nee joh, durf ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. En was je geld ook daar waar je mond was?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De Dow Jones staat 72% hoger sinds vorig jaar, dus dan is dit peanuts.
momenteel blijft het wel stijgen... Rare jongens, die computersquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:37 schreef royjn het volgende:
Leuk al die geautomatiseerde systemen.
1 aandeel zakt 22 dollar en al die automatische systemen slaan op hol ::D
De geldprinters voor de PPT zijn nu toch al opgewarmt dus dat zal wel lukkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef SeLang het volgende:
Het zou me nieteens verbazen als ze hem voor sluiting nog even op nul zetten.
Bedoel je dat de crash een foutje is geweest? Of nu het herstel weer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is mogelijk een ´pricing-error´ aldus CNN. Kunnen ´t niet verifiëren.
Weet niet of dit wel klopt. Ik heb de koers van Apple in de gaten gehouden en wilde aan 230 kopen. Maar toen ik een minuut later weer keek, stond het al weer op 240. Hoogste koers volgens Google is trouwens $ 100.000,-quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef dramatiek het volgende:
het epicenter van het negatieve nieuws ligt ook meteen plat.
quote:# seeing how ZH had about 1000x the maximum permitted traffic, servers will be down for a few years 14 minutes ago via TweetDeck
Ja, dit was spannenderquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JEZUS![]()
Vuurwerk gemist door die klote bekerfinale
Bizar dat dat zo'n impact zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef dramatiek het volgende:
pricing error --> trigger. Lijkt alsof iemand idd een tikfout heeft gemaakt bij een aanpassing
Jezelf quoten is natuurlijk treurig, maar ik wil wel graag weten of het kanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn er nu ook nog mensen héél erg rijk geworden?
kwestie van een paar puts schrijven net voor de daling inzette... Diegene die dat deed is heeeeeeeeeel veeeeeeeel knaken rijkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jezelf quoten is natuurlijk treurig, maar ik wil wel graag weten of het kan
jij snapt hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kwestie van een paar puts schrijven net voor de daling inzette... Diegene die dat deed is heeeeeeeeeel veeeeeeeel knaken rijker
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
JEZUS![]()
Vuurwerk gemist door die klote bekerfinale
Ja absoluut, je kan ¨short gaan¨ (speculeren op een daling) en dan ben je ontzettend rijk geworden bij goeie timing.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jezelf quoten is natuurlijk treurig, maar ik wil wel graag weten of het kan
Je zou maar puts geschreven hebben toen de bekerfinale begon en na afloop "ff kijken hoe het er mee staat"....quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja absoluut, je kan ¨short gaan¨ (speculeren op een daling) en dan ben je ontzettend rijk geworden bij goeie timing.
quote:NEW YORK (MarketWatch) -- The New York Stock Exchange said they saw no technical problems with their trading system during the market's brief 900-point plunge Thursday. The Dow Jones Industrial Average (INDU 10,546, -322.55, -2.97%) fell at low as 9,867 points before rebounding to 10,464 points, leaving it with a loss of about 400 points.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |