Ik zou het niet doen. Ik verberg je in m'n kelder en je komt er de eerste 18 jaar niet meer uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme dan keilang fietsen
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou SuperrrTuxx dat jij Simon en Wesson niet kent
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik verberg je in m'n kelder en je komt er de eerste 18 jaar niet meer uit.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebben
Dan ben jij al bijna 60. Nooooooooooquote:
Als reserve?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebben
Totdat de kinderen groot zijnquote:
Het is al vroeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef bijdehand het volgende:
Kut ik kan niet rekenenHaal overal maar 10 jaar vanaf
Waar heb jij leren rekenen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben jij al bijna 60. Noooooooooo
Dat heb ik al gezegdquote:
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzlquote:
Dat had ik toen nog niet gelezen.quote:
Slomerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik toen nog niet gelezen.
Yes I am.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzl![]()
'T is bedtijd denk ik.quote:
Het is altijd bedtijd, STquote:
Hahahaha goed planquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzl![]()
kinky!quote:
Waar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef Junglebeast het volgende:
Gaap
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaartenquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha goed plan
Na 18jaar kan ik wel doorgeven waar jouw huis woont?
Doen we dan met geld?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
nou heel ff..quote:
Ik weet niet of we zakgeld krijgen danquote:
Dat klinkt viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klinkt viesEn een extra vrouw is altijd cool toch
XXL?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Dan komt dat juist goed uit. Dan hebben jullie samen net zoveel als mij...quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mannen hebben meer dierlijke lusten
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveldquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Zo lang het maar niet richting de Kruiskamp kruipt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Ja zoiets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Als ik er was sliep je nog lang nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Maar lieve energieke kindjes van me, deze oude vrouw gaat slapen.![]()
Nog veel plezier samen.
Dit komt aardig in de richting!quote:
Dan ligt ze OF op de luifel van de winkels OF op Mjan en beide is niet echt een optie geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naast 'm wakker word
En mooie foto's kunnen maken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:49 schreef Puala het volgende:ik stond of tussen de artiest en het publiek of op het VIP-podium
Het was heel erg druk inderdaad! En een teringzooi na afloopquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Blik het volgende:
Was gisteren echt belachelijk druk in Den Bosch, maar er was verder in de stad ook niks te doen. Geen evenementen in de Karrenstraat, Uilenburg etc. Verder was de bonnenverkoop en bar enorm slecht georganiseerd op de Parade.
Er waren meer eettentjes dan dranktenten, hoe bizar is dat?
Dat is beter ja ♠quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Bevrijdingsfestival was leuk, we hadden ook ideale plaatsen, helemaal links vooraan bij de bar op zo'n verhoging.
La Chiva Gantivaquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is beter ja ♠![]()
Wat heb je allemaal gezien?
ah tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
La Chiva Gantiva![]()
Diggy Dex![]()
Bandista![]()
Babylon Circus![]()
Guus Meeuwis![]()
We hadden Boban en marko Markovic en Caro Emerald eigenlijk ook wel willen zien, maar zijn uiteindelijk pas vrij laat gegaan.
Ging even pissen en drinken halen, was 45 minuten wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was heel erg druk inderdaad! En een teringzooi na afloop
Heb niet de moeite genomen om drinken te kopen op de parade, heb ik daarna gedaan in de kroeg
7 achterover slaan en 2 meenemen was geen optie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ging even pissen en drinken halen, was 45 minuten weg![]()
Toen waren de trays ook nog op, is erg handig als je 9 drankjes gaat halen.
Jaquote:
Haha tofquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
JaHeb ze net allemaal (489
) bekeken. Zitten hele mooie tussen, maar heb gisteren wel besloten dat ik dit zo gaaf vind dat ik het vaker wil doen. Moet alleen even kijken wat ik er voor aan moet schaffen
Dat is wel de bedoeling. Zal wel een linkje posten als 't geplaatst isquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha tof
Komt er een foto verslag op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Zo ziet iedereen eruit na zo weinig slaapquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit komt aardig in de richting!
Lijk ik zo'n zuurpruim dan?
Weinig? Ik heb netjes m'n 7 uur gehaald vannachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo ziet iedereen eruit na zo weinig slaap
Mwah.quote:
Ik heb zeker 4 uur mijn ogen dicht gehad vannachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weinig? Ik heb netjes m'n 7 uur gehaald vannacht
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zeker 4 uur mijn ogen dicht gehad vannacht
Ik was pas om 11 uur wakker en ik weet niet of ik het daarmee redtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar red je het mee de rest van de dag?
Ja hoor, geen probleemquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar red je het mee de rest van de dag?
Hoe doe je dat?quote:
Ik heb echt niet zo veel slaap nodig hoor! ik bedoel het moet geen week duren 4 uur per nacht, maar vanavond gewoon voor 11-en in bed en morgen gewoon weer om 05:30 op.quote:
Kwart voor 8quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was pas om 11 uur wakker en ik weet niet of ik het daarmee redt
Ik ken hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb echt niet zo veel slaap nodig hoor! ik bedoel het moet geen week duren 4 uur per nacht, maar vanavond gewoon voor 11-en in bed en morgen gewoon weer om 05:30 op.
Tis wel vaker dat ik doordeweeks om 2 uur naar bed ga ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar als ik heel laat naar bed ga dan ben ik heel de dag erna moe
Dat houdt wel op als je richting de 30 gaatquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis wel vaker dat ik doordeweeks om 2 uur naar bed ga ofzo.
Heb alleen gisteravond nogal staan springen en zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |