quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef bas-beest het volgende:
je bedoelt terug als in 'nieuwe afleveringen'?
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
*Komt onder steen vandaan*
Futurama, was da?
*Kruipt weer onder steen*quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijken
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijken
Beide geniaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:23 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.
Futurama en de simpsons zijn juist humor waar ik vaak zo heb van mja..quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:23 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.
nee dat was volgens mij de bedoeling, maar ze hebben toch de oude cast bij elkaar gekregen (voor zover ik op de hoogte ben dan)quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:42 schreef amata het volgende:
maar ik hoorde dat het nieuwe stemmen zijn dit keer?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.com/shows/futurama/index.jhtml
Kijk filmpje
quote:
Ja de stemacteurs lagen dwars om er meer geld uit te kunnen slepen. En dat is ze gelukt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nee dat was volgens mij de bedoeling, maar ze hebben toch de oude cast bij elkaar gekregen (voor zover ik op de hoogte ben dan)
doet het niet bij mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.com/shows/futurama/index.jhtml
Kijk filmpje
Het moet nog opgenomen worden..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef willempjewever het volgende:
Oh zo vet dit, ik heb echt alles van futurama. Wereldnieuws dit!
Ik ga usenet eens afzoeken of ik al wat kan downloaden.
Ik heb er volop vertrouwen in. De oorspronkelijke schrijvers zijn er niet meer, maar ze hebben nu het team weten te strikken dat achter de grappen van Bob Sagget zat in America's Funniest Homevideo's.quote:
quote:
ja bij mij ookquote:
mensen lachte me uit op het werk en de directeur kwam binnen en zei welke aflevering gisteren op tv was, dat was grappigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef LintuxCx het volgende:
Je weet dat je op een goede plek werkt als je uit het niets een Zoidberg imitatie doet en mensen om je heen het herkennen, zoals hier vandaag.
Herinnerde me er ook weer aan dat ik al veel te lang geen Futurama gekeken heb.
[/tvp]
Wooop woop woop woop woop woopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef LintuxCx het volgende:
Je weet dat je op een goede plek werkt als je uit het niets een Zoidberg imitatie doet en mensen om je heen het herkennen, zoals hier vandaag.
Herinnerde me er ook weer aan dat ik al veel te lang geen Futurama gekeken heb.
[/tvp]
quote:
Ja, elke dag...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef menneke2005 het volgende:
nu op tv
quote:For example, since the show’s universe requires travel faster than the speed of light, “we stuck something in one episode where we stated that the characters weren’t actually traveling faster than light, but that scientists had in fact managed to increase the speed of light,” Cohen explains. “We like to at least acknowledge it when we know we’re wrong.”
Ha, alsof je dat vol gaat houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Nog 8 dagen , vrijdagochtend de 25e zal hij wel online te vinden zijn. Maar ik bewaar hem leker voor het weekeinde.
Eigenlijk moet ik 2 delen sparen voordat ik ga kijken, anders is het zo voorbij en wil ik meer, meer meeer!!
dan kan ik gelijk gaan kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:11 schreef CaptainCab het volgende:
Niet vergeten, 24 juni worden er meteen twee nieuwe afleveringen uitgezonden!
Huh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:43 schreef bas-beest het volgende:
die van vandaag (nou ja, gisteren dus eigenlijk) had ik nog niet gezien... whoohoo
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.quote:
Oh zo...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef NutKees het volgende:
[..]
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.
daar was ik er dus één van... volgens mij heb ik het overgrote merendeel inmiddels wel gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef NutKees het volgende:
[..]
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.
usenet ftw!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef Mirel het volgende:
futurama.s06e01.dvdscr.xvid-mspaint (pak nog een torrent met de juiste .sfv bestand, anders kan je hem niet unrarren)
futurama.s06e02.dvdscr.xvid-mspaint
aah, vandaar. Nou, als iemand nog aflevering 4 en 5 (en 3) weet te vinden, ik houd mij aanbevolenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige zien de films als seizoen 6, zijn ook opgesplitst uitgezonden geloof ik. Dus in 4x4 afleveringen.
Ze staan nog niet bij mijn bron, dus ik denk dat het fake is. Sowieso, ik wil het nu wekelijks gaan kijken anders is het te snel weer voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
aah, vandaar. Nou, als iemand nog aflevering 4 en 5 (en 3) weet te vinden, ik houd mij aanbevolen
geen idee, maar ik kijk eerst wel 4 en 5 als ik ze kan vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik zie niet staan op http (rapidshare, megaupload) sites, private trackers en open trackers. Nep tot het tegendeel bewezen isDaarnaast, waar is 3?
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijfquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige zien de films als seizoen 6, zijn ook opgesplitst uitgezonden geloof ik. Dus in 4x4 afleveringen.
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijf
Daar gaat het idd omquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehEr zijn nieuwe afleveringen, en daar gaat het om
lijkt me ook, maar ik had even hoop op meer afleveringenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Unstoppable het volgende:
Fake, anders waren ze ook wel te vinden op torrents/nieuwsgroepen
quote:
Ik ken Star Trek wel (Picard, Janeway), maar ik weet even niet waar je naar refereertquote:
Oh die oude Star Treks heb ik nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Mirel het volgende:
In een van de eerste Star Trek films komen ze een schip met peeps die zichzelf V'Ger noemen. Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/V'ger
Lijkt erop dat het weer terug gaat naar de status quo, of een lichte verandering.. Zo lijkt het iig als ik het einde van "rebirth" en de hele tweede episode zie. Maar we zullen het ongetwijfeld merken in de verdere episodes van het nieuwe seizoen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd wat ze met die Fry-Leela ontwikkeling verder nog gaan doen.
Volgensmij was het toen ze de films maakten zo dat die films een laatste toevoeging waren, er waren toen nog geen plannen voor een nieuw seizoen. Daarom werd de laatste film als afsluiter gemaakt. Pas toen die film al af was kwamen er plannen om een heel nieuw seizoen te maken, met dank aan Comedy Central, die de films uitzond als 5e (of 6e afhankelijk van de telling) seizoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Seam het volgende:
Waarom werd het toen al ook alweer gecancelled?
Zoals zovaak draait het uiteindelijk gewoon om kijkcijfers/geld. Futurama's uitzendschema op FOX was niet erg stabiel, daardoor hebben ze ook nooit echt een groot genoeg publiek aangetrokken. Door de goede DVD-verkoop van de tv-seizoenen en de goede kijkcijfers voor de herhalingen op Cartoon Network en later Comedy Central zijn de films er gekomen en nu dus ook een nieuw tv-seizoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Seam het volgende:
Waarom werd het toen al ook alweer gecancelled?
Bijna 30 en nooit die oude Star Treks gekeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh die oude Star Treks heb ik nog nooit gekeken.
Ik had puberale lol om het feit dat het net leek op een vaginaEn ik ben bijna 30, dus
![]()
Ook in de oorspronkelijke serie zat er al een duidelijke ontwikkeling in de relatie tussen Leela en Fry dus de kans dat ze die verder gaan uitbouwen in het komende seizoen is vrij groot lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook wel leuk dat ze nog voor continuïteit met de laatste film zorgen. Eigenlijk was het einde daarvan bedoeld als definitieve afsluiter voor Futurama. Ze hadden het einde daarvan ook kunnen negeren en gewoon de serie verder laten gaan alsof er nooit iets is gebeurd. Ben benieuwd wat ze met die Fry-Leela ontwikkeling verder nog gaan doen.
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was (quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Bijna 30 en nooit die oude Star Treks gekeken?
Het ging dan ook over de speelfilms, niet over TOS.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was () kwam TNG op TV...
Ik heb mij wel een aantal keer de piemel flink uit de broek gelachen hoor. Vind het erg tofquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik dan de enige die het een beetje vond tegenvallen?
Zelfde verhaal. Die speelfilms werden ook al gemaakt voordat ik oud genoeg was om naar de bios te gaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ging dan ook over de speelfilms, niet over TOS.
Ik zou gegokt hebben dat je pas ten tijde van Voyager Star Trek bent gaan kijken ...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Neelix het volgende:
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was () kwam TNG op TV...
Aan de andere kant is de concurrentie nu ook minderquote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef ASSpirine het volgende:
De eerste aflevering vond ik heel goed, de tweede minder.
Ben wel blij dat ze nu terug zijn, maar is dit niet een raar moment om er mee te beginnen? Heb het gevoel dat grote series ergens in september beginnen, dat zou betekenen dat de zomer periode minder gewild is...
Helaas wel, zou ik bijna willen zeggen ...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:09 schreef ImMaxa het volgende:
En dus meer kans dat de kijkcijfers goed zijn. Daar gaat 't uiteindelijk natuurlijk om.![]()
Niet bijna. Het is gewoon jammer. Het moedigt alleen maar aan om mainstream dingen te maken...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helaas wel, zou ik bijna willen zeggen ...
Gelukkig is er dan af en toe zo'n uitzonderlijke serie met een krankzinnig en moeilijk plot (Lost) die dan ineens super populair wordt. Dus ik denk dat er nog steeds wel ruimte is om leuke series te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:04 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Niet bijna. Het is gewoon jammer. Het moedigt alleen maar aan om mainstream dingen te maken...
Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef jesperrrrsss het volgende:
ligt het aan mij of zijn de stemmen net wat anders ??
p.s no big deal
Ze zijn natuurlijk allemaal wel wat ouder geworden (zijn wel gewoon dezelfde acteurs), maar ik heb geen verschil kunnen horenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef jesperrrrsss het volgende:
ligt het aan mij of zijn de stemmen net wat anders ??
p.s no big deal
Bron: http://www.gotfuturama.com/quote:NEW YORK, June 28, 2010 -- The Emmy® Award-winning animated sci-fi comedy "Futurama," resurrected by COMEDY CENTRAL, made an out-of-this-world return and, with 2.9 million total viewers, became the highest-rated and most-watched season premiere for an animated series on cable with the exception of "South Park."
Airing its first original episode in almost seven years, the sixth season premiere of "Futurama" titled "Rebirth" (Thursday, 10:00-10:30 p.m.) averaged a 2.0 HH rating, 1.9 Adults 18-49 rating, 4.5 Men 18-24 rating and 3.5 Men 18-34 rating, finishing the night as the most-watched and highest-rated show in all of television for Thursday Prime among M18-24 and M18-34, as well as the highest-rated show in all of television among Adults 18-49 (tie).
With 2.9 million total viewers tuning in to watch the next chapter in the lives of Leela, Fry and Bender, the premiere powered COMEDY CENTRAL to its highest-rated and most-watched night of 2010 among total viewers (1.7 million total viewers) and A18-49 (1.1 rating) and the highest-rated and most-watched Thursday night in the network's history among M18-24 (2.4 rating) and M18-34 (1.9 rating).
The second of two all-new, back-to-back premiere episodes of "Futurama" (Thursday, 10:30 p.m.-11:00 p.m.), averaged a 2.1 HH rating, 1.7 A18-49 rating, 4.2 M18-24 rating, 3.2 M18-34 rating and 2.8 million total viewers to rank as the #2 program of the night in all of television among M18-34 and M18-24, and the #1 cable show in its timeslot with A18-49 (tie), M18-34 and M18-24.
die is gisteren pas uitgezondenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik zie niet staan op http (rapidshare, megaupload) sites, private trackers en open trackers. Nep tot het tegendeel bewezen isDaarnaast, waar is 3?
was geen cliffhanger. Niemand heeft het door dat het zombies zijn...quote:Op maandag 5 juli 2010 12:14 schreef Orbis het volgende:
Heerlijk dat de serie weer terug is! Wordt de aflevering eigenlijk volgende week nog vervolgd, of blijven we met een cliffhanger zitten wat betreft dat Twitcher-virus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
helemaal mee eens, van alle afleveringen sinds de terugkeer is dit absoluut de leukstequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:02 schreef ImMaxa het volgende:
De nieuwste episode is denk ik mijn favoriete van dit seizoen. Sterk plot, humor en emotie. Ook de wetenschap die voorbij komt (O.a wat betreft het einde van de aarde en het universum) vind ik leuk.
Die wetenschappelijke grapjes erin af en toe zijn echt enorm leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 07:18 schreef Klonk het volgende:
ik heb hem twee keer gezien, gewoon om zeker te zijn dat ik geen wetenschappelijke en geschiedenisgrapjes heb gemist
Ik ben bezig met een complete re-run van Futurama en ik vind juist de Zoidberg afleveringen het minst leuk. Die parings-aflevering bijvoorbeeld, of die aflevering dat hij een film maakt met Calculon en zijn oom. Nee, Zoidberg is een aardig personage voor erbij, maar hij hoeft geen eigen afleveringen als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:41 schreef NutKees het volgende:
Leuke aflevering maar nog steeds veel te weinig Zoidberg.
Ik heb altijd een hekel aan Zoidberg. Hij is voor mij wat in een echte film de persoon die net-niet leuk is en totaal niet kan acteren is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:41 schreef NutKees het volgende:
Leuke aflevering maar nog steeds veel te weinig Zoidberg.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben trouwens aangekomen op disc 2 van de vierde boxset, net Jurassic Bark gekeken.
quote:
Dat doet niets af aan het feit dat dit een echte tranentrekker is hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Door de gebeurtenissen in Bender's Big Score is het verleden natuurlijk op dat punt natuurlijk wel veranderd. Seymour heeft gewoon nog tijd doorgebracht met Fry en verkoolde door de explosie die Bender veroorzaakte.
Mee eens, was echt weer een hele goede aflevering. Vind het hele seizoen al heel goed.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Knipoogje het volgende:
Wow, Futurama takes on evolution
Dit was echt een van de allerbeste afleveringen ooit
Mee eens, geweldige aflevering, mijn favoriet van dit seizoen tot nu toequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:35 schreef Knipoogje het volgende:
Wow, Futurama takes on evolution
Dit was echt een van de allerbeste afleveringen ooit
once..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:03 schreef Ducky85 het volgende:
Woohoo !! de afleveringen zijn echt tof
"one's again we meet at last " hehe
Klinkt leuk, maar alweer iets met Amy.quote:The professor invents a machine that allows him and Amy to swap minds as part of a deal.
De prof met Zoidbergquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:15 schreef ImMaxa het volgende:
Erg leuke episode, die nieuwste. Veel lachmomenten, maar ook "had ik dat maar niet gezien" momenten (Maar op een goede manier.)
Ik keek hem toevallig tijdens het eten. En nee het was niet echt bevorderlijk voor het eetgenotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De prof met ZoidbergMijn eetlust zou ook verdwijnen
Die was leuk jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een aflevering zeg![]()
[ afbeelding ]
Hoe gaafquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:37 schreef Neelix het volgende:
De schrijvers van Futurama hebben zelf een wiskunde theorem gemaakt en bewezen in de laatste aflevering. Het bord zag er al zo netjes uit deze keer
http://www.geekosystem.com/futurama-prisoner-of-benda-theory/
Oe keigaaf. Ik wist niet dat die hier al op DVD waren uitgegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef bas-beest het volgende:
Afgelopen weekend deze gehaald
[ afbeelding ]
Ik heb 'm online gehaald bij bol.comquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oe keigaaf. Ik wist niet dat die hier al op DVD waren uitgegeven.
Play.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Die box van 15 pond, welke site was dat en op hoeveel kwam het inclusief verzenden?
Ik ging even bij FRS.nl kijken en daar issie 40 ex verzendenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef __Saviour__ het volgende:
21 is nog steeds een toffe prijs. Dat wordt een bestelling denk ik
DIe stripjes waren het leukste van de aflevering. Die geluidjes die Fry er ook bij maakte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Montov het volgende:
Delivery Boy Man. Bitten by a radioactive superhero.
Dat zou inderdaad beter kunnen ja. Met die tentakels zoquote:
Dat is het beroemde, zelfgemaakte spook-kostuum dat Charlie Brown droeg tijdens Halloweenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb geen idee als wat Fry verkleed is. Ik gok op iemand uit een obscure britse scfi serie oid.Iemand die het weet?
Wauw, was dus bijna een uur lang aan het uitknippen. Nu die lijnen nog snijden, en dan vouwen, benieuwd of ik het gelijk snap.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef Klonk het volgende:
Ik verveelde me![]()
En als creatieve mensen zich vervelen gaan ze rare dingen doen, zoals een Bender van papier downloaden en in elkaar frutselen![]()
[ afbeelding ]
Morgenavond pas, en in december krijgen we tussendoor nog de 13e aflevering, omdat die een kerstthema heeftquote:Op woensdag 1 september 2010 16:29 schreef ImMaxa het volgende:
Staat al in deze topic.
Vanavond is in de VS de nieuwe op tv, de laatste alweer helaas voorlopig. De rest komt pas volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |