jaaaa wij gaan ook kijken. Ik heb kaarten voor de tribune bemachtigt bij de implosie zelf. Emvast gaf 50 kaarten daarvoor weg. Dus wij staan super dichtbij. Even kijken of ik er met mijn spiegelreflex camera een mooi foto van kan makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Kaat_84 het volgende:
goeie shit! erg moeilijk he lampen kopen..wel gaaf spul hebben jullie gescoord zeg!
en met wat kleur op de muren is het meteen een stuk huiziger!
gaan jullie zaterdag ook bij blow-up-the-building kijken op strijp R
gaan ze het RAF gebouw laten imploderen..vet
Wij hebben er naast gegrepen.... beetje jammerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jaaaa wij gaan ook kijken. Ik heb kaarten voor de tribune bemachtigt bij de implosie zelf. Emvast gaf 50 kaarten daarvoor weg. Dus wij staan super dichtbij. Even kijken of ik er met mijn spiegelreflex camera een mooi foto van kan maken
gil!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:voor de binnenkant zou ik bijna een nieuwbouwhuis kopen
![]()
Maar wat zit er in het kooitje?
Enne als je je TT aangepast wilt geef n gil
Achquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gil!
Dat kooitje is voor de pup van mijn schoonouders. Die komen elke keer helpen en nemen dan de pup mee.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:15 schreef miss_bleu het volgende:
zal morgen proberen foto van die mini terrorist te maken
ja klopt. Pup is 8 weken maar heeft al de grote van een normale hond. Het is een ierse wolfshond en die worden zo groot als een kalfquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:53 schreef Kaat_84 het volgende:
volgens mij heb ik dat vriendje een keer zien lopen, maar toch een vrij groot beest of niet!!!
lampen is fijn idd als dat gewoon hangt, is echt iets wat HEEL lang uit te stellen is hahaha..
en idd beijtje, wij zijn de 17e april over gegaan, nu begint het eindelijk wat rustiger te worden qua klusjes en kan er ook af toe weer ontspannen worden..
zit toch niet lekker als maar de helft af is, althans..ik ben daar niet goed in
kunnen de kleinkinderen paardjerijden op de hondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:51 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja klopt. Pup is 8 weken maar heeft al de grote van een normale hond. Het is een ierse wolfshond en die worden zo groot als een kalf
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:28 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoeoe. Net de vloer gemeten op vocht. De houtenvloer kan er al op!
puuur natuurquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef JSS het volgende:
Hebben jullie nog iets extra's gedaan om de cementvloer te laten drogen (bouwdroger ofzo)? Of is het allemaal puur natuur?
jaaa super blij dat de vloer goed is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef Beijtje het volgende:
Fijn dat de vloer goed is?
Foto van puppie? Of zeg maar pup. Mijn tante heeft ook zo'n hond. Lekker groot idd en zoooooo lief!!!
ziet er netjes uit bij de voordeur!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:30 schreef Kaat_84 het volgende:
idd de straat is hier voor de deur al een stuk af..scheelt veel zooi!
[ afbeelding ]
zelfs bij de voordeur al beter
[ afbeelding ]
volgens mij was er bij die implosie toch iets niet helemaal aan de haal bijvoorbeeld dat ie behoorlijk te vroeg af leek te gaan. heb geen hoorn of aftellen gehoord en ineens was het BOEM hahaha....
vandaag nieuwe salontafel en tv meubel gescoord...yeah! salontafel staat stuk beter dan de wat qua kleur vloekende vorige...tv meubel wordt vandeweek geleverd...op wat gezelligheid aan de muur na, is het eigenlijk behoorlijk af
Dit is hem ongeveer geworden. Alleen de laatste kasten zijn 180 hoog ipv tot aan het plafond:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:33 schreef Portugalia het volgende:
Helleu, heb je al eens een tekening van de keuken gepost? Succes met de laatste loodjes.
quote:Op maandag 10 mei 2010 13:41 schreef miss_bleu het volgende:
Net 2 muurstickers besteld voor oa. de logeerkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.muurstickerwinkel.nl/quote:Op maandag 10 mei 2010 14:32 schreef Snoephartje het volgende:
[..]
Jullie huis ROCKS!! Ik vind het erg mooi, en de badkamer.. hartstikke leuk! Lekker douchen straks..
![]()
Vraagje: waar heb je die superleuke muurstickers vandaan? Voor het eerst zie ik stickers waarvan ik niet moet kotsen!
Nieuw pakket?! Interessant...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef miss_bleu het volgende:
hangt er een glasvezel modem in je huis, ligt er glasvezel in de grond sluiten ze het voorlopig nog niet aan op de centrale. Wachten ze tot hun nieuwe pakket uit komt
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:24 schreef miss_bleu het volgende:hangt er een glasvezel modem in je huis, ligt er glasvezel in de grond sluiten ze het voorlopig nog niet aan op de centrale. Wachten ze tot hun nieuwe pakket uit komt
Dan is het waarschijnlijk de lancering van IPTV op de glasvezel... bij OnsNetBrabant draait dat al een tijdje, maar tja... ONE is een beetje traag wat dat betreft... maar UPC bied een behoorlijke lange tijd gewoon een kabelsignaal aan via hun kabel. Tot dat ze het welletjes vinden.quote:
Ja dat wilde we inderdaad. Zit nu na te denken over FiberPower van UPC. Dan maar geen OnsNet Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en jullie wilden i-net via glasvezel en gaan nu iets anders kiezen?
Maar dat ligt er dus maar net aan hoe snel je er wilt gaan wonen.quote:King_J schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:55:
Ik heb gisteren contact gehad met ONE. Ze hebben aangegeven dat alle klanten, zonder digitale tv, binnen een maand tot 1 1/2 maand een actie in de bus krijgt om IPTV te nemen.
De kosten zouden ¤ 4,95 voor digitale tv zijn, ¤ 6,95 voor 16? HD zenders.
Verder gaat de Animo 130 eenmalig ¤ 60,- kosten.
Ook ik wil graag kunnen opnemen, maar deze variant komt pas later uit :-(
Damn ik zit te twijfelen tussen ONE en UPC. Vooral het opnemen en live pause van uitzendingen mis ik.
Maar ja, bij UPC zit je weer op 60 / 6 Mbit internet.
eerste weekend van Juni ga ik er ook echt wonen. Zou fijn zijn als ik dan gewoon tv en telefoon had. Internet red ik nog wel even met de dongel van mijn werk. Maar OnsNet wist mij te vertellen gisteren dat de hele wijk pas over een minimaal een kwartaal of langer pas aangesloten wordt op de centralequote:Op woensdag 12 mei 2010 07:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ligt er misschien aan hoe snel je er in wil gaan trekken? Op GoT vond ik dit stukje:
[..]
Maar dat ligt er dus maar net aan hoe snel je er wilt gaan wonen.
Wanneer staat de planning voor de oplevering van de keuken?
Zou dat je dan naar een ander gaat keurig aangeven bij de leverancier wie weet gaat er dan een lampje aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:12 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eerste weekend van Juni ga ik er ook echt wonen. Zou fijn zijn als ik dan gewoon tv en telefoon had. Internet red ik nog wel even met de dongel van mijn werk. Maar OnsNet wist mij te vertellen gisteren dat de hele wijk pas over een minimaal een kwartaal of langer pas aangesloten wordt op de centrale
Heb het ze gisteren al verteld. Ze willen de hele nieuw wijk als primeur aansluiten op het nieuwe pakket.Alleen veel mensen wonen er al (zelfs al vanaf okt). Iedereen die er nu gaat wonen sluit een nieuw abonnement af voor 12 maanden. Een aantal zullen hun huidige internet verbinding ook mee verhuizen. Maar goed, geloof niet dat het erg goed aankwam bij degene aan de andere kant van de telefoon.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou dat je dan naar een ander gaat keurig aangeven bij de leverancier wie weet gaat er dan een lampje aan.
Nee de telefoniste heeft daar geen boodschap aan, de directie welquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Heb het ze gisteren al verteld. Ze willen de hele nieuw wijk als primeur aansluiten op het nieuwe pakket.Alleen veel mensen wonen er al (zelfs al vanaf okt). Iedereen die er nu gaat wonen sluit een nieuw abonnement af voor 12 maanden. Een aantal zullen hun huidige internet verbinding ook mee verhuizen. Maar goed, geloof niet dat het erg goed aankwam bij degene aan de andere kant van de telefoon.
Maakt niet uit, wij kijken wel even naar UPC. Kunnen mooi ook de kinderziektes weg zijn als we daarna over willen stappen naar het OnsNet abonnement
in 1 keer goedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:45 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden wie daar bezig is geweest
uhmmm voor de keuken alleen al hebben we 5 groepen nodig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef Beijtje het volgende:
Zo zeg! Waarvoor gaan jullie al die groepen gebruiken?
vaatwasser, stoomoven, combi magnetron, inbouwkoffiezet apperaat en algemeen keuken dus afzuigkap en verlichting. De 10 stopcontacten boven het blad zitten weer verdeeld over 2 groepen begreep ik. Want dat is verplichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:14 schreef Beijtje het volgende:
Sjezus... 1 voor vaatwasser, 1 voor oven, en verder?
klopt, als er zelfs maar een van de tien op een andere groep zitten was het al okèquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De 10 stopcontacten boven het blad zitten weer verdeeld over 2 groepen begreep ik. Want dat is verplicht
Neuh, we hebben gewoon flink wat aansluitingen in huis. Vandaar de versterkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou al een cai versterker nodig?
zijn je kabels zo lang of heb je zo weinig vertrouwen in UPC?
We wilde geen wasbakje daar hebben. Toen hebben ze wel de leiding door de huidige tegels gemaakt en dat stond zo vreselijk lelijk dat we er 4 tegels uit gegooid hebben. De leiding moest netjes afgedopt worden en daarna in het cement gezet worden. Als het droog is gaan er weer de tegels overheenquote:
ik word spontaan nog handig met klussenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:17 schreef Beijtje het volgende:
Ahhh, cement er op smeren dus... Ook heel goed!
Idd, ik moet snel een nieuw bouwval kopen...quote:Op maandag 17 mei 2010 08:25 schreef exlurker het volgende:
Jammer eigenlijk hè , heb je het klussen onder de knie, is het werk gedaan, zit je daar met al je kennis
Wat knap om het zo in een bocht te leggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:27 schreef miss_bleu het volgende:De beneden vloer is mijn schoonpa aan het leggen
[ afbeelding ]
weet je welke type woning hij heeft weet je dat toevallig?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
Collega van me komt daar ook te wonen (koop), alleen nogal wat gedoe met de oplevering. Nu weer uitgesteld, begreep ik?
Wel op een steenworp afstand van mij, maar of je daar nu mee in je sas moet zijn.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heeeeerlijk bijna verhuizen! Zal je net zien. Wanneer de spullen allemaal moeten komen oa. de keuken zal de straat bij ons wel voor open liggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:04 schreef Kaat_84 het volgende:
yeah! met vloeren en muren is dankbare progressie...en dan is het dus ook een heel eind af!?
jullie hebben geluk het handige ouders dus ook...
ik ben maximale vrienden met het dakterras deze week
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:28 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat weet ik niet, ik weet wel dat hij veel gedoe met de oplevering van zijn koopwoning heeft en het nu weer een paar weken is uitgesteld.
Volgens mij is het geen bocht maar komt het door de instellingen van de camera?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat knap om het zo in een bocht te leggen
jupp denk ik ook, panorama achtig dingquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef samara het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bocht maar komt het door de instellingen van de camera?
toch?
maak me meer druk over de keuken die geleverd moet wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Kaat_84 het volgende:
met een beetje geluk is de straat wel snel weer dicht..bij ons het straat stukje heeft nog niet eens een week open gelegend..bied perspectief! en anders gewoon met dikke verhuiswagen eroverheen rijden
het is gemaakt met een fisheye lensquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:15 schreef samara het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen bocht maar komt het door de instellingen van de camera?
toch?
Mooie kastjes!quote:Op zondag 9 mei 2010 21:14 schreef miss_bleu het volgende:
Vandaag hebben we de badkamer voor 90% afgekregen. We moeten alleen nog de verwarming aansluiten en de spiegel bestellen. (verlichting boven de spiegel komt later)
[ afbeelding ]
Vanaf de deur
We gaan nu alleen maar lakken. Histor parel wit buitenlak. 1 keer dekkend en hoef de trap alleen van te voren te schuren en af te nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:06 schreef Kaat_84 het volgende:
houden jullie de trap gewoon alleen gelakt of komt er nog een soort van bedekking overheen?
hier is ie nu alleen gelakt (2x grond, 2x lak) maar dat vurenhout is gewoon best wel zacht en butst er wel wat uit... ik wil opzich wel wat bedekking maar ik vind alles een beetje schraal wat ik tot nu toe gezien heb, dus blijft ie voorlopig gewoon ral 9010
Oeh die is leuk!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:53 schreef miss_bleu het volgende:krijg van mijn ouders 2 van deze
[ afbeelding ]
Oh wat gek?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jaaaHet is alleen jammer dat ze maar 1.48 hoog zijn
Jups, maar dat mag de pret niet drukken. Vind deze namelijk veeeel leuker dan de standaard vierkantjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat gek?
Bij ons is dat perfect maar bij jullie is het ws een stuk hoger.
Ja dat is hij zekerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Jups, maar dat mag de pret niet drukken. Vind deze namelijk veeeel leuker dan de standaard vierkantjes.
aan de lange wand bij de keukenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat is hij zekerwaar ga je hem zetten?
En dan de mooie keukenspulletjes erin enz?quote:
Leuk en handig.Zijn die te koop bij ikea?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:53 schreef miss_bleu het volgende:krijg van mijn ouders 2 van deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef samara het volgende:
[..]
Leuk en handig.Zijn die te koop bij ikea?
Zat al te kijken jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef miss_bleu het volgende:
rotwerk die muurstickers. Het zijn allemaal losse dingetjesmaaar ben er wel blij mee
de standaard witte hoogglans deuren zitten er nu voorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:54 schreef SV-tje het volgende:
Bekende garderobekasten(en tevens tvp). Komen er nog deuren voor of hebben jullie, net als wij een alternatieve oplossing bedacht met Ikea als basis?
thnxquote:Op zondag 30 mei 2010 01:03 schreef eightone. het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de muurstickers, maar die roze met grijze ziet er mooi uit!
nee muurstickerwinkel.nlquote:Op zondag 30 mei 2010 09:51 schreef Freddeh het volgende:In de logeerkamer is die muursticker mooi geworden, zo met die vallende bloesem.
Zijn dat muurstickers van IKEA ook? (zo ja, welke?)
Doe je goed Kaat!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Kaat_84 het volgende:
yeahhh...we hebben het met het hele blokje gedaan..allemaal dezelfde...buurman van nummer 29 wist een meneer die dat in zn vrije tijd leuk vind om te doen..
(ik vind het ook leuk dat hij dat leuk vind)
succes zaterdag in de hitte !!!!!(pffff)
Goede gedaan joh! Bij ons is iedereen nog druk bezig of zitten net de in de woning. Binnenkort maar eens een balletje opgooienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:58 schreef Kaat_84 het volgende:
yeahhh...we hebben het met het hele blokje gedaan..allemaal dezelfde...buurman van nummer 29 wist een meneer die dat in zn vrije tijd leuk vind om te doen..
(ik vind het ook leuk dat hij dat leuk vind)
succes zaterdag in de hitte !!!!!(pffff)
ja het magische zwarte duo moet nog wel even naar de zolderquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:10 schreef samara het volgende:
wow mooie spulletjes heb je toch maar weer! Dat zwarte duo is inderdaad errug.
Bleu wanneer komt je keuken?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij jeukt het om in te trekken
luchtankersquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef liquid-orange het volgende:
Mag ik vragen hoe je die lack kastjes aan de muur gehangen hebt?
zal er morgen een foto van maken. Goed?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:25 schreef liquid-orange het volgende:
Mag ik vragen hoe je die lack kastjes aan de muur gehangen hebt?
al een foto gevonden. Met van die ijzeren driehoeken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal er morgen een foto van maken. Goed?
drie aan de onderkant doen het best goed. Wij hebben alleen ook nog aan de zijkant binnen in van die kleintjes gehangen. (je krijgt ze standaard bij elke Ikea kast om ze vast te zetten aan de muur) Zo hangt hij wat vlakker tegen de muur aan en het is net even wat steviger.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:45 schreef liquid-orange het volgende:
Ja, bedankt. Daar kan ik wel wat mee.
Ik liep zelf ook al een tijdje met het idee twee van die lack kastjes naast mekaar aan de muur te hangen.
Nu heb ik ook een idee hoe.
tv, UPC mediabox, Cinemasetje, Wii, Playstation, Popcornhour, Xbox, Telefoon.quote:
jepquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:17 schreef Dichterbijer het volgende:
En we hebben sinds vandaag dus een nieuwe Eindhovenaar
Eerste nachtje samen in het nieuwe huisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:13 schreef miss_bleu het volgende:
Gisterenavond compleet kapot voor het eerst hier geslapen. Hoop vanavond nog meer leuke foto's te kunnen plaatsenWant gisteren kwam dit aan:
Is dat goed of slecht?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:30 schreef Jay-K het volgende:
Die vrachtwagen heeft anderhalf jaar geleden ook bij mij voor de deur gestaan, en komt over een half jaar weer langs
Oehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:58 schreef Jay-K het volgende:
Goed
Is namelijk een andere deur waar ze weer langs komen
6 meterquote:Op maandag 7 juni 2010 08:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Een flightcase als salontafel... keer wat andersZiet er tof uit miss_blue!
Hoe breed is btw jullie woning?
niet helemaal. Onze tuin was 1 grote blubberzooi heeft best hard geregend.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:16 schreef KrnKje het volgende:
Echt geweldig is het intussen al geworden. We waren gisteren vlakbij, maar durfden het niet aan om even om te fietsen ivm die ongelooflijke stortbui die er aan zat te komen (die uiteindelijk Eindhoven helemaal heeft overgeslagen volgens mij)...
Ooh, dan was t lokaal bij ons flatje droogquote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
niet helemaal. Onze tuin was 1 grote blubberzooi heeft best hard geregend.
Is het een lekker ding ja?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:42 schreef gateway het volgende:
miss_bleu ziet er mooi uit!!!
En het gaat weer jeuken om iets te doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:25 schreef exlurker het volgende:
Jammer eigenlijk hè , heb je het klussen onder de knie, is het werk gedaan, zit je daar met al je kennis
Vast even meenemen in de kostencalculatie...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef miss_bleu het volgende:
http://www.tuinmeubelstor(...)cl.-stoel-p-131.html
Je treft het wel met het weer.quote:
We hebben er 2 dagen op kunnen zitten. Vorige week zaterdag en zondag. Maar het komt vanzelf hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef eightone. het volgende:
[..]
Je treft het wel met het weer.De afgelopen week lekker warm, zonnig weer geweest en zodra die tuinset binnenkwam begon 't te regenen.
kan dat ook verkeerd dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef AnneX het volgende:
en ik lav de gordijnen op de slaapkamer : helemaal volgens het boekje opgehangen !
en de andere ook hoor !![]()
+ 10 punten.
onze bank komt bij de seats and sofa's vandaan. Veel slechte verhalen over gehoord, maar bij ons ging het prima.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef -Maartje- het volgende:
Wat een mooi huis Bleu! Wij hebben ook nieuwbouw gekocht, kan niet wachten tot het klaar is (maar duurt nog even haha). Het enige wat ik jammer vind is dat jullie keuken zo ver de woonkamer in komt, maar begrijp dat dat een bewuste keuze is. Zou gewoon niet de mijne zijn geweest, maar verder is het natuurlijk wel een ontzettend mooie keuken haha!
Wat gaan jullie met de tuin doen? Ik vroeg me af bij het kijken van de foto's hoe groot die van jullie is? Verder een onwijs mooie bankWij zijn nog druk op zoek naar zo'n modulaire bank, willen graag een hoek maar zou fijn zijn als je ze bij veel bezoek enzo ook uit elkaar kan halen. Mag ik vragen waar die van jullie gekocht is?
Ben het hiermee wel eens.De keuken ziet er nogal groot uit i.t.t. jullie woonruimte, je hele woonkamer wordt er door opgeslokt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef -Maartje- het volgende:
Wat een mooi huis Bleu! Wij hebben ook nieuwbouw gekocht, kan niet wachten tot het klaar is (maar duurt nog even haha). Het enige wat ik jammer vind is dat jullie keuken zo ver de woonkamer in komt, maar begrijp dat dat een bewuste keuze is. Zou gewoon niet de mijne zijn geweest, maar verder is het natuurlijk wel een ontzettend mooie keuken haha!
er is nog genoeg ruimte voor een eettafel alleen die hebben we nog niet gekochtquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef furfoot het volgende:
[..]
Ben het hiermee wel eens.De keuken ziet er nogal groot uit i.t.t. jullie woonruimte, je hele woonkamer wordt er door opgeslokt!Geen plek voor een eettafel lijkt me ook nogal lastig.
volgens mij is het ook groter / ruimer dan het op de fotos oogt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:04 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
er is nog genoeg ruimte voor een eettafel alleen die hebben we nog niet gekocht
quote:
dat zekerquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij is het ook groter / ruimer dan het op de fotos oogt?
Inleveren!quote:Op zondag 20 juni 2010 17:21 schreef miss_bleu het volgende:
Voor static, dit is Kyle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kyle is een pup van 20 weken
Esco houtenvloeren. ( http://www.escovloeren.nl(...)oken/?product_id=419 )quote:Op maandag 21 juni 2010 08:51 schreef Duiker het volgende:
[ afbeelding ]
Die vloer!(...en de rest ook natuurlijk
)
Op welk bedrag per m2 zou ik me geestelijk voor moeten bereiden? En waar komt 'tie vandaan?
Dank u...quote:Op maandag 21 juni 2010 09:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Esco houtenvloeren. ( http://www.escovloeren.nl(...)oken/?product_id=419 )
Volgens mij kwam de vloer op 35 euro de m2. Maar als je het precies wilt weten moet ik even de papieren opzoeken
Vloer valt bij Esco echt heel erg mee. Het was goedkoper dan een stenenvloerquote:Op maandag 21 juni 2010 12:00 schreef Duiker het volgende:
[..]
Dank u...... ik was even bang voor een 80+ euro de vierkante meter, maar dit is helemaal top.
Nu nog vrouwlief overtuigen, maar volgens mij gaat dat geen enkele moeite kosten.
Vloer is koud op het beton gelijmd. Wij hebben zelf alles gelegd. Als ze het moeten leggen kwam het op 56 m2 rond de 1500 euro.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef dagizmo het volgende:
TVP!
En die prijs is incl. de ondervloer of rechtstreeks op beton gelegd?
Wat ik me trouwens afvraag; hebben jullie geen tegels tegen de achterwand bij de keuken? Al dat gespetter op een gespoten spackmuur lijkt mij niet schoon te houden namelijk.
Aaaaaaahhhhhhhhh! Hebben!quote:
beneden of in de slaapkamer? beide namelijk op aparte manierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef static het volgende:
Hoe heb je de bekabeling van die televisie weggewerkt? Een dubbele muur?
Tijdens het verbouwen heeft mijn vriend de coax aansluiting in de muur helemaal naar boven gefreesd. Achter de tv die daar hangt komt dus de coax uit de muur en zit een stopcontactquote:
paxisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef Beijtje het volgende:
He die kleine plankjes naast het bed, zoiets zoek ik! Heb je die zelf gemaakt of kan je die kant en klaar ergens kopen (zou handig zijn :-))...
Ziet er mooi uit allemaal! Which reminds me, ik heb ook nog wat afwerking te gaan
Inderdaad. Waar heb je die vandaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
DIE ZIJN TOF ZEG!
Ik ga er gewoon van gillen.
Ik zou het echt niet meer weten. 2 jaar geleden een keer online ergens gekocht.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar heb je die vandaan?
Enne, het ziet er sowieso allemaal mooi uit. *jaloers*
Boekenrek is eigenlijk een Billy CD/DVD rack van de Ikeaquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Beijtje het volgende:
Mooie lamp!
En dat boekending van de logeerkamer, waar is die van? Die is ook leuk!
Je hebt (jullie hebben) een goeie smaak!
nee. Dat is gewoon standaard magazijnstellingquote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ] Die ijzeren stellingen, waar komen die vandaan??? ook ikea??
Inderdaad wel vet! alleen deze is alleen in het wit met een lelijk stikkertje erop.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
Voor de liefhebbers van de pistoolvazen, kwam ze hier tegen:
http://www.brassa.nl/product/12900/gun-vase-wall-/
Ja! Er staat in de achtertuin nog nog een berg karton waar je U tegen zegt. 1 voordeel hier in Eindhoven 1X per 2 weken karton/papier dag!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef static het volgende:
Werden jullie niet gierend gek van alle (uitgepakte) dozen en verpakkingsmateriaal? Ben nu één dag in Nederland en er ligt volgens mij een compleet gekapt bos door het huis.
Herkenning!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef static het volgende:
Werden jullie niet gierend gek van alle (uitgepakte) dozen en verpakkingsmateriaal? Ben nu één dag in Nederland en er ligt volgens mij een compleet gekapt bos door het huis.
same, vooral met de ikea spullen en parket... op een gegeven moment wist ik niet meer waar ik het pastic en karton kwijt moestquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef static het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:05 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er goed uit zo in de achtertuin, leuke combi hout en gaas![]()
Wel even wennen he dat je nu de juiste proportie van je tuin ziet. Bij ons staat sinds gisteren ook de muur en ik moet er nog wel even aan wennen, maar het maakt het wel af.
Nog een andere vraag, ik las dat jullie de vloer rechtstreeks op het beton hebben gelijmd, hebben jullie dit nog op één of andere manier voorbehandeld? En kun je mij vertellen welke lijm jullie gebruikt hebben (met evt. kosten)?
we hadden een primer die eerst op de vloer moest. Daarna 12 uur drogen en dan de lijm erop. De lijm kregen we van het bedrijf waar we de vloer gekocht hebben (esco) met google-en op het artikel kwamen we alleen maar poolse en belgische reacties tegen. We hebben ook geen pakken meer staan, dus zou ook niet meer weten hoe het heetquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:05 schreef SV-tje het volgende:
Ziet er goed uit zo in de achtertuin, leuke combi hout en gaas![]()
Wel even wennen he dat je nu de juiste proportie van je tuin ziet. Bij ons staat sinds gisteren ook de muur en ik moet er nog wel even aan wennen, maar het maakt het wel af.
Nog een andere vraag, ik las dat jullie de vloer rechtstreeks op het beton hebben gelijmd, hebben jullie dit nog op één of andere manier voorbehandeld? En kun je mij vertellen welke lijm jullie gebruikt hebben (met evt. kosten)?
ja met wieltjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef Ml-etje het volgende:
Mooiook wieltjes onder de stoelen?
Pas je op met het laminaat dan? Kan lelijke krassen geven.quote:
heb een massieve houten vloerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pas je op met het laminaat dan? Kan lelijke krassen geven.
Haalde jouwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heb een massieve houten vloer
lol. We hebben trouwens wel op kantoor en de slaapkamer laminaat. Bij de bureaustoelen liggen wel de rolmatten van de ikea tegen beschadigen. Super handig die dingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haalde jouwvloer door de war met het letterjes laminaat
Ja die zijn inderdaad erg handig!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
lol. We hebben trouwens wel op kantoor en de slaapkamer laminaat. Bij de bureaustoelen liggen wel de rolmatten van de ikea tegen beschadigen. Super handig die dingen.
Vloer lijkt heel erg druk op de foto door de reflectie. Gelukkig valt hij in het echt heel erg meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef Sosa het volgende:
schitterende keuken! Leuke inrichting. Zie ik dat nou goed, in de hangende tv kast een hele rits stopcontacten die in de muur verwerkt zitten? Vet.
Leuke hond ookAlleen de vloer vind ik persoonlijk erg druk. Zou niet mij keus zijn. Maar voor de rest, mooi hoor!
1 magnetron 1 oven 1 koffiezetapparaat en inderdaad een wasmachine en een drogerquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:27 schreef Modus het volgende:
Ik zal het wel niet goed zien maar hebben jullie nou 2 of 3 ovens en 2 wasmachines? Oh die ene zal wel een droger zijn natuurlijk.
oeh! ik ben daar zo benieuwd naar!quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
De vloerspots zijn net aangesloten dus zal daar vanavond foto's van maken
Mijn schoonvader heeft zelf de vloer gelegdquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:18 schreef pdiscs het volgende:
Complimenten! Het ziet er allemaal geweldig uit!
Hebben jullie de vloer zelf gelegd?
Ziet er erg goed uit! Zo'n vloer wil ik ook wel, of misschien in visgraat motief (of hoe heet dat?).quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:30 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft zelf de vloer gelegdIs er 2 weken mee bezig geweest
Deze komt bij Esco houtenvloeren vandaan. Maar zover ik begreep verkopen ze deze niet meer. Er zat teveel arbeid in het leggen waardoor de vloer bijna onbetaalbaar werd voor mensen die het zouden willen laten leggen ipv zelf doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:40 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit! Zo'n vloer wil ik ook wel, of misschien in visgraat motief (of hoe heet dat?).
Waar heb je deze gekocht?
Inderdaad, en ook in visgraatmotief.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:15 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
De vloer staat nog wel op de site: http://www.escovloeren.nl(...)oken/?product_id=419
brief hebben we al gehad. Enige wat bij ons stuk is de stang van de douche, maar weet niet of dat onder garantie valtquote:Op donderdag 9 september 2010 17:56 schreef Kaat_84 het volgende:
binnekort krijgen jullie ook de brief dat je half jaar garantie verloopt, dus als er nog gekke dingen zijn, snel nog effe fixen...
helemaal geinstallerd inmiddels ziet het eruit...ben al bijna vergeten dat ik een half jaar geleden nog ergens anders woonde
oe! ik ga gewoon even rondje huis maken vandaag. En wat ik vind even meldenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef Kaat_84 het volgende:
dat valt toch onder je badkamer garantie dan wel waarschijnlijk?..gewoon effe achteraan gaan
bij ons bleek de vloerverwarming het niet geheel te doen(niet eerder gegeken omdat er eerst nog 3 maanden gedroogd moest worden en toen was het 30 graden) en en rubber rondom het raam zat dubbel, viel me vorige week pas op toen ik de ramen voor het eerst waste..hahah
quote:Op woensdag 29 september 2010 00:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Een flightcase als tafel![]()
Ik vind em origineel en als het in mijn inrichting zou passen zou ik het idee van je stelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |