Ik weet waar z'n huis woont dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan wel aan zn deur gaan staan met een printje van het forum haha
Mag niet rijden met alcohol opquote:
Oohh ook waar zn bed slaapt dus..quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet waar z'n huis woont dus.
Nodigen we die voorlezer van wikipedia uit ookquote:
Je kan toch fietsen luie.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nodigen we die voorlezer van wikipedia uit ook
Watje. Je mag een glas of 2 toch?quote:
Ja en hij weet weer waar mijn huis woont dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Watje. Je mag een glas of 2 toch?
En tegen die tijd dat supertuxx wakker is is die alcohol wel vermindert mag ik hopen voor je
Ik ben wel dik maar niet luiquote:
Kunnen we lachen johquote:
Heb wel meer dan 2 op johquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Watje. Je mag een glas of 2 toch?
En tegen die tijd dat supertuxx wakker is is die alcohol wel vermindert mag ik hopen voor je
Ching ching match!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en hij weet weer waar mijn huis woont dus.
Zo dik ben je nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo dik ben je nou ook weer niet.
Ik heb OVquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ching ching match!
Perfect
Nou bijdehand reis voorzichtig
Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijdenquote:
Waarom zit jij constant klok te kijken.quote:
Maar op dit tijdstip ekkes nie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijden
Die zetten me niet voor de deur afquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijden
Alles wat je net kan is spannendquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zit jij constant klok te kijken.
Gewoon. Omdat het kanquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom zit jij constant klok te kijken.
Taxiquote:
Nouja viel me gewoon op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan
Waarom niet toch..
Kan lopen vanaf station heaquote:
Hmm daar valt over te twisten.. Eerste keer zwemmen was nou niet bepaald spannendquote:
Door Boschveld? Wil je dood ofzo?quote:
Omdat je al genoeg gezwommen hebt in je moeder buik. Maar voor de rest...quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm daar valt over te twisten.. Eerste keer zwemmen was nou niet bepaald spannend
Nee, verzuipen is niet spannend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm daar valt over te twisten.. Eerste keer zwemmen was nou niet bepaald spannend
Dood gaan we allemaal. Beetje risicoquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door Boschveld? Wil je dood ofzo?
Moet je nu is bij die shoarmahoer kijken
Niet overdrijven he.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door Boschveld? Wil je dood ofzo?
Moet je nu is bij die shoarmahoer kijken
Had jij zoveel ruimte?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat je al genoeg gezwommen hebt in je moeder buik. Maar voor de rest...
Ik weet niet. Lag iig wel in het waterquote:
quote:
Ik durf hier 's nachts wel over straat hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heel de dag door al.. Laat staan nu
Die komen nu pas naar buiten joh haha
Water? Ik poepquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Lag iig wel in het water
Gewoon lekker baantjes trekken enzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet. Lag iig wel in het water
Bah, jij bent vies.quote:
Kan me wel herinneren dat het koraalrif erg mooi was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon lekker baantjes trekken enzo.
Wow lefmeid!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik durf hier 's nachts wel over straat hoor.Heel af en toe heb ik ook geen keus maarja.
Vrouwen poepen niet. Of ben jij er zoeentje die dat wel doet?quote:
topicwendingquote:Weetje.. In pricipe he kan je als maagd zwanger worden. Echt waaaarMet ivf ofzo
Hahahahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat het koraalrif
erg mooi was.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan me wel herinneren dat het koraalrif erg mooi was.
Haha ja, maar ik doelde meer op dat ik dan niemand heb die ff meeloopt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow lefmeid!![]()
Je zal toch je huis binnen moeten he
Ik poep anders best lekker hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrouwen poepen niet. Of ben jij er zoeentje die dat wel doet?![]()
En Smith en Wesson dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
[..]
Haha ja, maar ik doelde meer op dat ik dan niemand heb die ff meeloopt.
Ohh zo.. Bel bijdehand vortaan danquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik doelde meer op dat ik dan niemand heb die ff meeloopt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik poep anders best lekker hoor.
Que?quote:
Ik moet godverdomme dan keilang fietsenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zo.. Bel bijdehand vortaan dan
Of zo'n turk van daarvoor hahA
Hahhahhahahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik poep anders best lekker hoor.
Ik zou het niet doen. Ik verberg je in m'n kelder en je komt er de eerste 18 jaar niet meer uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet godverdomme dan keilang fietsen
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou SuperrrTuxx dat jij Simon en Wesson niet kent
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Ik verberg je in m'n kelder en je komt er de eerste 18 jaar niet meer uit.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebben
Dan ben jij al bijna 60. Nooooooooooquote:
Als reserve?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je een vent van 48 in je kelder wil hebben
Totdat de kinderen groot zijnquote:
Het is al vroeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef bijdehand het volgende:
Kut ik kan niet rekenenHaal overal maar 10 jaar vanaf
Waar heb jij leren rekenen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ben jij al bijna 60. Noooooooooo
Dat heb ik al gezegdquote:
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzlquote:
Dat had ik toen nog niet gelezen.quote:
Slomerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat had ik toen nog niet gelezen.
Yes I am.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzl![]()
'T is bedtijd denk ik.quote:
Het is altijd bedtijd, STquote:
Hahahaha goed planquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een nieuwe generatie voor in de kelder. SuperrrTuxxx is de vrouwelijke Josef Fritzl![]()
kinky!quote:
Waar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef Junglebeast het volgende:
Gaap
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaartenquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha goed plan
Na 18jaar kan ik wel doorgeven waar jouw huis woont?
Doen we dan met geld?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
nou heel ff..quote:
Ik weet niet of we zakgeld krijgen danquote:
Dat klinkt viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klinkt viesEn een extra vrouw is altijd cool toch
XXL?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Dan komt dat juist goed uit. Dan hebben jullie samen net zoveel als mij...quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mannen hebben meer dierlijke lusten
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveldquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Zo lang het maar niet richting de Kruiskamp kruipt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Ja zoiets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Als ik er was sliep je nog lang nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Maar lieve energieke kindjes van me, deze oude vrouw gaat slapen.![]()
Nog veel plezier samen.
Dit komt aardig in de richting!quote:
Dan ligt ze OF op de luifel van de winkels OF op Mjan en beide is niet echt een optie geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naast 'm wakker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |