quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef bas-beest het volgende:
je bedoelt terug als in 'nieuwe afleveringen'?
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:10 schreef strontboer het volgende:
*Komt onder steen vandaan*
Futurama, was da?
*Kruipt weer onder steen*quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijken
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je van simspons, Family Guy etc.? Dan ga je nu heel snel kijken
Beide geniaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:23 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.
Futurama en de simpsons zijn juist humor waar ik vaak zo heb van mja..quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:23 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Futurama met lage humor als family guy vergelijken. Schaam je.
nee dat was volgens mij de bedoeling, maar ze hebben toch de oude cast bij elkaar gekregen (voor zover ik op de hoogte ben dan)quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:42 schreef amata het volgende:
maar ik hoorde dat het nieuwe stemmen zijn dit keer?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.com/shows/futurama/index.jhtml
Kijk filmpje
quote:
Ja de stemacteurs lagen dwars om er meer geld uit te kunnen slepen. En dat is ze gelukt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:43 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nee dat was volgens mij de bedoeling, maar ze hebben toch de oude cast bij elkaar gekregen (voor zover ik op de hoogte ben dan)
doet het niet bij mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.comedycentral.com/shows/futurama/index.jhtml
Kijk filmpje
Het moet nog opgenomen worden..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef willempjewever het volgende:
Oh zo vet dit, ik heb echt alles van futurama. Wereldnieuws dit!
Ik ga usenet eens afzoeken of ik al wat kan downloaden.
Ik heb er volop vertrouwen in. De oorspronkelijke schrijvers zijn er niet meer, maar ze hebben nu het team weten te strikken dat achter de grappen van Bob Sagget zat in America's Funniest Homevideo's.quote:
quote:
ja bij mij ookquote:
mensen lachte me uit op het werk en de directeur kwam binnen en zei welke aflevering gisteren op tv was, dat was grappigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef LintuxCx het volgende:
Je weet dat je op een goede plek werkt als je uit het niets een Zoidberg imitatie doet en mensen om je heen het herkennen, zoals hier vandaag.
Herinnerde me er ook weer aan dat ik al veel te lang geen Futurama gekeken heb.
[/tvp]
Wooop woop woop woop woop woopquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef LintuxCx het volgende:
Je weet dat je op een goede plek werkt als je uit het niets een Zoidberg imitatie doet en mensen om je heen het herkennen, zoals hier vandaag.
Herinnerde me er ook weer aan dat ik al veel te lang geen Futurama gekeken heb.
[/tvp]
quote:
Ja, elke dag...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:41 schreef menneke2005 het volgende:
nu op tv
quote:For example, since the show’s universe requires travel faster than the speed of light, “we stuck something in one episode where we stated that the characters weren’t actually traveling faster than light, but that scientists had in fact managed to increase the speed of light,” Cohen explains. “We like to at least acknowledge it when we know we’re wrong.”
Ha, alsof je dat vol gaat houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef willempjewever het volgende:
Nog 8 dagen , vrijdagochtend de 25e zal hij wel online te vinden zijn. Maar ik bewaar hem leker voor het weekeinde.
Eigenlijk moet ik 2 delen sparen voordat ik ga kijken, anders is het zo voorbij en wil ik meer, meer meeer!!
dan kan ik gelijk gaan kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 01:11 schreef CaptainCab het volgende:
Niet vergeten, 24 juni worden er meteen twee nieuwe afleveringen uitgezonden!
Huh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:43 schreef bas-beest het volgende:
die van vandaag (nou ja, gisteren dus eigenlijk) had ik nog niet gezien... whoohoo
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.quote:
Oh zo...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef NutKees het volgende:
[..]
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.
daar was ik er dus één van... volgens mij heb ik het overgrote merendeel inmiddels wel gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef NutKees het volgende:
[..]
Futurama wordt op comedy central uitgezonden als ik me niet vergis. En er zijn nog altijd mensen die niet alle afleveringen uit de 'oude series' hebben gezien.
usenet ftw!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef Mirel het volgende:
futurama.s06e01.dvdscr.xvid-mspaint (pak nog een torrent met de juiste .sfv bestand, anders kan je hem niet unrarren)
futurama.s06e02.dvdscr.xvid-mspaint
aah, vandaar. Nou, als iemand nog aflevering 4 en 5 (en 3) weet te vinden, ik houd mij aanbevolenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sommige zien de films als seizoen 6, zijn ook opgesplitst uitgezonden geloof ik. Dus in 4x4 afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |