En mooie foto's kunnen maken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:49 schreef Puala het volgende:ik stond of tussen de artiest en het publiek of op het VIP-podium
Het was heel erg druk inderdaad! En een teringzooi na afloopquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:29 schreef Blik het volgende:
Was gisteren echt belachelijk druk in Den Bosch, maar er was verder in de stad ook niks te doen. Geen evenementen in de Karrenstraat, Uilenburg etc. Verder was de bonnenverkoop en bar enorm slecht georganiseerd op de Parade.
Er waren meer eettentjes dan dranktenten, hoe bizar is dat?
Dat is beter ja ♠quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:30 schreef ruud.nl het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Bevrijdingsfestival was leuk, we hadden ook ideale plaatsen, helemaal links vooraan bij de bar op zo'n verhoging.
La Chiva Gantivaquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat is beter ja ♠![]()
Wat heb je allemaal gezien?
ah tof!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
La Chiva Gantiva![]()
Diggy Dex![]()
Bandista![]()
Babylon Circus![]()
Guus Meeuwis![]()
We hadden Boban en marko Markovic en Caro Emerald eigenlijk ook wel willen zien, maar zijn uiteindelijk pas vrij laat gegaan.
Ging even pissen en drinken halen, was 45 minuten wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het was heel erg druk inderdaad! En een teringzooi na afloop
Heb niet de moeite genomen om drinken te kopen op de parade, heb ik daarna gedaan in de kroeg
7 achterover slaan en 2 meenemen was geen optie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Ging even pissen en drinken halen, was 45 minuten weg![]()
Toen waren de trays ook nog op, is erg handig als je 9 drankjes gaat halen.
Jaquote:
Haha tofquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
JaHeb ze net allemaal (489
) bekeken. Zitten hele mooie tussen, maar heb gisteren wel besloten dat ik dit zo gaaf vind dat ik het vaker wil doen. Moet alleen even kijken wat ik er voor aan moet schaffen
Dat is wel de bedoeling. Zal wel een linkje posten als 't geplaatst isquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha tof
Komt er een foto verslag op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Zo ziet iedereen eruit na zo weinig slaapquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dit komt aardig in de richting!
Lijk ik zo'n zuurpruim dan?
Weinig? Ik heb netjes m'n 7 uur gehaald vannachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo ziet iedereen eruit na zo weinig slaap
Mwah.quote:
Ik heb zeker 4 uur mijn ogen dicht gehad vannachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weinig? Ik heb netjes m'n 7 uur gehaald vannacht
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zeker 4 uur mijn ogen dicht gehad vannacht
Ik was pas om 11 uur wakker en ik weet niet of ik het daarmee redtquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar red je het mee de rest van de dag?
Ja hoor, geen probleemquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daar red je het mee de rest van de dag?
Hoe doe je dat?quote:
Ik heb echt niet zo veel slaap nodig hoor! ik bedoel het moet geen week duren 4 uur per nacht, maar vanavond gewoon voor 11-en in bed en morgen gewoon weer om 05:30 op.quote:
Kwart voor 8quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was pas om 11 uur wakker en ik weet niet of ik het daarmee redt
Ik ken hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb echt niet zo veel slaap nodig hoor! ik bedoel het moet geen week duren 4 uur per nacht, maar vanavond gewoon voor 11-en in bed en morgen gewoon weer om 05:30 op.
Tis wel vaker dat ik doordeweeks om 2 uur naar bed ga ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken hetMaar als ik heel laat naar bed ga dan ben ik heel de dag erna moe
Dat houdt wel op als je richting de 30 gaatquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tis wel vaker dat ik doordeweeks om 2 uur naar bed ga ofzo.
Heb alleen gisteravond nogal staan springen en zingen
Dan heb ik nog een paar jaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat houdt wel op als je richting de 30 gaat
Hear hear....quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat houdt wel op als je richting de 30 gaat
Trek het je niet aanquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik was pas om 11 uur wakker en ik weet niet of ik het daarmee redt
Heldquote:
Vanavond weer een feestje doen ?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha
Gewoon middagdutje doen dan
[..]
Held
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:37 schreef FedExpress het volgende:
Waaaaaat?! Ik ga slapen en mis vrijwel een heel topic![]()
Nachtbrakers![]()
@BarrieButsers Waar stond je precies dan Gisterenavond.... Je had het over silva toch ook?HoiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb daar even voor gestaan, daarna bij dat electriciteitskastje (overkant Silva) maar het meeste van de tijd links van die uitgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja mits Ajax wintquote:
Noem vrouwen nooit oudquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Trek het je niet aan![]()
Oud en wijs zeggen ze he
Ik hoop dat Feyenoord wint, ik gun Ajax niets. Ben dan ook voor PSV.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja mits Ajax wint![]()
Bijna Hemelvaart he, dan is er toch ook vanalles in de stad?Chill/
Hahaha dan hebben ze nog heeel wat in te halenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord wint, ik gun Ajax niets. Ben dan ook voor PSV.
Jij had het over een oude fiets, is dat wel normaal dan.quote:
Daar schijn je het op te moeten leren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij had het over een oude fiets, is dat wel normaal dan.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen mits en tenzij niet weten.
Nee hoor, kan wel tegen een stootje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorry SuperrrTuxxx![]()
Niet boos worden haha
Sorryquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij had het over een oude fiets, is dat wel normaal dan.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, kan wel tegen een stootje.
Ik ga zo mijn vadsige lichaam in beweging zetten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
godver, doe ik het weer.
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Zoals Jochem Meijer ooit eens zei: Maar niet met 2 lekke banden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar schijn je het op te moeten leren...
Wat een zelfvertrouwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn vadsige lichaam in beweging zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |