zoveel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat rond de ¤250 was.
Ook weer waar... Nu moet mijn auto volledig origineel blijven straks, dus dan zijn dit soort dingen toch niet aan de orde verderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders hadden we allemaal dezelfde
ok. Dure grapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://www.e30forum.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=1501
Van m'n tante. Lijkt inderdaad net een 4x4.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn dat niet Brock B1's ? Die vind ik zelf ook mooi.
En dat die banden uitsteken hoort bij het hele "tief und breit" gebeuren van de E30.
[..]
Sinds wanneer heb jij een E30? Overigens blijft die ruimte tussen wiel en wielkast, tenzij je gaat verlagen. Zonder verlaging lijkt het net een 4x4.
Waarom krijg je een afwijking op de teller dan? En positief of negatieve afwijking?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef metallicattim het volgende:
[..]
205/55/15 is standaard
een 195'er band is nooit origineel/standaard geleverd voor een 15" velg.
je zult altijd een afwijking op de teller hebben met een 195'er band op een 15" velg.
het middelste getal in de bandenmaat geeft de hoogte van de band aan. En dit is een percentage van de breedte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom krijg je een afwijking op de teller dan? En positief of negatieve afwijking?
Nuja, het is niet "stukken" langzamerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
En met 195/50/15 dus rij je stukken langzamer dan teller aangeeft? Dat gevoel had ik ook al toen ik 50 ging en mensen kwamen kleven.
Paar kilometer, meer kan et niet wezen op die snelheidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nuja, het is niet "stukken" langzamer
stukken is overdreven. Maar hij kan bij een gangetje van 100 zo 8 km afwijken ofzo. En aangezien hij al minder aangeeft dan wat je rijdtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
En met 195/50/15 dus rij je stukken langzamer dan teller aangeeft? Dat gevoel had ik ook al toen ik 50 ging en mensen kwamen kleven.
Let je er even op dat:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke NP dan. Iemand nog wat verlagingsveren voor de E30 te koop?
Origineel vind ik ze (afhankelijk van de staat) ook mooi ogen, maar toch zou ik ze verlagen. Die 4x4 look is niet mijn dingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon lekker normaal laten met ballonbanden. Is het goedkoopst en staat het beste, tenzij je ook andere velgen neemt en gaat verlagen. Ik vind mijn autootje orgineel leuk zat. Je ziet ze bijna nooit meer op standaard kroonkurkjes en zonder frutsels.
Lachwekkend, en zondequote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef piekartz87 het volgende:
ik vind ze te patserig. maar iedereen zijn eigen
Waarvoor dank. Zat zelf al even te googlen maar deze site had ik niet gevonden nog. Prijzen komen van online aanbieders redelijk overeen zie ik. De garage zal er wel iets bij op doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef Catch22- het volgende:
autobandenmarkt.nl
Ik ben ook de lulligste niet
Die maat heb ik ook, vooropquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef jackson het volgende:
Heeft iemand voor mij een prijsindicatie voor pilot sportbanden 255 breed? Ik denk dat de maat 255/40ZR17 is, maar dit zou ik nog even moeten checken.
Tis een beste maat en het liefste heb ik er weer pilot sports onder, die er nu ook onder zitten. Helaas ga ik daar zelf niet over beslissen maar dan weet ik de prijs ongeveer. Niet echt goedkope stukjes rubber maar het is het enige contact wat je met de weg hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die maat heb ik ook, voorop
Ik heb ze uit de USA laten komen
je kan ze bij je lokale bandentoko laten bezorgen en zetten ze er dan voor 10-15 euro per band onder geloof ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Zat zelf al even te googlen maar deze site had ik niet gevonden nog. Prijzen komen van online aanbieders redelijk overeen zie ik. De garage zal er wel iets bij op doen
Hmja, dat regel ik verder niet... Is lease, dus daar gaan andere mensen over. Onderhoud en APK wordt door een garage in de buurt gedaan. Was met name benieuwd naar de meerprijs van pilots ten opzichte van een wat goedkopere band.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kan ze bij je lokale bandentoko laten bezorgen en zetten ze er dan voor 10-15 euro per band onder geloof ik.
Neuh, maar die liggen er voor ook op en bevielen mij prima toen ik er even mee reed. Ik laat me graag adviseren als je andere tips hebt. Dan moet ik de juiste persoon daarvan zien te overtuigenquote:
ja dat las ik later. Michelin staat niet bekend om zijn grip. Maar de pilot sport is een goede band.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuh, maar die liggen er voor ook op en bevielen mij prima toen ik er even mee reed. Ik laat me graag adviseren als je andere tips hebt. Dan moet ik de juiste persoon daarvan zien te overtuigen
Jup, die band ken ik. Maar het moet een beetje een combi zijn tussen grip en levensduur. Het is verder geen circuit-auto maar gewoon voor op de weg uiteraard. En met 340 PK wil je ook geen kauwgom wat maar 5k meegaat aan kilometers bij normaal gebruikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat las ik later. Michelin staat niet bekend om zijn grip. Maar de pilot sport is een goede band.
Ik heb altijd als tip pirelli, en dan een p zero, gaat niet lang mee, is niet voordelig. Maar levert grip
De setjes gaan tussen de 200-300 euro weg, mits alles werkt en erbij isquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef rival het volgende:
Tim, weet jij wat ik voor die wiswas dingen kan/mag/moet vragen? Wat is een nette prijs? Het is helemaal kompleet met verstelbare koplampen. Echt alles incl reservoir.
Inderdaad! Als je dan 130 op de teller rijdt, ga je in het echt misschien maar 116.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
stukken is overdreven. Maar hij kan bij een gangetje van 100 zo 8 km afwijken ofzo. En aangezien hij al minder aangeeft dan wat je rijdt
dat zou na de pirelli mijn keuze zijn, imho een erg goede band ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb Continental Sport Contact 3 zijn die goed? Ze zijn in ieder geval erg duur......
ja ik snap het helemaal. de Michelins gaan langer mee dat kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup, die band ken ik. Maar het moet een beetje een combi zijn tussen grip en levensduur. Het is verder geen circuit-auto maar gewoon voor op de weg uiteraard. En met 340 PK wil je ook geen kauwgom wat maar 5k meegaat aan kilometers bij normaal gebruik
Ahh, daar zal ik eens naar kijken. Levensduur ook oké wat jou betreft?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou na de pirelli mijn keuze zijn, imho een erg goede band ook.
ik heb het maar te koop gezet zonder vraagprijs, maar met bieden. 2e bod dat binnen kwam was 150. Wat ik persoonlijk al voldoende vind. Maarja nog maar ff afwachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
De setjes gaan tussen de 200-300 euro weg, mits alles werkt en erbij is
de continental zal ook niet erg lang meegaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, daar zal ik eens naar kijken. Levensduur ook oké wat jou betreft?
ik heb even gevraagd wat ik je aan kan bieden, ben ik wel benieuwd naar. Wat een lage prijzen zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef Catch22- het volgende:
autobandenmarkt.nl
Ik ben ook de lulligste niet
Daar ben ik blij om. Hoe lang gaan die banden ongeveer mee eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou na de pirelli mijn keuze zijn, imho een erg goede band ook.
durf ik niet te zeggen, mijn achterbanden gaan meestal maar een maandje mee ofzo. Want ik misbruik zequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Hoe lang gaan die banden ongeveer mee eigenlijk?
ik zie dat die banden 203 kosten. Ik kan ze aanbieden voor 213 incl balanceren en montage.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef Catch22- het volgende:
autobandenmarkt.nl
Ik ben ook de lulligste niet
Wie bied je die aan als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie dat die banden 203 kosten. Ik kan ze aanbieden voor 213 incl balanceren en montage.
Niet verkeerd dacht ik zo
dat is mijn prijs op de banden waar hier naar gevraagd werd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie bied je die aan als ik het vragen mag?
nee die foto had ik ff van internet gehaald als voorbeeld. maar het was wel precies die auto.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Foto zelf gemaakt?
Wel tof om ze te zien racen.
Is dat zo? Als ik op die site kijk wat een nieuwe achterband Bridgestone Potenza 255/35/18 RFTme zou kosten vind ik dat nog steeds een stevige prijs.quote:
wat is de prijs? Kijk ik meteen ff wat ik er van kan makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat zo? Als ik op die site kijk wat een nieuwe achterband Bridgestone Potenza 255/35/18 RFTme zou kosten vind ik dat nog steeds een stevige prijs.
yoshi ik was in de war met de premium contact sorry.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Hoe lang gaan die banden ongeveer mee eigenlijk?
het is ook wel een runflat band hè, die zijn gewoon erg duur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef k_man het volgende:
Circa ¤ 270. Ik heb nu geen nieuwe banden nodig hoor, het was meer nieuwsgierigheid.
Dan kan ik je ook wel even heeeeeeeel lief aankijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden voor ~¤100 euro per twee inclusief monteren en balanceren. En dan heb ik het gewoon over pirelli p zero's, bridgestone potenzas en zulks.
ik heb ook trouwens een heleboel gebruikte banden. Maar niet meer de topmerken ik zal wel ff wat postenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden voor ~¤100 euro per twee inclusief monteren en balanceren. En dan heb ik het gewoon over pirelli p zero's, bridgestone potenzas en zulks.
Zul je voor naar het noorden moeten komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan kan ik je ook wel even heeeeeeeel lief aankijken?
Die halve mm zal me inderdaad aan m'n reet oxideren voor dat geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook trouwens een heleboel gebruikte banden. Maar niet meer de topmerken ik zal wel ff wat posten
Daar kom ik net vandaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zul je voor naar het noorden moeten komen
[..]
Oh. Nou ja, was een breedset van 255/225 met styling 135 velgen en 4 van die sc3's dus vrijwel nieuw dus rond de 7mm. Voor 1000 euro vond ik wel oke prijs. Velgen zijn heeeel mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
yoshi ik was in de war met de premium contact sorry.
De sportcontact is minder dan de premium, maar nog steeds wel een goede band hoor
Aha ! ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden ...
Remschijven kunnen ook zo roesten in een paar uur..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Catch22- het volgende:
staat er ook al even gezien de remschijven
ik zag je project topic op dat andere forum, daar zitten inderdaad aardig wat plekken op. Je bent er wel lekker mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef piekartz87 het volgende:
krijgt bij mij niet veel kans, roest op mijn auto zit dan weer op andere plekken
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag je project topic op dat andere forum, daar zitten inderdaad aardig wat plekken op. Je bent er wel lekker mee bezig
Linkje? Of info over wat je hebt staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^
moet nog even wachten op een lasapparaat,, dan zie je zsm daarna wel meer updates daaro
ik zag wel een foto van een geplamuurde achterkant, was dat je nieuwe?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^
moet nog even wachten op een lasapparaat,, dan zie je zsm daarna wel meer updates daaro
Oeh, zie nu de OP pas goed... Zodra mijn beamer in mijn bezit is wil ik daar ook wel bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef rival het volgende:
En houdt iemand de op nog bij? Mijn 318is is vervangen door een 325i cabrio
Ik zit door de weeks in het noorden en in het weekend en vakanties in het oosten van het land. dus helaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag wel een foto van een geplamuurde achterkant, was dat je nieuwe?
Zit je in de buurt van Amsterdam? Heb een lasapparaat namelijk.
Nee, niet altijd. Alleen het overgangsmodel (bepaald jaartal) had de M10 met 1.8L en ketting.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Een E30 is altijd leuk en ook bijna nooit traag. De 316 die ik nu hier heb staan gaat ook nog best rap, voor een instapmotor. Helaas voor hem is dit volgens mij de 316i met distributieriem EN 1.6 liter. Daarvoor was de 316 altijd ketting en 1.8 liter. Qua snelheid alleen geen verschil
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
ja klopt, maar ik vind het geheel wel vlot voor een 1.6, ik verveel me er niet in in ieder geval.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
Jammer dat het een 316 is. Een 6-pitter opknappen lijkt me dan toch wat meer voldoening geven als hij weer mooi is...
Blijft een tof project natuurlijk
Urgentie: Hoogquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:40 schreef Maharbal het volgende:
Waarom kijk je niet ff online en/of bij liefhebbers/slopers.
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ook
En ik vertel je dus dat dat niet zo is. Er was een overgangsmodel M10 met 1.8 EN ketting, en was 316i maar met het "nieuwe" vermogen. En dat waren dus niet alle 316i's..quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
So truequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
5-series zijn toffer dan 3-series
Ik kan 't nog steeds niet verkroppen dat Haarbal meer PK dan ik heeft![]()
hoeveel inch is het?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My New Rims![]()
En gaat er zo uit zien![]()
[ afbeelding ]
Chick Magnet![]()
Maw. Bimmer project weer van start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |