abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81074200
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zal ik iemand voor je regelen?
Datingshow voor supertux
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:34:12 #102
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074204
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]


Je kan wel aan zn deur gaan staan met een printje van het forum haha
Ik weet waar z'n huis woont dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81074209
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wie? Jijzelf?
Mag niet rijden met alcohol op
pi_81074216
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik weet waar z'n huis woont dus.
Oohh ook waar zn bed slaapt dus..

Interessante wending
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81074217
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:33 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Datingshow voor supertux
Nodigen we die voorlezer van wikipedia uit ook
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:35:14 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074222
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mag niet rijden met alcohol op
Je kan toch fietsen luie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:35:31 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074226
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nodigen we die voorlezer van wikipedia uit ook

NOOOOOOOOOOO!!!!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81074235
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mag niet rijden met alcohol op
Watje. Je mag een glas of 2 toch?
En tegen die tijd dat supertuxx wakker is is die alcohol wel vermindert mag ik hopen voor je
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:36:35 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074244
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Watje. Je mag een glas of 2 toch?
En tegen die tijd dat supertuxx wakker is is die alcohol wel vermindert mag ik hopen voor je
Ja en hij weet weer waar mijn huis woont dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81074258
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je kan toch fietsen luie.
Ik ben wel dik maar niet lui
pi_81074264
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

NOOOOOOOOOOO!!!!
Kunnen we lachen joh
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:35 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Watje. Je mag een glas of 2 toch?
En tegen die tijd dat supertuxx wakker is is die alcohol wel vermindert mag ik hopen voor je
Heb wel meer dan 2 op joh onder het genot van een paar Scrubs-afleveringen
pi_81074266
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja en hij weet weer waar mijn huis woont dus.
Ching ching match!
Perfect
Nou bijdehand reis voorzichtig
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:38:42 #113
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074269
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben wel dik maar niet lui
Zo dik ben je nou ook weer niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81074277
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben wel dik maar niet lui
Hahahahhaha
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81074280
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zo dik ben je nou ook weer niet.
ieder z'n mening Of haar mening
pi_81074285
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ching ching match!
Perfect
Nou bijdehand reis voorzichtig
Ik heb OV
pi_81074289
Bijna 3uur
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81074296
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb OV
Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijden
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:40:47 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074298
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijna 3uur
Waarom zit jij constant klok te kijken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:41:23 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074305
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijden
Maar op dit tijdstip ekkes nie.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81074307
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Daarom! Die busschauffeurs kunnen ook als gekskes rijden
Die zetten me niet voor de deur af
pi_81074313
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom zit jij constant klok te kijken.
Alles wat je net kan is spannend
pi_81074314
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom zit jij constant klok te kijken.
Gewoon. Omdat het kan

Waarom niet toch..
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:42:17 #124
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074324
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die zetten me niet voor de deur af
Taxi
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 6 mei 2010 @ 02:42:41 #125
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81074328
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:41 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Gewoon. Omdat het kan

Waarom niet toch..
Nouja viel me gewoon op.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')