Ze staan nog niet bij mijn bron, dus ik denk dat het fake is. Sowieso, ik wil het nu wekelijks gaan kijken anders is het te snel weer voorbijquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
aah, vandaar. Nou, als iemand nog aflevering 4 en 5 (en 3) weet te vinden, ik houd mij aanbevolen
geen idee, maar ik kijk eerst wel 4 en 5 als ik ze kan vinden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik zie niet staan op http (rapidshare, megaupload) sites, private trackers en open trackers. Nep tot het tegendeel bewezen isDaarnaast, waar is 3?
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijfquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige zien de films als seizoen 6, zijn ook opgesplitst uitgezonden geloof ik. Dus in 4x4 afleveringen.
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zie dit nieuwe seizoen gewoon als seizoen 5. De eerste vier productieseizoenen waren over vijf tv-seizoenen uitgesmeerd, maar op DVD zijn ze wel gewoon in vier box-sets te verkrijgen. De films zie ik er los van, dus dan is dit seizoen vijf
Daar gaat het idd omquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk geen ene malle moer hehEr zijn nieuwe afleveringen, en daar gaat het om
lijkt me ook, maar ik had even hoop op meer afleveringenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Unstoppable het volgende:
Fake, anders waren ze ook wel te vinden op torrents/nieuwsgroepen
quote:
Ik ken Star Trek wel (Picard, Janeway), maar ik weet even niet waar je naar refereertquote:
Oh die oude Star Treks heb ik nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:44 schreef Mirel het volgende:
In een van de eerste Star Trek films komen ze een schip met peeps die zichzelf V'Ger noemen. Meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/V'ger
Lijkt erop dat het weer terug gaat naar de status quo, of een lichte verandering.. Zo lijkt het iig als ik het einde van "rebirth" en de hele tweede episode zie. Maar we zullen het ongetwijfeld merken in de verdere episodes van het nieuwe seizoen, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben benieuwd wat ze met die Fry-Leela ontwikkeling verder nog gaan doen.
Volgensmij was het toen ze de films maakten zo dat die films een laatste toevoeging waren, er waren toen nog geen plannen voor een nieuw seizoen. Daarom werd de laatste film als afsluiter gemaakt. Pas toen die film al af was kwamen er plannen om een heel nieuw seizoen te maken, met dank aan Comedy Central, die de films uitzond als 5e (of 6e afhankelijk van de telling) seizoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Seam het volgende:
Waarom werd het toen al ook alweer gecancelled?
Zoals zovaak draait het uiteindelijk gewoon om kijkcijfers/geld. Futurama's uitzendschema op FOX was niet erg stabiel, daardoor hebben ze ook nooit echt een groot genoeg publiek aangetrokken. Door de goede DVD-verkoop van de tv-seizoenen en de goede kijkcijfers voor de herhalingen op Cartoon Network en later Comedy Central zijn de films er gekomen en nu dus ook een nieuw tv-seizoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Seam het volgende:
Waarom werd het toen al ook alweer gecancelled?
Bijna 30 en nooit die oude Star Treks gekeken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh die oude Star Treks heb ik nog nooit gekeken.
Ik had puberale lol om het feit dat het net leek op een vaginaEn ik ben bijna 30, dus
![]()
Ook in de oorspronkelijke serie zat er al een duidelijke ontwikkeling in de relatie tussen Leela en Fry dus de kans dat ze die verder gaan uitbouwen in het komende seizoen is vrij groot lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook wel leuk dat ze nog voor continuïteit met de laatste film zorgen. Eigenlijk was het einde daarvan bedoeld als definitieve afsluiter voor Futurama. Ze hadden het einde daarvan ook kunnen negeren en gewoon de serie verder laten gaan alsof er nooit iets is gebeurd. Ben benieuwd wat ze met die Fry-Leela ontwikkeling verder nog gaan doen.
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was (quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef Mirel het volgende:
[..]
Bijna 30 en nooit die oude Star Treks gekeken?
Het ging dan ook over de speelfilms, niet over TOS.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Neelix het volgende:
[..]
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was () kwam TNG op TV...
Ik heb mij wel een aantal keer de piemel flink uit de broek gelachen hoor. Vind het erg tofquote:Op zondag 27 juni 2010 21:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ben ik dan de enige die het een beetje vond tegenvallen?
Zelfde verhaal. Die speelfilms werden ook al gemaakt voordat ik oud genoeg was om naar de bios te gaan...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het ging dan ook over de speelfilms, niet over TOS.
Ik zou gegokt hebben dat je pas ten tijde van Voyager Star Trek bent gaan kijken ...quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Neelix het volgende:
Eh, ik ben 32 en the original series heb ik ook nooit gekeken hoor. Toen ik nog jong was () kwam TNG op TV...
Aan de andere kant is de concurrentie nu ook minderquote:Op maandag 28 juni 2010 13:22 schreef ASSpirine het volgende:
De eerste aflevering vond ik heel goed, de tweede minder.
Ben wel blij dat ze nu terug zijn, maar is dit niet een raar moment om er mee te beginnen? Heb het gevoel dat grote series ergens in september beginnen, dat zou betekenen dat de zomer periode minder gewild is...
Helaas wel, zou ik bijna willen zeggen ...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:09 schreef ImMaxa het volgende:
En dus meer kans dat de kijkcijfers goed zijn. Daar gaat 't uiteindelijk natuurlijk om.![]()
Niet bijna. Het is gewoon jammer. Het moedigt alleen maar aan om mainstream dingen te maken...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helaas wel, zou ik bijna willen zeggen ...
Gelukkig is er dan af en toe zo'n uitzonderlijke serie met een krankzinnig en moeilijk plot (Lost) die dan ineens super populair wordt. Dus ik denk dat er nog steeds wel ruimte is om leuke series te maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:04 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Niet bijna. Het is gewoon jammer. Het moedigt alleen maar aan om mainstream dingen te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |