Oeh, zie nu de OP pas goed... Zodra mijn beamer in mijn bezit is wil ik daar ook wel bijquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:36 schreef rival het volgende:
En houdt iemand de op nog bij? Mijn 318is is vervangen door een 325i cabrio
Ik zit door de weeks in het noorden en in het weekend en vakanties in het oosten van het land. dus helaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag wel een foto van een geplamuurde achterkant, was dat je nieuwe?
Zit je in de buurt van Amsterdam? Heb een lasapparaat namelijk.
Nee, niet altijd. Alleen het overgangsmodel (bepaald jaartal) had de M10 met 1.8L en ketting.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Een E30 is altijd leuk en ook bijna nooit traag. De 316 die ik nu hier heb staan gaat ook nog best rap, voor een instapmotor. Helaas voor hem is dit volgens mij de 316i met distributieriem EN 1.6 liter. Daarvoor was de 316 altijd ketting en 1.8 liter. Qua snelheid alleen geen verschil
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
ja klopt, maar ik vind het geheel wel vlot voor een 1.6, ik verveel me er niet in in ieder geval.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:24 schreef jackson het volgende:
Jammer dat het een 316 is. Een 6-pitter opknappen lijkt me dan toch wat meer voldoening geven als hij weer mooi is...
Blijft een tof project natuurlijk
Urgentie: Hoogquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:40 schreef Maharbal het volgende:
Waarom kijk je niet ff online en/of bij liefhebbers/slopers.
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ookquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Joh Harry, dat zeg ik toch. Ik zeg alleen dat de M10 (in de 316i met 1.8 dus) alleen in het overgangsmodel zat, en niet in alle 316i's daarvoor. De 316 met M10 ervoor had minder pk dan het overgangsmodel 316i (met 1.8L EN M10), en ik neem aan dat je die bedoelt...omdat je anders niet over extra vermogen zou praten.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja Lloyd, maar dat zei ik toch ook
En ik vertel je dus dat dat niet zo is. Er was een overgangsmodel M10 met 1.8 EN ketting, en was 316i maar met het "nieuwe" vermogen. En dat waren dus niet alle 316i's..quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt niet. Enige verschil tussen dat overgangsmodel en de normale was de i. De M10 is altijd 1.8 en altijd ketting.
So truequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
5-series zijn toffer dan 3-series
Ik kan 't nog steeds niet verkroppen dat Haarbal meer PK dan ik heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop