Vloer is koud op het beton gelijmd. Wij hebben zelf alles gelegd. Als ze het moeten leggen kwam het op 56 m2 rond de 1500 euro.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef dagizmo het volgende:
TVP!
En die prijs is incl. de ondervloer of rechtstreeks op beton gelegd?
Wat ik me trouwens afvraag; hebben jullie geen tegels tegen de achterwand bij de keuken? Al dat gespetter op een gespoten spackmuur lijkt mij niet schoon te houden namelijk.
Aaaaaaahhhhhhhhh! Hebben!quote:
beneden of in de slaapkamer? beide namelijk op aparte manierquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef static het volgende:
Hoe heb je de bekabeling van die televisie weggewerkt? Een dubbele muur?
Tijdens het verbouwen heeft mijn vriend de coax aansluiting in de muur helemaal naar boven gefreesd. Achter de tv die daar hangt komt dus de coax uit de muur en zit een stopcontactquote:
paxisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:36 schreef Beijtje het volgende:
He die kleine plankjes naast het bed, zoiets zoek ik! Heb je die zelf gemaakt of kan je die kant en klaar ergens kopen (zou handig zijn :-))...
Ziet er mooi uit allemaal! Which reminds me, ik heb ook nog wat afwerking te gaan
Inderdaad. Waar heb je die vandaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
DIE ZIJN TOF ZEG!
Ik ga er gewoon van gillen.
Ik zou het echt niet meer weten. 2 jaar geleden een keer online ergens gekocht.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar heb je die vandaan?
Enne, het ziet er sowieso allemaal mooi uit. *jaloers*
Boekenrek is eigenlijk een Billy CD/DVD rack van de Ikeaquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Beijtje het volgende:
Mooie lamp!
En dat boekending van de logeerkamer, waar is die van? Die is ook leuk!
Je hebt (jullie hebben) een goeie smaak!
nee. Dat is gewoon standaard magazijnstellingquote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef gateway het volgende:
[ afbeelding ] Die ijzeren stellingen, waar komen die vandaan??? ook ikea??
Inderdaad wel vet! alleen deze is alleen in het wit met een lelijk stikkertje erop.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
Voor de liefhebbers van de pistoolvazen, kwam ze hier tegen:
http://www.brassa.nl/product/12900/gun-vase-wall-/
Ja! Er staat in de achtertuin nog nog een berg karton waar je U tegen zegt. 1 voordeel hier in Eindhoven 1X per 2 weken karton/papier dag!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:29 schreef static het volgende:
Werden jullie niet gierend gek van alle (uitgepakte) dozen en verpakkingsmateriaal? Ben nu één dag in Nederland en er ligt volgens mij een compleet gekapt bos door het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |