Ze staan nog niet bij mijn bron, dus ik denk dat het fake is. Sowieso, ik wil het nu wekelijks gaan kijken anders is het te snel weer voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
aah, vandaar. Nou, als iemand nog aflevering 4 en 5 (en 3) weet te vinden, ik houd mij aanbevolen
geen idee, maar ik kijk eerst wel 4 en 5 als ik ze kan vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik zie niet staan op http (rapidshare, megaupload) sites, private trackers en open trackers. Nep tot het tegendeel bewezen isDaarnaast, waar is 3?
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijfquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige zien de films als seizoen 6, zijn ook opgesplitst uitgezonden geloof ik. Dus in 4x4 afleveringen.
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijf
Daar gaat het idd omquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehEr zijn nieuwe afleveringen, en daar gaat het om
lijkt me ook, maar ik had even hoop op meer afleveringenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Unstoppable het volgende:
Fake, anders waren ze ook wel te vinden op torrents/nieuwsgroepen
quote:
Ik ken Star Trek wel (Picard, Janeway), maar ik weet even niet waar je naar refereertquote:
Oh die oude Star Treks heb ik nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Mirel het volgende:
In een van de eerste Star Trek films komen ze een schip met peeps die zichzelf V'Ger noemen. Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/V'ger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |