Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaartenquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha goed plan
Na 18jaar kan ik wel doorgeven waar jouw huis woont?
Doen we dan met geld?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je ook de kelder in? Kunnen we kaarten
nou heel ff..quote:
Ik weet niet of we zakgeld krijgen danquote:
Dat klinkt viesquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Neen, geen vrouw ik mijn kelder. Daar kan ik mijn dierlijke lusten niet op botvieren.
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klinkt viesEn een extra vrouw is altijd cool toch
XXL?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Dan komt dat juist goed uit. Dan hebben jullie samen net zoveel als mij...quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mannen hebben meer dierlijke lusten
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveldquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja voor jou vast wel. ik stop er allemaal mannen in hoor.
Zo lang het maar niet richting de Kruiskamp kruipt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Ja zoiets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nightmare on Elm Street, maar dan in Boschveld
Als ik er was sliep je nog lang nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoiets.![]()
Maar lieve energieke kindjes van me, deze oude vrouw gaat slapen.![]()
Nog veel plezier samen.
Dit komt aardig in de richting!quote:
Dan ligt ze OF op de luifel van de winkels OF op Mjan en beide is niet echt een optie geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naast 'm wakker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |