Jammer dat het geen cabrio is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
de touring (jammer dat het een touring is)
Die wiki klopt niet helemaal. Ik heb de 170pk versie, maar dat is de 125kw (niet 120kw) versie van '87, dus met 222nm en 7 meer dan jouw M30B25quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marhaarbal
We hebben evenveel koppel (als jij de 170pk variant hebt)
Zie wiki
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom een inferieur M20-blok mee vermogen heeft dan m'n M30-blok
Stomme BMW![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:15 schreef metallicattim het volgende:
Hopelijk is deze beter: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=191&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=129467371&pageNumber=23
Daar gaan we vanmiddag kijken als het doorgaat.
Die achterlichten (en mocht je dat willen: die knalpijpen / stuurtje) heb je zo weggehaald, en dan heb je een redelijk net ogende cabrio.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die wiki klopt niet helemaal. Ik heb de 170pk versie, maar dat is de 125kw (niet 120kw) versie van '87, dus met 222nm en 7 meer dan jouw M30B25
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:15 schreef metallicattim het volgende:
Hopelijk is deze beter: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=191&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=129467371&pageNumber=23
Daar gaan we vanmiddag kijken als het doorgaat.
Sinds wanneer is (afgaand op de plaatjes) het verwisselen van achterlichten, een uitlaatpijp en een stuur "flink onder handen nemen" ?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]![]()
Wanstaltig.
Die mag flink onder handen worden genomen om 'm weer toonbaar te maken.
M20 is een verdomd goed blok maatquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marhaarbal
We hebben evenveel koppel (als jij de 170pk variant hebt)
Zie wiki
Maar ik begrijp nog steeds niet waarom een inferieur M20-blok mee vermogen heeft dan m'n M30-blok
Stomme BMW![]()
Gewoon oldskool velgen. Dat jij ze niet mooi vindt, betekent niet dat 't "onder handen genomen moet worden".quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Velgen, stuk waar die uitlaat heeft gezeten (anders heb je daar ook een flink gat) Voorkant mag van mij wel één kleur hebben.
Ik weet niet of nieren origineel zwart horen te zijn, maar dat mag van mij chroom.
1 Serie vind ik weer verre van lelijk. Heeft normale koplampen en geen kont (je geeft een auto of géén kont of een hele kont, maar dat is weer een kronkel in mijn hoofd)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Vind de compact ook niet de moeders mooiste, maar met zo'n dikke M pakket 'kan ie er mee door'..
Maargoed, niet dat zijn opvolger (1 serie) nu veel beter is...
nee andere steunen en andere carterpan. Maar die heb je zo vervangen dus eigenlijk toch welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
past de M50B25 blok (van een automaat) met kabelboom van een e34 525i zo in een e36 zonder aanpassingen aan blok/steunen/kabelboom/aanbouwdelen?
Kabelboom ook hetzelfde?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef rival het volgende:
[..]
nee andere steunen en andere carterpan. Maar die heb je zo vervangen dus eigenlijk toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |