-0.1%
Omdat ie net open is en het een spike lijkt doordat het begin van de dag is?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef RvLaak het volgende:
wtf... ff een spike omhoog bij http://j64.forexpf.ru/delta/graph_popup.jsp?type=SnP500 ... Iemand een idee waarom?
Een spike van 10 punten op de S&P? Heb ik niet vaak gezienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
WHOOHOOO!
[..]
Omdat ie net open is en het een spike lijkt doordat het begin van de dag is?
Maar suggereer je nu dat de PPT op de aandeelmarkten ingrijpt ten behoeve van aandeelhouders en niet om de kettingreactie naar de huizenmarkt te voorkomen? Ik dacht namelijk dat dat het hele uitgangspunt was om hun MBS veilig te stellen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:07 schreef SeLang het volgende:
Verder is de aandelenmarkt mogelijk niet belangrijk genoeg om te redden. Een dalende aandelenmarkt treft namelijk veel minder mensen dan een dalende huizenmarkt of een dalende Treasurymarkt (=hogere hypotheekrente). In principe heeft men in de toekomst eerder een belang bij een lagere aandelenmarkt omdat iemand de oplopende staatsschuld moet financieren en dat geld moet ergens vandaan komen.
Het al dan niet bestaande Plunge Protection Teamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Rejected het volgende:
Ik lees het de laatste tijd wel vaker maar wat is PPT?
Plunge protection teamquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Rejected het volgende:
Het Plunge Protection Team (PPT) - feiten & fabelsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:09 schreef Rejected het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Plunge protection team
Die keiharde beursdalingen proberen te herstellen..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het al dan niet bestaande Plunge Protection Team
Bedanktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het Plunge Protection Team (PPT) - feiten & fabels
Post je resultaten eens. Wat heb je precies getest en wat is er in 87 gebeurd en op welke index? Geef eens voor de verandering aan wat jouw technische analyse EXACT inhoudt. Anders heeft het niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef deenigeechteTS het volgende:
Mijn technische analyse is een backtest van de laatste tientallen jaren, maar exclusief 1987. Als er zoiets als 1987 gaat plaatsvinden, dan kan mijn technische analyse dat niet voorspellen.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:23 schreef Arcee het volgende:
S&P zakt verder weg, onder de 1150 nu.
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:31 schreef Arcee het volgende:
en onder de 1130 zelfs.
quote:
20:44 uur:quote:
quote:
Op dit moment onder de 1100.quote:
1090 komt anders aardig dichtbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef deenigeechteTS het volgende:
Volgens technische analyse kunnen we naar de 1190.Ik heb er nog eens over nagedacht en kwam tot de volgende conclusie. Mijn technische analyse is een backtest van de laatste tientallen jaren, maar exclusief 1987. Als er zoiets als 1987 gaat plaatsvinden, dan kan mijn technische analyse dat niet voorspellen. Als je verwacht dat er de komende weken geen extreme volatiliteit gaat plaatsvinden zou volgens technische analyse we makkelijk naar de 1190 kunnen
Ik ben heel erg sceptisch over de mate waarin er daadwerkelijk een PPT actief is. In het geval van een hele snelle meltdown binnen een paar dagen kan ik me er iets bij voorstellen, maar niet bij een geleidelijke trendmatige daling. Voor een overheid/FED die aan de rand van haar middelen zit zal dat niet de eerste prioriteit zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Maar suggereer je nu dat de PPT op de aandeelmarkten ingrijpt ten behoeve van aandeelhouders en niet om de kettingreactie naar de huizenmarkt te voorkomen? Ik dacht namelijk dat dat het hele uitgangspunt was om hun MBS veilig te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |