Beetje achter het net vissen (op de KT dan).quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:50 schreef stefan_s het volgende:
dat word flink wat put opties kopen morgen :p
WTFquote:Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van Accenture. Het aandeel daalde intraday naar $0,01, om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
Bron?quote:
hoop dat dit ook werkelijk gaat gebeuren wat ik betwijfel.quote:waarbij het volgens handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
we openen toch in het rood dat kan ik je nu al garanderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Beetje achter het net vissen (op de KT dan).
te laat !quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:50 schreef stefan_s het volgende:
dat word flink wat put opties kopen morgen :p
Dat maakt niet heel veel uit hoor. Dan zie je het gewoon in de futures verder gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat de dip/typefout niet op 5 Min voor sluiting plaatsvond.
die gast is nu dus miljardairquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef JimmyJames het volgende:
27.18k accenture aandelen geruild op 1 cent
Mhaow, maakt weinig uit, dan lopen de futures gewoon weer op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat de dip/typefout niet op 5 Min voor sluiting plaatsvond.
Ja je zou maar voor de grap een koop order hebben staan van een paar duizend stuks op 0.01. En morgen wakker worden om je portfolio eens te checkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van een aantal andere aandelen, waaronder die van IT-services bedrijf Accenture (beurswaarde $26 mrd). Het aandeel daalde intraday naar $0,01,om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
![]()
Een tradebot heeft geen voorkeur voor een richting. Ik denk wel dat tradebots in het algemeen een ingezette beweging kunnen versterken en de volatiliteit op kritische momenten kunnen verhogen. Voor het creëren van koopkansen is dat denk ik eerder positief dan negatief.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Serieuze en on-vooringenomen vraag;
Heb je dan geen schrik dat de evoluties van de laatste jaren (bots,...) je Shiller P/E systeem gaan ondermijnen? Dat die niveaus ms nietmeer gehaald worden enz?
De mensen die keihard short zaten. Een aantal studenten van mijn faculteit zijn nu flink aan het feesten. Die hebben zo'n 400 a 500 punten mee kunnen pakken aan de shorts vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
En dan de hamvraag. Wie van hier heeft hier goed van geprofiteerd?
dan zet ik ze op 2 cent ok en dan outbuy ik jequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:07 schreef JimmyJames het volgende:
Voor de zekerheid zal ik even kooporders van 1 cent invoeren op alle AEX fondsen. Kan niet mis.
Ik denk niet dat het een invoerfoutje was. Dit zijn absoluut zuivere trades.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van een aantal andere aandelen, waaronder die van IT-services bedrijf Accenture (beurswaarde $26 mrd). Het aandeel daalde intraday naar $0,01,om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
![]()
[ afbeelding ]
Day's Range: 0.01 - 42.30![]()
De stemming zal over 2 uurtjes beginnen in azie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef xenobinol het volgende:
Pssstt... morgen word een bloedrode dag
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
In het licht van het koersverloop van vandaag, is het motto van accenture best grappig
[ afbeelding ]
Wie zou er op 0,01 gekocht hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik het was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie zou er op 0,01 gekocht hebben?
Als je dat toch kon doen....Dan was je geld in 1 klap 40.000 keer zoveel waard geweest.quote:
40/0.01=4000quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef vive_la_france het volgende:
[..]
Als je dat toch kon doen....Dan was je geld in 1 klap 40.000 keer zoveel waard geweest.
Zet voor de grap een kooporder voor 1000 aandelen op 1 cent (een tientje, plus transactiekosten), en je kunt morgenochtend een dikke drol draaien op het bureau van je baas....
nee.. 400 miljoen miljard keer zo veel !!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef vive_la_france het volgende:
[..]
Als je dat toch kon doen....Dan was je geld in 1 klap 40.000 keer zoveel waard geweest.
Zet voor de grap een kooporder voor 1000 aandelen op 1 cent (een tientje, plus transactiekosten), en je kunt morgenochtend een dikke drol draaien op het bureau van je baas....
Wel 108M he, geen 1.08quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
40/0.01=4000
Met 27k stuks is dat dus max 1.08M.
$40k is helaas niet genoeg om een dikke drol te draaien..
Zelfde plaats waar die knakker die billions en millions willekeurig door elkaar gebruikt het heeft geleerd denk ikquote:
Denk dat het wel meevalt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef xenobinol het volgende:
Pssstt... morgen word een bloedrode dag
Ja sorry, die b en m zitten ook zo dicht bij elkaar op dat toetsenbordquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zelfde plaats waar die knakker die billions en millions willekeurig door elkaar gebruikt het heeft geleerd denk ik![]()
Oke, als je dat in typt komt dat er uit. Maar dan typ je wel het verkeerde in:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Typ maar in: 27.000*4000=108.000.000, oftewel 108M en niet 1.08M
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:34 schreef vive_la_france het volgende:..........
en je kunt morgenochtend een dikke drol draaien op het bureau van je baas....
Hahahahaha!quote:
Raar dat dat zomaar kanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Nasdaq draait overigens trades terug met een swing van groter dan 60%
Denk dat het de grote jongen weinig uit maakt. Die hebben de buit toch al binnen.quote:
Krankzinnig, zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Okee, absolute puntenaantallen zeggen wel iéts natuurlijk, maar geven ook een vertekend beeld. Eigenlijk is het gewoon onzin om ze te noemen. Noem gewoon alleen de procentuele stijgingen en dalingen.quote:Stocks plunge; Dow has record drop, then recovers
EW YORK (AP) -- The stock market had one of its most turbulent days in history as the Dow Jones industrials fell to a loss of almost 1,000 points in less than half an hour on fears that Greece's debt problems could halt the global economic recovery.
The market's plunge came less than 90 minutes before the end of trading. The Dow's drop was its largest loss ever during the course of a trading day, but it recovered to a loss of 347 at the close.
Punten zijn voor mietjuhs, net als lineaire grafieken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, absolute puntenaantallen zeggen wel iéts natuurlijk, maar geven ook een vertekend beeld. Eigenlijk is het gewoon onzin om ze te noemen. Noem gewoon alleen de procentuele stijgingen en dalingen.
Ja, ik hoop dat die tijd weer terugkomt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
Wel weer de goede oude tijd. 1 topic per dag
Nee, der kleding.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:17 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Dit meisje gaat straks haar aandelen dumpen
Wanneer ga je je baan opzeggen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef stefan_s het volgende:
ik sta nog altijd 312 pips in het roodpositief gezien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog maar -3,9quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nikkei 22505/07 - 9:32 10,258.45 -437.24 ( - 4.09%)
Niemand:quote:
Dat vind ik serieus raar. Er zijn dus blijkbaar gewoon partijen geweest die hun aandelen voor die prijs hebben aangeboden (anders immers geen transactie). Waarom hen dan 'beschermen'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 04:18 schreef dvr het volgende:
[..]
Niemand:
May 6 (Bloomberg) — Nasdaq OMX Group Inc. said it will cancel all trades of stocks at prices that were 60 percent above or below the last price at 2:40 p.m. or immediately prior.
The exchange operator said in a statement it will cancel all trades "greater than or less than 60 percent away from the consolidated last print in that security at 14:40:00 or immediately prior."
Nasdaq said it coordinated the decision with all other exchanges.
bloomberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |