yoshi ik was in de war met de premium contact sorry.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Hoe lang gaan die banden ongeveer mee eigenlijk?
het is ook wel een runflat band hè, die zijn gewoon erg duur.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef k_man het volgende:
Circa ¤ 270. Ik heb nu geen nieuwe banden nodig hoor, het was meer nieuwsgierigheid.
Dan kan ik je ook wel even heeeeeeeel lief aankijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden voor ~¤100 euro per twee inclusief monteren en balanceren. En dan heb ik het gewoon over pirelli p zero's, bridgestone potenzas en zulks.
ik heb ook trouwens een heleboel gebruikte banden. Maar niet meer de topmerken ik zal wel ff wat postenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden voor ~¤100 euro per twee inclusief monteren en balanceren. En dan heb ik het gewoon over pirelli p zero's, bridgestone potenzas en zulks.
Zul je voor naar het noorden moeten komenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:03 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan kan ik je ook wel even heeeeeeeel lief aankijken?
Die halve mm zal me inderdaad aan m'n reet oxideren voor dat geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook trouwens een heleboel gebruikte banden. Maar niet meer de topmerken ik zal wel ff wat posten
Daar kom ik net vandaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zul je voor naar het noorden moeten komen
[..]
Oh. Nou ja, was een breedset van 255/225 met styling 135 velgen en 4 van die sc3's dus vrijwel nieuw dus rond de 7mm. Voor 1000 euro vond ik wel oke prijs. Velgen zijn heeeel mooi.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
yoshi ik was in de war met de premium contact sorry.
De sportcontact is minder dan de premium, maar nog steeds wel een goede band hoor
Aha ! ben jij er zo eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik regel al m'n banden via via. Krijg nagenoeg nieuwe (~7/7.5mm) banden ...
Remschijven kunnen ook zo roesten in een paar uur..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Catch22- het volgende:
staat er ook al even gezien de remschijven
ik zag je project topic op dat andere forum, daar zitten inderdaad aardig wat plekken op. Je bent er wel lekker mee bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:51 schreef piekartz87 het volgende:
krijgt bij mij niet veel kans, roest op mijn auto zit dan weer op andere plekken
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag je project topic op dat andere forum, daar zitten inderdaad aardig wat plekken op. Je bent er wel lekker mee bezig
Linkje? Of info over wat je hebt staanquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^
moet nog even wachten op een lasapparaat,, dan zie je zsm daarna wel meer updates daaro
ik zag wel een foto van een geplamuurde achterkant, was dat je nieuwe?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
had je ook gezien dat ik dr nu 2 heb? ^^
moet nog even wachten op een lasapparaat,, dan zie je zsm daarna wel meer updates daaro
Oeh, zie nu de OP pas goed... Zodra mijn beamer in mijn bezit is wil ik daar ook wel bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef rival het volgende:
En houdt iemand de op nog bij? Mijn 318is is vervangen door een 325i cabrio
Ik zit door de weeks in het noorden en in het weekend en vakanties in het oosten van het land. dus helaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag wel een foto van een geplamuurde achterkant, was dat je nieuwe?
Zit je in de buurt van Amsterdam? Heb een lasapparaat namelijk.
Nee, niet altijd. Alleen het overgangsmodel (bepaald jaartal) had de M10 met 1.8L en ketting.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Een E30 is altijd leuk en ook bijna nooit traag. De 316 die ik nu hier heb staan gaat ook nog best rap, voor een instapmotor. Helaas voor hem is dit volgens mij de 316i met distributieriem EN 1.6 liter. Daarvoor was de 316 altijd ketting en 1.8 liter. Qua snelheid alleen geen verschil
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
ja klopt, maar ik vind het geheel wel vlot voor een 1.6, ik verveel me er niet in in ieder geval.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
Jammer dat het een 316 is. Een 6-pitter opknappen lijkt me dan toch wat meer voldoening geven als hij weer mooi is...
Blijft een tof project natuurlijk
Urgentie: Hoogquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:40 schreef Maharbal het volgende:
Waarom kijk je niet ff online en/of bij liefhebbers/slopers.
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ook
En ik vertel je dus dat dat niet zo is. Er was een overgangsmodel M10 met 1.8 EN ketting, en was 316i maar met het "nieuwe" vermogen. En dat waren dus niet alle 316i's..quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
So truequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
5-series zijn toffer dan 3-series
Ik kan 't nog steeds niet verkroppen dat Haarbal meer PK dan ik heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |