Het was idd weer een tripje voor niks... wagen had zeker een extra 3000-3500 euro nodig om hem echt mooi te maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:29 schreef YoshiBignose het volgende:
En denk je nou echt dat zo'n bak goed onderhouden is en zuinig mee gereden? Als hij voor de rest in goede staat was ja, maar dat geloof ik echt niet.
quote:Te koop: BMW 325i automaat Cabrio E30 Airco + onderdelen
Kleur: Zwart
KM stand: 252.000 km
Bouwjaar: 1990
APK: net gekeurd, 28 april 2011, dus vol jaar APK
Cylinders: 6
Inhoud: 2500cc
BMW Cabrio in goede staat.
Zwart lederen bekleding
Sportstoelen
Stoelverwarming voor
Hoofdsteunen achter
Stuurbekrachtiging
Airco, werkt zeer goed
Cruise Control
Sportautomaat
Automatische temperatuurregeling
Kleine boordcomputer
Afstandsbediening ( 1 zender ) + alarm
Recent vervangen:
Einddemper ( origineel BMW )
Achterruitje ( origineel BMW )
Accu
Print tellerunit gerepareerd
Div bedrading en klein materiaal
Alle schakelaars voor de 4 elektrische ramen
Rubbers achterlichten
Motor is gereviseerd met nieuw onderblok, sindsdien nog maar een paar duizend km mee gereden ( is ook de reden van verkoop )
Minpuntjes:
Velgen hebben stoeprandschade, zijn wel hele dikke velgranden, bijwerken kan makkelijk.
Krassen op de motorkap ( kattennagels )
Blaasjes op achterscherm, onderaan ( valt niet echt op ).
Hefmechanieken raambediening in de deuren moeten worden schoongemaakt, deze lopen erg zwaar
Kap heeft wat leeftijdsverschijnselen ( slijtageplekje bij scharnierpunten achter ) maar is wel waterdicht
Sierstrip raamstijl RV mist, maar complete set shadowline strips wordt bijgeleverd
Doe eens een leuk bod !
Eventueel ter overname:
4 winterbanden op 14” BMW honingraat velgen. Banden zijn splinternieuw, komen van een sedan.
Wiesmann cabrio kap, geheel geïsoleerd, zwart
Voorruit
Raamrubber voorruit
Achterbumper
Stuurhuis ( onbekrachtigd, is van een sedan )
doos met div losse spullen ( weet zo niet precies wat er allemaal in zit )
Uberhaupt een achterbank in een cabrio...quote:Op zondag 9 mei 2010 11:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij heeft tenminste wel hoofdsteun achter dat vind ik toch wel een pre in een cabrio.
Op je.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:24 schreef Maharbal het volgende:
Inderdaad, waar moeten anders je (blonde) chickies zitten?!
Kofferbakquote:Op zondag 9 mei 2010 12:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daarom zei ik chickies. De wachtenden moeten toch ergens zitten terwijl er één op je zit?!
Vandaar dat ze er bij mij nooit meer uitkwamen.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is geen plaats meer als het dak open is!
niet waar. Het dak open of dicht maakt geen verschil in kofferbakruimtequote:Op zondag 9 mei 2010 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar is geen plaats meer als het dak open is!
Jawel, maar het scheelt vrijwel niets.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:54 schreef rival het volgende:
[..]
niet waar. Het dak open of dicht maakt geen verschil in kofferbakruimte
Ja, maar daar hadden we het niet over. Het ging erom waar je de chickies laat als je geen achterbank hebt.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:42 schreef rival het volgende:
[..]
de auto die je op de foto ziet, de e30 dus, daar iig niet.
jamaar, jamaar........ Okéquote:Op maandag 10 mei 2010 00:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar daar hadden we het niet over. Het ging erom waar je de chickies laat als je geen achterbank hebt.
Daar koop je maar een aparte auto voor!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
hoe neem ik anders mijn crosser en jetski mee?
Achter het stuur.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:24 schreef Maharbal het volgende:
Inderdaad, waar moeten anders je (blonde) chickies zitten?!
Vandaag gebeld met de verkoper, heb een hele goede indruk gekregen en ondanks dat het bijna 3 uur rijden is, gaan we de 22e langs om te kijken, als mn vader hem koopt en de velgen weg zou doen ( heeft nl. ook nog een set Azev A 9J staan ), hoor je wel van mequote:
ik ga alvast duimenquote:Op maandag 10 mei 2010 14:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Vandaag gebeld met de verkoper, heb een hele goede indruk gekregen en ondanks dat het bijna 3 uur rijden is, gaan we de 22e langs om te kijken, als mn vader hem koopt en de velgen weg zou doen ( heeft nl. ook nog een set Azev A 9J staan ), hoor je wel van me
Ach, als ie fatsoenlijk gereviseerd is kan je zo weer 2 ton er bij rijden.quote:
dik !quote:Op maandag 10 mei 2010 20:41 schreef eevebe het volgende:
afgelope weekend op spa een paar mooie m1's en een 3.0 csl zien racen![]()
[ afbeelding ]
Foto zelf gemaakt?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:41 schreef eevebe het volgende:
afgelope weekend op spa een paar mooie m1's en een 3.0 csl zien racen![]()
[ afbeelding ]
Die is verdomd vetquote:Op maandag 10 mei 2010 20:41 schreef eevebe het volgende:
afgelope weekend op spa een paar mooie m1's en een 3.0 csl zien racen![]()
[ afbeelding ]
Roest en slecht onderhoud idd.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ach, als ie fatsoenlijk gereviseerd is kan je zo weer 2 ton er bij rijden.![]()
Blok en bak goed; de rest t/m de wielen kan je zelf doen en vergt meestal ook niet veel ¤¤
Roest is en blijft vlgns. mij de grootste vijand bij de E30, en misschien nog wel meer bij een (lekkende) cabrio.
195/55/15 is standaard als ik me niet vergis..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb 195/50 onder de E30 maar er zit nu heel veel ruimte tussen de wielkast en de wielen. Vorige banden waren 175/70 zie ik, vandaar. Is 50 niet standaard onder de E30, of ben ik nu gedwongen om hem te verlagen
Ik vind ze echt mooi onder een E30!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:14 schreef metallicattim het volgende:
De velgen vind ik zelf helemaal niet slecht, jullie vinden ze niet mooi??
Zijn dat niet Brock B1's ? Die vind ik zelf ook mooi.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind ze echt mooi onder een E30!
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heb jij een E30? Overigens blijft die ruimte tussen wiel en wielkast, tenzij je gaat verlagen. Zonder verlaging lijkt het net een 4x4.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb 195/50 onder de E30 maar er zit nu heel veel ruimte tussen de wielkast en de wielen. Vorige banden waren 175/70 zie ik, vandaar. Is 50 niet standaard onder de E30, of ben ik nu gedwongen om hem te verlagen
Als je mensen fotografeert zijn de ogen rood, als je BMW's fotografeert gebeurt er exact hetzelfde met de nierenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef piekartz87 het volgende:
ik vind ze te patserig. maar iedereen zijn eigen
maar wel 1 puntje, waarom dat rood tussen de nieren.....
205/55/15 is standaardquote:Op maandag 10 mei 2010 22:36 schreef rival het volgende:
[..]
195/55/15 is standaard als ik me niet vergis..
maar dan neem je natuurlijk 205/50/15
Oké dat wist ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef metallicattim het volgende:
205/55/15 is standaard
een 195'er band is nooit origineel/standaard geleverd voor een 15" velg.
je zult altijd een afwijking op de teller hebben met een 195'er band op een 15" velg.
vond ie mooiquote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef piekartz87 het volgende:
maar wel 1 puntje, waarom dat rood tussen de nieren.....
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:
Meen me te herinneren dat dat rond de ¤250 was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:16 schreef rival het volgende:
Tim, weet jij wat ik voor die wiswas dingen kan/mag/moet vragen? Wat is een nette prijs? Het is helemaal kompleet met verstelbare koplampen. Echt alles incl reservoir.
gelukkig wel, anders hadden we allemaal dezelfdequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Smaken verschillen zullen we maar zeggen
zoveel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat rond de ¤250 was.
Ook weer waar... Nu moet mijn auto volledig origineel blijven straks, dus dan zijn dit soort dingen toch niet aan de orde verderquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
gelukkig wel, anders hadden we allemaal dezelfde
ok. Dure grapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://www.e30forum.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=1501
Van m'n tante. Lijkt inderdaad net een 4x4.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zijn dat niet Brock B1's ? Die vind ik zelf ook mooi.
En dat die banden uitsteken hoort bij het hele "tief und breit" gebeuren van de E30.
[..]
Sinds wanneer heb jij een E30? Overigens blijft die ruimte tussen wiel en wielkast, tenzij je gaat verlagen. Zonder verlaging lijkt het net een 4x4.
Waarom krijg je een afwijking op de teller dan? En positief of negatieve afwijking?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:53 schreef metallicattim het volgende:
[..]
205/55/15 is standaard
een 195'er band is nooit origineel/standaard geleverd voor een 15" velg.
je zult altijd een afwijking op de teller hebben met een 195'er band op een 15" velg.
het middelste getal in de bandenmaat geeft de hoogte van de band aan. En dit is een percentage van de breedte.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom krijg je een afwijking op de teller dan? En positief of negatieve afwijking?
Nuja, het is niet "stukken" langzamerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
En met 195/50/15 dus rij je stukken langzamer dan teller aangeeft? Dat gevoel had ik ook al toen ik 50 ging en mensen kwamen kleven.
Paar kilometer, meer kan et niet wezen op die snelheidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nuja, het is niet "stukken" langzamer
stukken is overdreven. Maar hij kan bij een gangetje van 100 zo 8 km afwijken ofzo. En aangezien hij al minder aangeeft dan wat je rijdtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:01 schreef YoshiBignose het volgende:
En met 195/50/15 dus rij je stukken langzamer dan teller aangeeft? Dat gevoel had ik ook al toen ik 50 ging en mensen kwamen kleven.
Let je er even op dat:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke NP dan. Iemand nog wat verlagingsveren voor de E30 te koop?
Origineel vind ik ze (afhankelijk van de staat) ook mooi ogen, maar toch zou ik ze verlagen. Die 4x4 look is niet mijn dingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:28 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon lekker normaal laten met ballonbanden. Is het goedkoopst en staat het beste, tenzij je ook andere velgen neemt en gaat verlagen. Ik vind mijn autootje orgineel leuk zat. Je ziet ze bijna nooit meer op standaard kroonkurkjes en zonder frutsels.
Lachwekkend, en zondequote:Op maandag 10 mei 2010 23:05 schreef piekartz87 het volgende:
ik vind ze te patserig. maar iedereen zijn eigen
Waarvoor dank. Zat zelf al even te googlen maar deze site had ik niet gevonden nog. Prijzen komen van online aanbieders redelijk overeen zie ik. De garage zal er wel iets bij op doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:52 schreef Catch22- het volgende:
autobandenmarkt.nl
Ik ben ook de lulligste niet
Die maat heb ik ook, vooropquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:39 schreef jackson het volgende:
Heeft iemand voor mij een prijsindicatie voor pilot sportbanden 255 breed? Ik denk dat de maat 255/40ZR17 is, maar dit zou ik nog even moeten checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |