Eerder een wtf-factor dan bizar;
Een huisgenoot die nooit een vrouw kon krijgen heeft in een vakantie toen voor het eerst in tijden iedereen weg was (hij kon geen vakantie betalen

) vraag me niet hoe maar een meid zover weten te krijgen en mee naar huis weten te nemen. Het resultaat; hij moet werkelijk waar door het hele huis hebben staan batsen. WC pot zat los, wc-bril afgebroken, wasbak op zijn kamer lag in de gang, het keukenblad zat los en alle keukendeurtjes zaten schots en scheef. Toen wij terug kwamen wisten we eerst niet wat er was gebeurd alleen het corpshuis tegenover ons had schijnbaar een perfecte inkijk

Mooiste was hij bleef ontkennen.
Dan is er nog zo'n traditie hier van het in bewaring stellen van spullen van andere vereniginggshuizen, lees jatten en dan je eigen huis binnen zien te krijgen. Bij ons hebben ze de trap naar het dakterras weten mee te nemen, dus heb ik toen maar hun biertender in bewaring gesteld

Na een half jaar blijven ze ontkennen en hebben ze nog steeds hun biertender niet terug

Moet zeggen een prachtapparaat, en inmiddels mooi oranje geverfd

Nog een actie maar buiten het huis: Met enkele verenigingsleden een boot afhuren, kratten met bier meenemen, stuurman was niet al te helder meer en trok de aandacht van de waterpolitie. Er werd gevraagd wat dit had te betekenen en wie wij waren, dus de naam opgegeven van een rivaliserende dispuut. Blijkt dat een of ander neefje ofzo van oom agent daar bij had gezeten en dat hij het voor deze keer wel door de vingers zou zien.
Dan iemand die zo dronken is onder de douche zetten en gaan pitten. Om 1 uur ('s middags) word ik mijn bed uitgebeld door de huisbaas, de douche was overstroomd en had een tsunami veroorzaakt en er stond een laag van een cm of 10 in de gang. De hele maand heeft de gang geroken naar natte hond.
Dat was het wel zo'n beetje, niks echt spannends en waarschijnlijk voor diegene die erbij waren stukken leuker

Ik geloof wel dat de bewuste huisgenoot hier ook rondloopt

Utrecht/Leiden btw.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nick_Taken op 15-05-2010 19:11:02 ]