*meldt! ik ook!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JEZUS![]()
Vuurwerk gemist door die klote bekerfinale
Dat weet ik ook nog wel jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Doet me denken aan een paar jaar terug. Toen was er iemand die een veel te grote bestensverkooporder plaatste op ABN, die ging ook van het ene op het andere moment naar -10/15% ofzo
Geeft wel aan hoe jumpy ze zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel ja
Maar dat zo'n foutje de complete beurs met 10% omlaag trekt + enorme spikes in de valuta- en treasury markten, dat is volgens mij nog nooit gebeurd.
Welkom in de tijd van de quants :dquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel ja
Maar dat zo'n foutje de complete beurs met 10% omlaag trekt + enorme spikes in de valuta- en treasury markten, dat is volgens mij nog nooit gebeurd.
-2% ofzo denk ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:29 schreef lammegiraf het volgende:
tvp...
zeer benieuwd naar de opening morgenvroeg!
P&G is natuurlijk ook nog eens het toppunt van degelijkheid defensief fonds. Misschien heeft dat de boel nog eens extra heeft verergerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef edwinh het volgende:
Proctor gamble is duidelijk de aanjager binnen 1 minuut 38% eraf! ik heb hier wel een grafiek de koers heeft de afgelopen 10 jaar niet zolaag gestaan
Vooral het laatste half jaar waar de echte beleggers eigenlijk niet echt meer meedoen en de koers vooral wordt gemaakt door banken die aandelen tegen steeds hogere koersen onderling aan elkaar verkopen. En 70% van het volume is tegenwoordig high frequency trading.quote:
Gezien de dalingen van de afgelopen paar dagen wacht ik nog even af.. en dan ga ik ook eens een poging wagen tot beleggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ook belachelijk dat mensen nu al weer durven! spreken over goedkopere instap momenten! (gezien de goede bedrijfsresultaten dit kwartaal .. )
Wat een afzetterij. Voor wat realtime koersen betaal je ruim honderd euro per maand. Dan kun je beter die koersen rt laden in een standalone programma. Dat scheelt echt veel in de kosten.quote:
De meeste media zijn ook applaus machines van de financiële industrie. Iedereen heeft belang bij suckers die hun spaargeld op deze stratosferisch hoge koersen in aandelen steken. Niemand van hun heeft belang bij lagere koersen, afgezien van goud verkopers en een paar mensen die nieuwsbrieven verkopen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:
Ook belachelijk dat mensen nu al weer durven! spreken over goedkopere instap momenten! (gezien de goede bedrijfsresultaten dit kwartaal .. )
Serieuze en on-vooringenomen vraag;quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vooral het laatste half jaar waar de echte beleggers eigenlijk niet echt meer meedoen en de koers vooral wordt gemaakt door banken die aandelen tegen steeds hogere koersen onderling aan elkaar verkopen. En 70% van het volume is tegenwoordig high frequency trading.
Het valt mij ook op dat het volumepatroon sinds ongeveer afgelopen zomer is geinverteerd, dwz de koers gaat hoger op lagere volumes en correcties in prijs gaan met toenemend volume. Toch blijft de koers in rechte lijn omhoog gaan met dit profiel. Dat is een heel raar onnatuurlijk patroon.
quote:Procter&Gamble en 3M veroorzaken daling Dow
Donderdag 6 mei 2010 22:41
AMSTERDAM (Redactie Beurs.nl) -- De plotselinge zeer scherpe daling op Wall Street vandaag is veroorzaakt door een aantal foutieve trades in de zwaarwegende aandelen Procter en 3M, die allebei opgenomen zijn in de Dow.
Procter daalde plotseling van ruim $60 naar $39,37, terwijl ook 3M ineens scherp daalde.
Het gerucht gaat dat een foutieve trade de daling in Procter veroorzaakte, waarbij een handelaar een order van $16 mrd in plaats van $16 mln zou hebben ingelegd. Het aandeel Procter herstelde zeer snel na de transactie weer tot $60,74.
Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van Accenture. Het aandeel daalde intraday naar $0,01, om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
Momenteel wordt uitgezocht wat er precies fout is gegaan, waarbij het volgens handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
Beetje achter het net vissen (op de KT dan).quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:50 schreef stefan_s het volgende:
dat word flink wat put opties kopen morgen :p
WTFquote:Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van Accenture. Het aandeel daalde intraday naar $0,01, om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
Bron?quote:
hoop dat dit ook werkelijk gaat gebeuren wat ik betwijfel.quote:waarbij het volgens handelaren aannemelijk is dat enkele transacties weer teruggedraaid gaan worden.
we openen toch in het rood dat kan ik je nu al garanderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef JimmyJames het volgende:
Beetje achter het net vissen (op de KT dan).
te laat !quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:50 schreef stefan_s het volgende:
dat word flink wat put opties kopen morgen :p
Dat maakt niet heel veel uit hoor. Dan zie je het gewoon in de futures verder gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat de dip/typefout niet op 5 Min voor sluiting plaatsvond.
die gast is nu dus miljardairquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:54 schreef JimmyJames het volgende:
27.18k accenture aandelen geruild op 1 cent
Mhaow, maakt weinig uit, dan lopen de futures gewoon weer op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:51 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat de dip/typefout niet op 5 Min voor sluiting plaatsvond.
Ja je zou maar voor de grap een koop order hebben staan van een paar duizend stuks op 0.01. En morgen wakker worden om je portfolio eens te checkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook opmerkelijk was de koersontwikkeling van een aantal andere aandelen, waaronder die van IT-services bedrijf Accenture (beurswaarde $26 mrd). Het aandeel daalde intraday naar $0,01,om vervolgens weer terug te keren naar meer dan $40.
![]()
Een tradebot heeft geen voorkeur voor een richting. Ik denk wel dat tradebots in het algemeen een ingezette beweging kunnen versterken en de volatiliteit op kritische momenten kunnen verhogen. Voor het creëren van koopkansen is dat denk ik eerder positief dan negatief.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:46 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Serieuze en on-vooringenomen vraag;
Heb je dan geen schrik dat de evoluties van de laatste jaren (bots,...) je Shiller P/E systeem gaan ondermijnen? Dat die niveaus ms nietmeer gehaald worden enz?
De mensen die keihard short zaten. Een aantal studenten van mijn faculteit zijn nu flink aan het feesten. Die hebben zo'n 400 a 500 punten mee kunnen pakken aan de shorts vanavond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
En dan de hamvraag. Wie van hier heeft hier goed van geprofiteerd?
dan zet ik ze op 2 cent ok en dan outbuy ik jequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:07 schreef JimmyJames het volgende:
Voor de zekerheid zal ik even kooporders van 1 cent invoeren op alle AEX fondsen. Kan niet mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |