abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:15:19 #101
171241 justmattie
Oke, doei
pi_81138488
Prachtig ding die Alpina
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:17:50 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81138620
Ik heb ook wel een naar een Alpina zitten kijken. In Ommen, of daar ergens in de buurt, zat een mannetje die een stel van die dingen had staan. Toen niet gedaan vanwege de kosten en van dat dikke veterstikwerk op de stoelen; maar dat laatste heeft deze gelukkig niet.

edit:
Was deze in Den Ham: http://www.autolaarman.nl/laarman/default.asp?grp=hom maar daar zie ik nu geen Alpina's staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Hyperdude op 07-05-2010 16:24:50 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:21:56 #103
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_81138817
De andere is deze:









Met ESS supercharger goed voor 445pk. Zie http://modgarage.net/project/alpina .

De B10 rijdt al ca 60.000km probleemloos op lpg. Scheelt 12 pk in vermogen (262 vs 274pk) ten opzichte van RON98-benzine volgens de dyno van JD Engineering.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:22:35 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81138853
Ding loopt als een trein op LPG geloof ik. Ik zal Femme eens een duw deze kant op geven

dat ging snel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:28:39 #105
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81139124
Alpina op gas?
Je wilt wel een snelle auto, maar je wilt er niet voor betalen?
Koop dan gewoon een Cuore
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:31:29 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81139269
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:21 schreef Femme het volgende:
...

De B10 rijdt al ca 60.000km probleemloos op lpg. Scheelt 12 pk in vermogen (262 vs 274pk) ten opzichte van RON98-benzine volgens de dyno van JD Engineering.
Als ik vragen mag; waar heb je de LPG conversie laten doen/wat voor installatie heb je?
Lijkt mij ook wel iets voor mijn 330i.
Alleen hoor ik nogal verschillende verhalen over LPG en 6 cylinder blokken.

Dat Z4 project is wel luxe zeg; kosten, tijd noch moeite gespaard zie ik.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Alpina op gas?
Je wilt wel een snelle auto, maar je wilt er niet voor betalen?
Koop dan gewoon een Cuore
Geleuter , als er geen nadelen zijn; why not?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_81139308
Komen wel veel brute bakken langs in dit topic zo en wat tweakers

Dit is pas een echte alpina:

Facts don't care about your feelings
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:34:10 #108
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81139367
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Alpina op gas?
Je wilt wel een snelle auto, maar je wilt er niet voor betalen?
Koop dan gewoon een Cuore
Kolder
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Als ik vragen mag; waar heb je de LPG conversie laten doen/wat voor installatie heb je?
Lijkt mij ook wel iets voor mijn 330i.
Alleen hoor ik nogal verschillende verhalen over LPG en 6 cylinder blokken.

Dat Z4 project is wel luxe zeg; kosten, tijd noch moeite gespaard zie ik.
[..]

Geleuter; als er geen nadelen zijn; why not?
Precies. Hij loopt er mooi op het scheelt veel geld. LPG is een prima brandstof hoor. Aan zijn z4 zie je wel dat hij geld uit durft en kan geven aan zijn auto's. Die B10 is zijn daily volgens mij (of van zijn moetje, hoe zit het ookalweer?)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:42:09 #109
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_81139716
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Alpina op gas?
Je wilt wel een snelle auto, maar je wilt er niet voor betalen?
Koop dan gewoon een Cuore
Wat denk je dat beter rijdt, een Cuore op benzine of een B10 op lpg?

Ik heb de auto destijds gekocht voor mijn ouders. Ik een praktische auto voor erbij, zij degelijk en veilig dagelijks vervoer. Alleen zitten zij niet te wachten op een verbruik van boven de 11,0l/100km benzine terwijl ze al op lpg reden in een Scènic.

Ik rij er nu weer zelf in nadat ik gisteren mijn leaseauto (E90 330i) heb ingeleverd. Lpg is nu ook ideaal. In de toekomst komt er hopelijk een 650i, ook op lpg.

Diesel is voor mij geen optie vanwege de beperkte powerband en omdat ik het geluid haat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:54:33 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81140189
Alpina gebruikte toch nog gietijzeren M30 (onder-)blokken voor de B10 3.3, toch?
Kan mij herinneren dat je jarenlang voor ¤3000 oid. goedkoop nwe. M54B30 blokken bij Alpina kon kopen.

pssstt meisje; welk LPG systeem heeft je papa/mama nou in hun otoo?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:59:04 #111
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81140389
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:42 schreef Femme het volgende:

[..]

Wat denk je dat beter rijdt, een Cuore op benzine of een B10 op lpg?

Ik heb de auto destijds gekocht voor mijn ouders. Ik een praktische auto voor erbij, zij degelijk en veilig dagelijks vervoer. Alleen zitten zij niet te wachten op een verbruik van boven de 11,0l/100km benzine terwijl ze al op lpg reden in een Scènic.

Ik rij er nu weer zelf in nadat ik gisteren mijn leaseauto (E90 330i) heb ingeleverd. Lpg is nu ook ideaal. In de toekomst komt er hopelijk een 650i, ook op lpg.

Diesel is voor mij geen optie vanwege de beperkte powerband en omdat ik het geluid haat.
Je weet dat ik overdreef met die Cuore hè?
Maar LPG is niet echt briljant goed voor 't blok, wat me altijd is bijgestaan.

En is zo'n Alpina fijn als dagelijks vervoer? Niet om Alpina of jou af te zeiken hoor, maar ik heb zelf een aantal keer in een "praktische snelle auto" gereden (RS4 Avant) en ik vond 'm niet erg comfortabel voor dagelijks vervoer.

Ik blijf overigens gewoon benzine rijden.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:33:29 #112
6 Femme
...van Tweakers.net
pi_81143997
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:54 schreef Hyperdude het volgende:
Alpina gebruikte toch nog gietijzeren M30 (onder-)blokken voor de B10 3.3, toch?
Kan mij herinneren dat je jarenlang voor ¤3000 oid. goedkoop nwe. M54B30 blokken bij Alpina kon kopen.
De motoren in de B10 3.2, B10 3.2, B3 B3.2, B3 3.3, B3 3.3S en Roadster S zijn gebaseerd op de S52B32. Dit is het blok dat werd gebruikt in de Amerikaanse E36 M3 met 240pk. Dit blok is op zijn beurt gebaseerd op de M52B28 uit de 328i. Met de Europese M3 hebben ze niets te maken. Ik heb begrepen dat ze inderdaad uit gietijzer zijn vervaardigd.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:59 schreef tha_rizzo het volgende:

En is zo'n Alpina fijn als dagelijks vervoer? Niet om Alpina of jou af te zeiken hoor, maar ik heb zelf een aantal keer in een "praktische snelle auto" gereden (RS4 Avant) en ik vond 'm niet erg comfortabel voor dagelijks vervoer.
Alpina's zijn geen hardcore sportieve auto's. Alpina probeert een compromis te vinden tussen comfort en sportiviteit. De motor in de B10 3.2 heeft niet echt sportieve aspiraties. De gasrespons is traag (heeft nog een gaskabel en je hebt het gevoel dat er een loodzwaar vliegwiel in hangt). Zo'n Touring is behoorlijk zwaar en je moet 'm goed op toeren houden wil je vlot vooruit komen. Doe je dat goed dan is hij redelijk rap (0-100 net onder de zeven seconde). Ik ben gewend om in de derde versnelling over rotondes te crossen maar dat kun je in deze auto beter niet doen.

Het onderstel is behoorlijk comfortabel. Het is wel een beetje een boot. Hij veert traag in en weer uit. Je hebt echt het gevoel met veel massa onderweg te zijn.

Het blok in de Roadster S is veel sportiever. Hangt zeer goed aan het gas en heeft erg scherpe nokkenassen wat voor een wat ongedurig karakter zorgt laag in de toeren. Hij draait 7200 toeren met grote vreugde. Stationair trilt de hele auto mee waardoor het ding echt leeft in tegenstelling tot de extreem verfijnde motoren in de hedendaagse BMW's.

Het Reiger onderstel dat ik eronder heb zitten is super op buitenwegen gezien de omstandigheden (geringe veerweg en laag profiel Michelin Pilot Sport Cup-banden met zeer harde wang) erg comfortabel. In de stad is het geen prettige auto. Hoewel ik 'm niet extreem laag heb staan zijn gaten in de weg snel storend en van constant optrekken en afremmen wordt je een beetje moe. Laag in de toeren schommelt het toerental wat waardoor je snelheid niet geljik is. Het ding maakt ook wel wat herrie wat in de stad op een gegeven storend wordt. Gelukkig woon ik op het platteland en heb ik met stadsverkeer normaal gesproken niets te maken. Overigens heb ik het in andere auto's ook wel snel gehad met de stoplichten in een stad. De demping van het Reiger-onderstel is werkelijk waar prachtig op bochtige en hobbelige buitenwegen. Hij houdt de wielen perfect aan de grond en er blijft veel rust in de auto ondanks het slechte asfalt.

De compressor heeft aan het karakter van de motor weinig veranderd behalve dat hij over het hele toerengebied (en vooral bovenin) 25 tot 40 procent meer koppel heeft gekregen.
pi_81144619
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:58 schreef jackson het volgende:

[..]

Een normaal mens speelt daar niet mee, hooguit een chip en zelfs dat is voor vele totaal niet van belang.
Hij begon er over bij die Audi, ik wees 'm er op dat de BMW 2 turbo's heeft, dus dat er in principe nog meer speelruimte is.

Verder een mooie verzameling Femme!

Was die van zneek niet een 330i? Of was die van Femme?

[ Bericht 8% gewijzigd door Maharbal op 07-05-2010 18:56:13 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:54:21 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81144874
en je went ook gewoon aan die 306 pk (nietwaar Zneek ) en dan is het wel fijn dat je voor relatief weinig pecunia ( ) een 'beetje' meer power krijgt (een 316i aan power )
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:59:23 #115
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81145092
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:33 schreef Femme het volgende:

[..]

De motoren in de B10 3.2, B10 3.2, B3 B3.2, B3 3.3, B3 3.3S en Roadster S zijn gebaseerd op de S52B32. Dit is het blok dat werd gebruikt in de Amerikaanse E36 M3 met 240pk. Dit blok is op zijn beurt gebaseerd op de M52B28 uit de 328i. Met de Europese M3 hebben ze niets te maken. Ik heb begrepen dat ze inderdaad uit gietijzer zijn vervaardigd.
[..]

Alpina's zijn geen hardcore sportieve auto's. Alpina probeert een compromis te vinden tussen comfort en sportiviteit. De motor in de B10 3.2 heeft niet echt sportieve aspiraties. De gasrespons is traag (heeft nog een gaskabel en je hebt het gevoel dat er een loodzwaar vliegwiel in hangt). Zo'n Touring is behoorlijk zwaar en je moet 'm goed op toeren houden wil je vlot vooruit komen. Doe je dat goed dan is hij redelijk rap (0-100 net onder de zeven seconde). Ik ben gewend om in de derde versnelling over rotondes te crossen maar dat kun je in deze auto beter niet doen.

Het onderstel is behoorlijk comfortabel. Het is wel een beetje een boot. Hij veert traag in en weer uit. Je hebt echt het gevoel met veel massa onderweg te zijn.

Het blok in de Roadster S is veel sportiever. Hangt zeer goed aan het gas en heeft erg scherpe nokkenassen wat voor een wat ongedurig karakter zorgt laag in de toeren. Hij draait 7200 toeren met grote vreugde. Stationair trilt de hele auto mee waardoor het ding echt leeft in tegenstelling tot de extreem verfijnde motoren in de hedendaagse BMW's.

Het Reiger onderstel dat ik eronder heb zitten is super op buitenwegen gezien de omstandigheden (geringe veerweg en laag profiel Michelin Pilot Sport Cup-banden met zeer harde wang) erg comfortabel. In de stad is het geen prettige auto. Hoewel ik 'm niet extreem laag heb staan zijn gaten in de weg snel storend en van constant optrekken en afremmen wordt je een beetje moe. Laag in de toeren schommelt het toerental wat waardoor je snelheid niet geljik is. Het ding maakt ook wel wat herrie wat in de stad op een gegeven storend wordt. Gelukkig woon ik op het platteland en heb ik met stadsverkeer normaal gesproken niets te maken. Overigens heb ik het in andere auto's ook wel snel gehad met de stoplichten in een stad. De demping van het Reiger-onderstel is werkelijk waar prachtig op bochtige en hobbelige buitenwegen. Hij houdt de wielen perfect aan de grond en er blijft veel rust in de auto ondanks het slechte asfalt.

De compressor heeft aan het karakter van de motor weinig veranderd behalve dat hij over het hele toerengebied (en vooral bovenin) 25 tot 40 procent meer koppel heeft gekregen.
Ik wil bewijs door ervaring van de B10
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_81145134
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:54 schreef Catch22- het volgende:
en je went ook gewoon aan die 306 pk (nietwaar Zneek ) en dan is het wel fijn dat je voor relatief weinig pecunia ( ) een 'beetje' meer power krijgt (een 316i aan power )
306 pk went erg snel. Ben van 170 naar 218 naar 306pk gegaan (320Ci E46, 325i E90 naar 335i E92) in 2 jaar tijd en de eerste 2 weken met 306pk waren eng, maar nu ben ik gewend en wil ik meer... 420pk M3?
D0H!?!?!?!?!
pi_81145306
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:00 schreef zneek het volgende:

[..]

306 pk went erg snel. Ben van 170 naar 218 naar 306pk gegaan (320Ci E46, 325i E90 naar 335i E92) in 2 jaar tijd en de eerste 2 weken met 306pk waren eng, maar nu ben ik gewend en wil ik meer... 420pk M3?
Mooie auto's

Vermogen went altijd heel snel inderdaad (vooral in een rechte lijn ). Ik had dat ook na 2 weken met 170pk in m'n licht autootje.

Moet er maar eens mee naar een circuit.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 19:09:46 #118
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81145628
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Mooie auto's

Vermogen went altijd heel snel inderdaad (vooral in een rechte lijn ). Ik had dat ook na 2 weken met 170pk in m'n licht autootje.

Moet er maar eens mee naar een circuit.
Waarom heb jij met je M20 meer vermogen dan ik met m'n M30?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_81146050
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Waarom heb jij met je M20 meer vermogen dan ik met m'n M30?
Zeg jij het maar . Waarschijnlijk omdat de M20 nieuwer is?

You hev mor tork

edit: Wacht nee, I hev mor tork!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:08:04 #120
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81148787
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_81149184
ik wil ook meer pk :p maar tis zo eerst al duur zat haha.
maar dat komt zeker nog, na de studie als ik een fatsoenlijke baan heb
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_81149790
Het is ook een pk-koorts. Je wilt steeds meer
pi_81154947
Ik wil geen pk's, ik wil koppel!

Straks 305nm in de E30
pi_81155027
Die alpina die ik voorbij zag komen hier is trouwens wel een plaatje hoor
pi_81155880
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:45 schreef rival het volgende:
Die alpina die ik voorbij zag komen hier is trouwens wel een plaatje hoor
Welke? Of beide?
pi_81157063
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Welke? Of beide?
de touring (jammer dat het een touring is)
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:15:01 #127
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:18:03 #128
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81170939
@ Marhaarbal

We hebben evenveel koppel (als jij de 170pk variant hebt)
Zie wiki

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom een inferieur M20-blok mee vermogen heeft dan m'n M30-blok
Stomme BMW
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_81171471
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:18 schreef rival het volgende:

[..]

de touring (jammer dat het een touring is)
Jammer dat het geen cabrio is.
pi_81171523
Niks mis met een touring toch, het is dat ik zoveel kofferruimte nauwelijks gebruik heb maar anders...
Mooi model vind ik het.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_81171573
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marhaarbal

We hebben evenveel koppel (als jij de 170pk variant hebt)
Zie wiki

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom een inferieur M20-blok mee vermogen heeft dan m'n M30-blok
Stomme BMW
Die wiki klopt niet helemaal. Ik heb de 170pk versie, maar dat is de 125kw (niet 120kw) versie van '87, dus met 222nm en 7 meer dan jouw M30B25
pi_81171747
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]


Die achterlichten (en mocht je dat willen: die knalpijpen / stuurtje) heb je zo weggehaald, en dan heb je een redelijk net ogende cabrio.

Die dikke borbets horen bij die typisch duitse stijl: tief und breit.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 11:59:18 #134
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81172120
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Die wiki klopt niet helemaal. Ik heb de 170pk versie, maar dat is de 125kw (niet 120kw) versie van '87, dus met 222nm en 7 meer dan jouw M30B25
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:01:26 #135
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81172324
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]



Wanstaltig.

Die mag flink onder handen worden genomen om 'm weer toonbaar te maken.
Sinds wanneer is (afgaand op de plaatjes) het verwisselen van achterlichten, een uitlaatpijp en een stuur "flink onder handen nemen" ?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:16:39 #137
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81172752
Velgen, stuk waar die uitlaat heeft gezeten (anders heb je daar ook een flink gat) Voorkant mag van mij wel één kleur hebben.
Ik weet niet of nieren origineel zwart horen te zijn, maar dat mag van mij chroom.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_81173196
En denk je nou echt dat zo'n bak goed onderhouden is en zuinig mee gereden? Als hij voor de rest in goede staat was ja, maar dat geloof ik echt niet.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:29:48 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81178554
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Marhaarbal

We hebben evenveel koppel (als jij de 170pk variant hebt)
Zie wiki

Maar ik begrijp nog steeds niet waarom een inferieur M20-blok mee vermogen heeft dan m'n M30-blok
Stomme BMW
M20 is een verdomd goed blok maat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81178834
past de M50B25 blok (van een automaat) met kabelboom van een e34 525i zo in een e36 zonder aanpassingen aan blok/steunen/kabelboom/aanbouwdelen?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 15:41:49 #141
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_81178910
Full Speed was vandaag (en morgen)

Wat bimmers









Voor de mensen die in de buurt wonen (omg. Den Bosch) misschien een bezoekje waard?

[ Bericht 5% gewijzigd door Xtr3mE op 08-05-2010 16:02:32 ]
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_81179165
Zo'n gele M3 blijft gruwelijk

Echt, bij zo'n event vind je volgens mij geen eens auto's met velgen onder de 18 inch

Die touring lijkt wel 21 inch man
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:03:53 #143
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_81179523
De zwarte M5 nog toegevoegd ^

Waren nog wat foute BMW's daar maar die heb ik er maar niet opgezet
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_81180643
Die compact moet vanwege lelijkheid afgekeurd worden.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:56:30 #145
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_81183436
Vind de compact ook niet de moeders mooiste, maar met zo'n dikke M pakket 'kan ie er mee door'..
Maargoed, niet dat zijn opvolger (1 serie) nu veel beter is...
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_81190200
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Velgen, stuk waar die uitlaat heeft gezeten (anders heb je daar ook een flink gat) Voorkant mag van mij wel één kleur hebben.
Ik weet niet of nieren origineel zwart horen te zijn, maar dat mag van mij chroom.
Gewoon oldskool velgen. Dat jij ze niet mooi vindt, betekent niet dat 't "onder handen genomen moet worden".

Nieren zwart kan ook prima.

Tot nu toe is het een hoop "ik vind" in plaats van dat er daadwerkelijk een hoop aan gedaan moet worden. Misschien valt 't wel mee, maar dat is niet zo op één plaatje te zien.
pi_81191218
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:56 schreef Xtr3mE het volgende:
Vind de compact ook niet de moeders mooiste, maar met zo'n dikke M pakket 'kan ie er mee door'..
Maargoed, niet dat zijn opvolger (1 serie) nu veel beter is...
1 Serie vind ik weer verre van lelijk. Heeft normale koplampen en geen kont (je geeft een auto of géén kont of een hele kont, maar dat is weer een kronkel in mijn hoofd)
pi_81194147
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:38 schreef Turquaz52 het volgende:
past de M50B25 blok (van een automaat) met kabelboom van een e34 525i zo in een e36 zonder aanpassingen aan blok/steunen/kabelboom/aanbouwdelen?
nee andere steunen en andere carterpan. Maar die heb je zo vervangen dus eigenlijk toch wel
pi_81195669
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef rival het volgende:

[..]

nee andere steunen en andere carterpan. Maar die heb je zo vervangen dus eigenlijk toch wel
Kabelboom ook hetzelfde? (let op: Automaat)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:30:39 #150
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_81196766
@ Mar, daarom zei ik ook "ik vind", smaken verschillen.

Maar wat Yoshi ook al zei, stereotype als je zulke auto's ziet rijden is dat ze slecht zijn onderhouden en dat die eigenaren ook gewoon altijd blazen (zelfs met koude motor).
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')