Ik probeer alleen maar te zeggen dat het ernstig was. Heb zelf gelukkig nooit migraineaanvallen, wel soms fikse hoofdpijn maar niet dagen of wekenlang.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En met een migraineaanval doe je vrolijke dansjes enzo?
En ik doelde op jouw grapje over sex hebben bij een maigraineaanvalquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het ernstig was. Heb zelf gelukkig nooit migraineaanvallen, wel soms fikse hoofdpijn maar niet dagen of wekenlang.
It's a package deal babyquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind Rome erg mooi, ik vind wandelen leuk, mag ik dat migrainestukje dan overslaan?
Ik ben nog nooit in Rome geweest, heb geen last van migraine en wandel eigenlijk nooit...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind Rome erg mooi, ik vind wandelen leuk, mag ik dat migrainestukje dan overslaan?
Ik had inderdaad zo zware hoofdpijn, volgens huisarts zou migraine kunnen zijn maar niet dus. Zoals ik al zei na lumbale punctie en 4 dagen doodziek op bank heb ik nu geen hoofdpijn meer.... En zoals Solid schreef, heeft sex inderdaad geen zin!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb je geen woord over sex zien schrijven toen Summer zo'n last van die hoofdpijn had... Of werkte dat niet omdat het geen migraine was?![]()
Als goede sex nou migraine zou voorkomen, dan was ik al 11 jaar zonder aanvallen.
Ik wil ook best naar Rome, maar zonder migraine graag!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Da's drie ervaringen rijker voor de prijs van 1quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rome geweest, heb geen last van migraine en wandel eigenlijk nooit...
Ik durf bijna geen enkele behandeling meer alleen terug naar huisquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad zo zware hoofdpijn, volgens huisarts zou migraine kunnen zijn maar niet dus. Zoals ik al zei na lumbale punctie en 4 dagen doodziek op bank heb ik nu geen hoofdpijn meer.... En zoals Solid schreef, heeft sex inderdaad geen zin!
Mocht je lumbale punctie doen raad ik je auto rijden af!! Het was drama toen ik dat deed.
quote:
Ben je er geweest naar Rome, ik ook!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:02 schreef nectarientje het volgende:
Oh je rijdt gratis met A_A mee?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf bijna geen enkele behandeling meer alleen terug naar huis
At extra charge is alles mogelijk schatjequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]Mag ik dan de migraine inruilen voor seks?
Sex for chargequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
At extra charge is alles mogelijk schatje
Mja, ik vind het ook wat dubieus.. Als ik dan paracetamolletjes meeneem om net te kunnen doen alsof ik hoofdpijn heb, mag het dan voor de normale prijs?quote:
Vrouwen die net doen alsofquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wat dubieus.. Als ik dan paracetamolletjes meeneem om net te kunnen doen alsof ik hoofdpijn heb, mag het dan voor de normale prijs?
Een beetje hoofdpijn faken moet kunnenquote:
Nee, maar dan sleur ik wel iemand mee die m'n handje vasthoudt of me naar huis rijdt met de auto.quote:
Jij vrouwquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een beetje hoofdpijn faken moet kunnen
Niet met mij. Die seks regelt ze zelf maar met een of andere Italian stallionquote:
Maakt niet uit met wie het is, maar (extra) betalen voor sex is wel wat sneu...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet met mij. Die seks regelt ze zelf maar met een of andere Italian stallion
Hey, zoals ik al zei: it's a package deal. Als ze i.p.v. migraine een extra paar schoenen erbij had gewild had ze ook extra moeten betalenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maakt niet uit met wie het is, maar (extra) betalen voor sex is wel wat sneu...
Dat is vast te regelen. Ik ben gek op kaboutersquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:13 schreef MissMSX het volgende:
Niet met mij. Die seks regelt ze zelf maar met een of andere Italian stallion
Mannen doen niet alsof ze niet luisteren als een vrouw hen iets vraagt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oja? En mannen dan? Die doen ook alsof als vrouwen iets vraagt.
Oh boy, had ik m nou maar nooit gewonnen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hey, zoals ik al zei: it's a package deal. Als ze i.p.v. migraine een extra paar schoenen erbij had gewild had ze ook extra moeten betalen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mannen doen niet alsof ze niet luisteren als een vrouw hen iets vraagt.
We luisteren gewoon écht niet
Echt iets voor jou:quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is vast te regelen. Ik ben gek op kabouters
Volgens mij zei Solid juist dat goeie seks wel helpt...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:03 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad zo zware hoofdpijn, volgens huisarts zou migraine kunnen zijn maar niet dus. Zoals ik al zei na lumbale punctie en 4 dagen doodziek op bank heb ik nu geen hoofdpijn meer.... En zoals Solid schreef, heeft sex inderdaad geen zin!
Mocht je lumbale punctie doen raad ik je auto rijden af!! Het was drama toen ik dat deed.
Jij had alleen de voetreis naar Rome. Da's een andere packagequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oh boy, had ik m nou maar nooit gewonnen....
Ja dat is waar wat A_A betreft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar dan sleur ik wel iemand mee die m'n handje vasthoudt of me naar huis rijdt met de auto.
In a_a's tram word ik vast en zeker misselijk
Zo dacht ik een keer een standaard controle bij de oogarts te hebben. Bleek ook wel zo te zijn, maar niemand had me vantevoren verteld dat ze een vloeistof in je ogen spuiten waardoor je pupillen enorm verwijden en wat een aantal uur doorwerkt. Dus ik stapte vrolijk na de controle naar buiten en dacht dat ik doodging van het felle lichtToen baalde ik wel dat ik nog alleen naar huis moest rijden met de auto
pfjieuw ...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij had alleen de voetreis naar Rome. Da's een andere package
Misschien bedoelde hij aanvankelijk dat meerijden in de auto geen probleem isquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja dat is waar wat A_A betreft.![]()
Volgende keer ga ik grondig doorvragen wat wel kan en niet kan. Van lumbale punctie kreeg ik weinig info en we hebben tijdens controle ook nog nagevraagd. Die rare idote neuroloog zegt dat het wel kon met auto rijden en toen we dat vertelden zei hij achteraf. "Tsja dat had je niet moeten doen."![]()
Als je daar seks bij wilt betaal je gewoon het volle pond voor die featurequote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je daar seks bij wilt betaal je gewoon het volle pond voor die feature
Solid lult uit zijn nek hoor!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij zei Solid juist dat goeie seks wel helpt...
Dat was me eerder nog niet opgevallenquote:
Mijn ego slinkt met de minuut, zo kan ik er niks van tijdens de sex en nu lul ik ook nog uit mijn nek...quote:
Je moet je lul tijdens de seks ook niet gebruiken om uit je nek te hangen he prutserquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn ego slinkt met de minuut, zo kan ik er niks van tijdens de sex en nu lul ik ook nog uit mijn nek...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet je lul tijdens de seks ook niet gebruiken om uit je nek te hangen he prutser
We?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Weer een nieuw deeltje. We zijn erbij.
O... Dat deed ik dus verkeerd...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet je lul tijdens de seks ook niet gebruiken om uit je nek te hangen he prutser
Tquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O... Dat deed ik dus verkeerd...![]()
* SolidasRock sleurt Summer van de bank af richting bed
O ja, we gingen Bones kijken...![]()
Toch ook wel toepasselijk... seks of Bones...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O... Dat deed ik dus verkeerd...![]()
* SolidasRock sleurt Summer van de bank af richting bed
O ja, we gingen Bones kijken...![]()
Ik zou fijn naast R_B op het bankje gaan zitten als ik jou was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mijn ego slinkt met de minuut, zo kan ik er niks van tijdens de sex en nu lul ik ook nog uit mijn nek...
sorry hoor, maar hier krijg ik een totaal verkeerd beeld bijquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:37 schreef summer29 het volgende:
Dag lieverds..... Ik ga nu off en samen met solid naar bones kijken...
Truste allemaal.
Mja en door de kl*teplanning voor vandaag heb ik daar helemaal geen zin meer in. Moet vandaag voor de 2e keer een website opleveren waarvan mn baas weet dat'ie niet af isquote:
Doorwerken danquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja en door de kl*teplanning voor vandaag heb ik daar helemaal geen zin meer in. Moet vandaag voor de 2e keer een website opleveren waarvan mn baas weet dat'ie niet af is
M'n baas had beloofd dat de site 1 mei af zou zijn (en kreeg 20 april te horen dat die site er moest komen. Gemiddeld duurt het 2 maand voordat zo'n site opgeleverd kan worden.. Dus tja, 1 mei niet gehaald natuurlijk. En nu heeft mn baas tegen die klant gezet dat de site vandaag wel af zou zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doorwerken dan
weet alles van kloteplanningen....
2 maanden werk in 2 weken tijd.... Ik kan niet zo heul goed rekenen, maar iets zegt me dat dat wat krapjes is iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
M'n baas had beloofd dat de site 1 mei af zou zijn (en kreeg 20 april te horen dat die site er moest komen. Gemiddeld duurt het 2 maand voordat zo'n site opgeleverd kan worden.. Dus tja, 1 mei niet gehaald natuurlijk. En nu heeft mn baas tegen die klant gezet dat de site vandaag wel af zou zijnHoe hard ik ook doorwerk, dat gaat 'm niet worden..
Het voelt hier anders helemaal niet virtueelquote:
Voorjaarsdipquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Vertellen jullie "wijze mensen" mij eens waarom ik me daadwerkelijk nergens meer voor kan motiveren?
zo herkenbaar,....ik kan me ook steeds lastiger motiveren en zeker niet voor mijn opleiding...quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Vertellen jullie "wijze mensen" mij eens waarom ik me daadwerkelijk nergens meer voor kan motiveren?
Het geldt bij mij echt voor allesquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
zo herkenbaar,....ik kan me ook steeds lastiger motiveren en zeker niet voor mijn opleiding...
Dertigersdilemma?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:26 schreef Flappekz het volgende:
Maar dat kan helemaal nog nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dertigersdilemma?
Je kunt testen of je er daadwerkelijk last van hebt.
Wat rot voor Gotquote:
nee, nog lang nietquote:
en een dag of 2quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Goed zo! Je hebt een 2persoons voetreis van Rome terug naar je huis gewonnen!
Ah, welkom terug op aarde dan maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:21 schreef Civilian het volgende:
Bwugh, net een overleg van 9 tot 2 gehad
Dankquote:
binnenkort een belastingvrij diesel op de markt van fiatquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dank
M'n motivatie voor vandaag, voor zover die er al was, is nu helemaal weg
Ondertussen maar 'n beetje naar een nieuwe auto aan het kijken en hoe ik die in godsnaam ga betalen
* Marvelous pakt zijn magnum 357quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
kan iemand mijn kop van romp schioeten....??? word gek van koppijn
quote:
dankquote:
Belastingvrij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
binnenkort een belastingvrij diesel op de markt van fiat
die word een stukkie goedkoper als de belastingvrije polo op diesel
ja, wat is er nu mooier dan een wegenbelastingvrije diesel te rijden!? fiat punto word geloof 15.500, en als je er opties op wil is dat ook mooi.. want daar hoef je ook geen bpm over te betalen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Belastingvrij?
Ik zit niet zo met de maandelijkse kosten eigenlijk. Meer met de aanschafBen ondertussen zo zat van 2ehands dat ik eigenlijk een beetje uitkijk naar 'n nieuwe
En vind de nieuwe Ford Fiesta wel tof eigenlijk
Geen auto rijdenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja, wat is er nu mooier dan een wegenbelastingvrije diesel te rijden!? fiat punto word geloof 15.500, en als je er opties op wil is dat ook mooi.. want daar hoef je ook geen bpm over te betalen!
Dat dusquote:
Ik heb'em nog bijna niet gemist. Alles op den fiets of met het OVquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik zit me de laatste tijd steeds vaker af te vragen of ik niet gewoon zonder auto kan...
Zoek een baan dichter bij huisquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat dusAls ik nu met 't OV zou gaan ben ik 30,- per week meer kwijt en mn reistijd is langer en ik word als een sardientje vervoerd..
Dus geen autorijden is zeker geen optieAlleen begint die rammelbak van mij 't nu behoorlijk te begeven..
Ik ga geen andere baan kiezen zodat ik afhankelijk kan zijn van 't OVquote:
Is jouw baan zo aan te fietsen? Ik moet er echt niet aan denken zonder auto. Beetje met al het gepeupel in zo'n stinkende tram/bus , vooral in de winter met al die natte jassen...gadver! Zweet, deo, parfum, regen...brrrrrrr bah.quote:
Probleem is dat mn werk met het OV praktisch onbereikbaar is, en het net te ver fietsen is om het leuk te houden (18km)quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb'em nog bijna niet gemist. Alles op den fiets of met het OV
Iedere keer als ik ergens met het OV heenga dan waardeer ik mn auto plotseling heel veel en mis hem dan heel erg. Zou m het liefst knuffelen als ik dan eindelijk weer thuis benquote:
Ben helaas te afhankelijk van mn huidige baanquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga wel een baan op fietsafstand zoeken ja
Gouden kettingen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben helaas te afhankelijk van mn huidige baan
Hier in de stad is het OV echt erg goed. En sowieso is alles ook aan te fietsenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Iedere keer als ik ergens met het OV heenga dan waardeer ik mn auto plotseling heel veel en mis hem dan heel erg. Zou m het liefst knuffelen als ik dan eindelijk weer thuis ben
Morgen leuk met de trein naar Amsterdam Bijlmer....verheug me er nu al opZou het liefst met de auto gaan, lekker cheapo parkeren in de Arena, maarja rond 6 uur met de auto naar A'dam is geen optie.
Ik krijg met mn huidige papieren nergens een baan met mijn huidige salaris, en dit huidige salaris heb ik te hard nodig. En ik volg momenteel een HBO-opleiding a 16k die mn baas betaalt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gouden kettingen?
[..]
Hier in de stad is het OV echt erg goed. En sowieso is alles ook aan te fietsen
En als ik de stad uitga dan bevalt het OV me meestal ook wel. Beetje dom uit het raampje staren. Heeeeeeeeeerlijk
En als het OV-technisch gezien niet handig is dan kan ik altijd wel met iemand meerijden of een auto lenen.
Maar goed, ik ben niet van de antiautomaffia hoor. Ieder moet doen waar hij zich het beste bij voelt
ik mocht wilen dat ik zonder auto kon, alleen als ik klaar ben met werken zou ik 3 uur moeten wachten tot het ov weer rijdt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik krijg met mn huidige papieren nergens een baan met mijn huidige salaris, en dit huidige salaris heb ik te hard nodig. En ik volg momenteel een HBO-opleiding a 16k die mn baas betaalt.
en nou ga ik naar huis
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Is jouw baan zo aan te fietsen? Ik moet er echt niet aan denken zonder auto. Beetje met al het gepeupel in zo'n stinkende tram/bus , vooral in de winter met al die natte jassen...gadver! Zweet, deo, parfum, regen...brrrrrrr bah.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ok, ik heb net dus ruzie gemaakt met domme wegwerkers van Knijnenburg. Ze zijn bij de Erasmusrotonde bezig met de weg en hebben reeds één baan afgesloten. Hadden de klootzakken dus zo'n grote vrachtwagen op de enige nog vrije baan gezet. En geen personeel wat even aangaf om te wachten of iets dergelijks. Afijn ik sta er dus achter en er gebeurt niets.
Daar ik een afspraak bij de tandarts had kon ik niet langer wachten en ben dus rechts langs de vrachtwagen gereden (op het afgezette stuk ja) en toen konden de wegwerkertjes wel ineens uit diverse kieren komen om druk gebarend aan te geven dat ik wel heel fout bezig was. En probeer nou niet met die ongeschoolde klootzakken in discussie te gaan want dan worden ze boos. Ik heb derhalve mijn ouderwetsche vocabulair uit de kast gehaald en ze heel vriendelijk toegewenst dat ze he weekend niet halen.
Dacht zojuist op de terugweg nog even te kijken of er een discussie mogelijk was maar men 'zag mij niet staan'
Nee hoor dat niet maar ik kan me heel snel ergeren aan mensen. Zeker als ze mij betichten van gevaarlijk rijden terwijl ze zelf de oorzaak zijn. Dan snap je het in mijn ogen niet echt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
R_B je voelt je wel erg boven de andere verheven lijkt wel getuige je reactie
[..]
[..]
terug met je voeten op de grond jij
Ola! Alles goed met u?quote:
Ik reis voornamelijk met trams 16 en 17 en daarin valt het nog wel mee. Het gekste wat ik heb meegemaakt is dat ik moest staan in de tram en ik hield me vast aan zo'n stang alsmede nog wat meer mensen die moesten staan. Op een gegeven moment hoor ik "Kutwijf". Dus ik echt zo: Huh, was dat tegen mij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En van het gepeupel in de bus/tram...dat meen ik wel echt. Tuurlijk zitten er ook 'normale' mensen tussen maar over het algemeen zie ik alleen maar paupers. Kan ook zijn omdat ik niet naar de bussen/trams kijk in Wassenaar waarschijnlijk en dat het precies de 'slechte' wijken in Den Haag zijn maar toch. Kijk alleen maar naar het geweld in de bus/tram.... dat zijn paupers.
Dit soort dingen bedoel ik dus. Is toch vrij apart dat , wanneer je even iemand aanraakt (notabene in een hok waar je met tientallen op elkaar staat) men direct over de rode is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik reis voornamelijk met trams 16 en 17 en daarin valt het nog wel mee. Het gekste wat ik heb meegemaakt is dat ik moest staan in de tram en ik hield me vast aan zo'n stang alsmede nog wat meer mensen die moesten staan. Op een gegeven moment hoor ik "Kutwijf". Dus ik echt zo: Huh, was dat tegen mij?![]()
Bleek dat ik met mijn hand leunde op de pink van een of andere...nou ja, de benaming 'vrouw' krijg je van mij niet meer als je zulke taal tegen me uitslaatIk heel omstandig van "Sorry hoor, dat doe ik ook niet expres", waarop ze nog iets mompelde.
Het stomme is, dat ze bij mij om de hoek bij de Zeeman werkt en ze me dus ook weleens helpt aan de kassa. Ik heb altijd nog de neiging om er dan een opmerking over te maken. Maar goed, ik weet zeker dat zij het zich niet zal herinneren en anders zeker zal ontkennen, dus het heeft vrij weinig nut.
AAAahhh wat lief!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo kleine pluis is klaar voor het WK.....hopelijk komen we wel door de poulewedstrijden want anders kan ze m nog niet aan tijdens het WK, want tijdens de poulewedstrijden ben ik op vakantie
[ afbeelding ]
Kom niet aan m'n bal!
Zit er geen deur in je huis ??quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Flappekz het volgende:
Zo frustrerend he, als je in de buurt sirenes hoort stoppen, maar je kunt maar niet zien wat er aan de hand is...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.112meldingen.nl/index.php
Weet je tenminste wat voor sirenesAkls er niets staat is het politie.
Da's hier in de straat ja...maar helemaal aan de andere kant van de Volendamlaanquote:20:38:43 06-05-10 Melding : PRIO 1 DEN HAAG ST. SAFFIER HUIZE SWAENESTEYN NIEUWENDAMLAAN 1 [OMS] OPENBAAR MELDSYSTEEM MELDING 7730 VERZORGINGSTEHUIS
Regio : [HAA] 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Misschien toevallig net de sirenes uitgezet toen ze langs je reden? Trouwens OMS melding, niet veel bijzonders....rookmeldertje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
[..]
Da's hier in de straat ja...maar helemaal aan de andere kant van de Volendamlaan
Hemelsbreed is het hier hooguit 250 meter vandaan, dus het kan allemaal wel kloppenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Misschien toevallig net de sirenes uitgezet toen ze langs je reden? Trouwens OMS melding, niet veel bijzonders....rookmeldertje.
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef summer29 het volgende:
zo weer thuis van gezellig avond met MissMSX en Airwin!! En heerlijk gesmaakt!
Wij zijn gewoon onweerstaanbaar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dacht
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air en ik vinden elkaar wel heel lekker ja, maar ik wist niet dat jij er ook zo over dacht
quote:
Maar wel pas als je die briljante sambal in huis hebt gehaaldquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:27 schreef summer29 het volgende:
[..]
[..]
jullie zijn ook voor niks met elkaar getrouwd he!! We vonden echt heel erg gezellig..... Volgende keer zijn jullie hier welkom voor heerlijk Indonesisch maaltijd.
Alles is goed met mij. Met u ook?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ola! Alles goed met u?
Enne gaat het hier nou weer over auto's.
Dat zou je wel denken he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:12 schreef Civilian het volgende:
Goeeeeeeeeedemorgen![]()
Wel laatste dagje weer
Superb!quote:
Xusje erop?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
whooptiefuckingdoo....... mijn hoofdpijn nog niet weg....
Op zaterdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8 uur ben ik gewoon weer hier op mn werk
Ow leukquote:
Hier wel. En deze maand ben ik aan de beurt, zeg maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow leukDie zijn me wel een beetje bekend ja. Gelukkig niet structureel elke maand hier..
Hoezo, heb je een schop onder je kont gehad?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:13 schreef Marvelous het volgende:
zeurpieten...
jullie mogen blij zijn dat jullie nog werk hebben!!
neu, nog niet!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoezo, heb je een schop onder je kont gehad?
Noem jij het tegenwoordig zo wanneer je je gaat scheren??quote:
Nog erger, heb al t hele huis gestofzuigd+was erin gedaan+keuken opgeruimdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Schandalig! Het zou verboden moeten worden!
Owhz...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog erger, heb al t hele huis gestofzuigd+was erin gedaan+keuken opgeruimd.
En die hagelslagvlek is ook praktisch uit de bankquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owhz...
Nou, dan mag je wel vaker voor je wekker wakker worden
Nicequote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En die hagelslagvlek is ook praktisch uit de bank
Noooo! Weer een follower minderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zn twitter-account net maar laten verwijderen.
Doe er toch geen fuck mee
Zo lang het maar lijkt alsof je niet populair bent, ben je nog gewoon populairquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Noooo! Weer een follower minderStraks lijkt 't nog alsof ik niet populair ben
Ga ons ff jaloers makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
Thuiswerken is fijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:16 schreef nectarientje het volgende:
een halve mango, cruesli, yoghurt en een beeeeetje honing, ik snap dat thuiswerken best aardig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef RATMEN het volgende:
Thuiswerken is fijn.
* RATMEN zwaait vanuit Bezuidenhout naar Necta.
de mango is nog net niet rijp genoeg dus het is minder lekker dan ik me had bedachtquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous heeft zojuist een verse ananas aan stukken gesneden, en al voor 75% naar binnen gewerkt
lolquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
quote:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
mja, ieder z'n dingLaat mij maar schuiven met die mango. Ben blij dat ik eens een dagje niet de koffie op kantoor hoef te drinken maar gewoon lekker mijn eigen meuk
oooooh, appeltje, eitjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:. We hebben nog vanavond repetitie, de hele zaterdag, de hele zondag, maandag de generale, di+wo+do try outs en dan pas de generale ... dus das nog heeeeeeeel ver weg.
Daarnaast ben ik eigk nooit zenuwachtig.
Ik heb je allang gemaild!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:45 schreef MissMSX het volgende:
Wel hier posten, maar niet op mijn mail reageren...
Psiesquote:
* MissMSX schopt Thunderbirdquote:
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Flappekz heeft zojuist zijn 4e bakkie chemische laxerende wannabe-koffie naar binnen gewerkt
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Die chemische apparaat-koffie druppelt hier ook uit de muurZooi
terwijl ik thuis niet eens koffie drink
Ja thuis heb ik ook een senseoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Altijd uit de benen besparen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffiequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We hebben thuis wel een Senseo staan, maar misschien ga ik die binnenkort wel weer inruilen voor een ouderwetsch apparaat
Ik moet t alleen nog ff gaan lerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel verstandig. Er gaat niets boven ouderwetsche, zelfgezette koffie
Thunderbirds are GO!quote:
Euhm...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:58 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb echt zitten huilen van het lachen om deze reclame
Ik vind m echt te grappig, blijf huilen van het lachen als ik m ziequote:
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.quote:
Gelukkig heb ik vrouw in huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Misschien maar eens neerzetten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar hier hebben we ook geen ouderwetsch koffiezetapparaat ...
Dat mag nietquote:
Vies is dat he? Dan heb je net je zak (quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:36 schreef nectarientje het volgende:
zo mogen wij nergens een waterkoker neerzetten en dat is voor een afdeling met heel veel theedrinkende vrouwen echt een straf! De automatenthee is niet te zuipen en het heet water dat eruit komt, drink je in twee slokken weg omdat het lauw is
Jij zat in dat petjestopic van Paulquote:
Euh..wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zat ik dat petjestopic van Paul
Enne....hoe kom je nou ineens bij Bowlen dan?
Zie editquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Euh..wat?
En ik zat naar Discovery te kijken, waar ze bowlingpins maakten
yep, beter ff wachten tot salaris en vakantiegeld er weer isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Precies, dat was mijn 'of toch maar niet', wij kunnen t geld ook wel beter gebruikenMaar, we onthouden m!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef nectarientje het volgende:
GezelligKunnen we bij mij eten en 't er dan afwandelen richting bowling en vervolgens alsnog bezatten aan mijn eettafel met een pak kaarten erbij ofzo
X grote of kleine kopjes?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
water tot X aantal vullen betekende X delen door 2 + 1 om tot het juiste aantal flinke koffiescheppen te komen.
Nou nou... wie 't breed heeft...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:36 schreef RATMEN het volgende:
Zo net lekker een suite met bubbelbad geboekt in Jachtslot Mookerheide voor mn prinses en mij.
Smakelijkquote:
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Ik ga zo aan de lunch: brood met soep
Lekker Hollandschquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net gelunched, hier op mn werk....2 bruine boterhammen met smeerkees en een beetje melk
Nou, dat valt alles mee hoor, het zijn geen wereldschokkende bedragenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nou... wie 't breed heeft...
Maar tof
Lunch, goed punt. Ik ga zo maar es ff boodschappen doen en dan bij de bakker / slager lekkere broodjes halenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
...heeft het er vaak overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
BowlenI'm in!
[..]
Nou nou... wie 't breed heeft...
Maar tof
Jij ook smakelijk danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Waar heb ik het vaak over?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
...heeft het er vaak over![]()
![]()
Sorry, te gemakkelijk, zal het niet meer doen (denk ik).
'T is wel leuk, die fase van verliefd en alleen maar leuke dingen doen. Da's voor mij alweer 11 jaar geleden...
Time flies when you're having fun
Mijn Belgische collega's begrepen echt niets van de Hollandsche lunch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben dan ook het prototype hollander
Voor jou misschien niet, maar voor een hoop anderen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou, dat valt alles mee hoor, het zijn geen wereldschokkende bedragen. Maar ik heb er zin in!!
.
Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
...heeft het er vaak over![]()
![]()
Sorry, te gemakkelijk, zal het niet meer doen (denk ik).
'T is wel leuk, die fase van verliefd en alleen maar leuke dingen doen. Da's voor mij alweer 11 jaar geleden...
Time flies when you're having fun
Gaat goed komen. Het is zo'n gezinsblik soep geloof ik, dus straks barst ik uit elkaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij ook smakelijk dan![]()
Hier ook maar gewoon brood hoor, maar wel het eerste dat ik eet vandaag.
Wat is een belgische lunch dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn Belgische collega's begrepen echt niets van de Hollandsche lunch.
Toen ik voor de eerste keer bij hen in Belgie ging lunchen begreep ik meteen waarom...
Je laat best vaak doorschemeren dat je het financiëel goed voorelkaar hebt.quote:
Nou als jij zo te lezen nog steeds zo flieft bent als ikke, dan maakt het niet zoveel uit waar je met elkaar bent, tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Voor jou misschien niet, maar voor een hoop anderen...
Stiekem ben ik natuurlijk gewoon hardstikke jaloers
[..]
Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaan
Iig hoort daar een flesje wijn bij. En daarnaast is de keuze enorm: allerlei soorten vers klaargemaakte broodjes, uitgebreide keuze aan warme maaltijden en een al minstens even groot assortiment aan briljante toetjes. En dat dus allemaal veel verser, luxer en lekkerder dan in de gemiddelde nederlandse kantinequote:
Geloof me: Alles is verser en luxer dan in de kantine hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iig hoort daar een flesje wijn bij. En daarnaast is de keuze enorm: allerlei soorten vers klaargemaakte broodjes, uitgebreide keuze aan warme maaltijden en een al minstens even groot assortiment aan briljante toetjes. En dat dus allemaal veel verser, luxer en lekkerder dan in de gemiddelde nederlandse kantine
Ik vind niet zoveel van wat jij daarvan vindt. En ik geloof niet dat ik erg mee te koop loop. Sterker nog, kan me geen ander moment bedenken dat ik er iets over gezegd heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je laat best vaak doorschemeren dat je het financiëel goed voorelkaar hebt.
En ja, nu is het het makkelijkst om te zeggen dat ik vast jaloers ben en dat ik het tegenovergestelde laat weten![]()
Het was niet mijn bedoeling je in de verdediging te laten schietenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou als jij zo te lezen nog steeds zo flieft bent als ikke, dan maakt het niet zoveel uit waar je met elkaar bent, toch.
Enne ik ga niet elke maand met haar weg naar een kasteel, dus als je het uitspreidt over een periode van een paar maanden is het niet meer dan een paar tientjes per week.
Je grote auto in vergelijking met mijn zwabberende opoefietsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind niet zoveel van wat jij daarvan vindt. En ik geloof niet dat ik erg mee te koop loop. Sterker nog, kan me geen ander moment bedenken dat ik er iets over gezegd heb.
Kantine ... het woord zegt het alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geloof me: Alles is verser en luxer dan in de kantine hier![]()
Als ik soms op cursus ben, kijk ik mn ogen uit in de kantines van die andere bedrijven
Ja, ik noem het kantine. Hier noemen ze het uiteraard een bedrijfsrestaurant, met catering van Defensie's eigen cateringbedrijfquote:
Nou de fase van alleen maar leuke dingen doen wel hoor. Dát wordt een beetje onhaalbaar met leerplichtigen kinderenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Die fase is hier tot nu toe nog niet overgegaan
quote:
Haha, ja da's waar. Maar de 'kantine' in belgie zag er daadwerkelijk niet uit. helemaal in de kelder zonder ramen. Echt een vreselijk hok.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ik noem het kantine. Hier noemen ze het uiteraard een bedrijfsrestaurant, met catering van Defensie's eigen cateringbedrijf
hoorde laatst dat er zelf een anti-hyves van is![]()
Ik voel me ook allerminst aangevallen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling je in de verdediging te laten schieten
Ik plaagde je maar watIk vind het juist hardstikke leuk dat je zulk soort dingen doet met je meisje
En wij kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor. Gewoon lekker genieten van het leven
Das een leaseauto ... die krijg ik, die koop ik nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je grote auto in vergelijking met mijn zwabberende opoefiets
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 'leuke dingen doet' verstaat.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou de fase van alleen maar leuke dingen doen wel hoor. Dát wordt een beetje onhaalbaar met leerplichtigen kinderen![]()
Maar het verliefd zijn niet, dat is misschien nog wel meer dan toen![]()
Euh...waar zeg ik dat ik er iets van vind dan? Dat woord heb ik uberhaupt niet gebruikt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind niet zoveel van wat jij daarvan vindt. En ik geloof niet dat ik erg mee te koop loop. Sterker nog, kan me geen ander moment bedenken dat ik er iets over gezegd heb.
Dan nodig ik je uit om es bij ons te komen lunchen. In een van de restaurants bijvoorbeeld in Zeist of Tilburg. Als je er als bedrijf voldoende in investeert en aandacht aangeeft, kan het hier ook heel goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja da's waar. Maar de 'kantine' in belgie zag er daadwerkelijk niet uit. helemaal in de kelder zonder ramen. Echt een vreselijk hok.
Maar het eten......... man, ik zou zo in de trein stappen en er gaan lunchen!
oew, rolmodellen... Ik voel de druk snel omhoog gaan. Niet doen!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik voel me ook allerminst aangevallen hoor. Vind het juist mooi om te lezen dat jullie nog steeds zo flieft zijn. Jullie zijn daarmee voor mij een mooi voorbeeld, hoop over een aantal jaar ook nog zo fijn samen te zijn!
[..]
Das een leaseauto ... die krijg ik, die koop ik niet. Zou het bij lange na niet kunnen betalen
.
Nou ja, daar doelde ik wel op ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 'leuke dingen doet' verstaat.
Weekendjes weg zoals Ratmen gaat doen wordt wat lastiger ja, maar ik kan al minstens even hard genieten van een heerlijke strandwandeling
Ik geloof ook zeker dat het wel kan, maar de meeste bedrijven komen niet verder dan Sodexo. En dan zo'n deal met ze sluiten dat het eten hardstikke duur is in verhoudingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan nodig ik je uit om es bij ons te komen lunchen. In een van de restaurants bijvoorbeeld in Zeist of Tilburg. Als je er als bedrijf voldoende in investeert en aandacht aangeeft, kan het hier ook heel goed.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...waar zeg ik dat ik er iets van vind dan? Dat woord heb ik uberhaupt niet gebruikt.
Maarre...: je nieuwe auto, je telefoon, je werkster, niet merken dat je 2 maanden geen salaris hebt gehad.
Het interesseert me niet of je wel niet jaloers bent en dus wat je er van vindt. Dus dat ga ik dan ook niet zeggen. Duidelijker zo, of moet ik het nog iets verder verdiepen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Lovechild het volgende:
En ja, nu is het het makkelijkst om te zeggen dat ik vast jaloers ben en dat ik het tegenovergestelde laat weten![]()
Huh? hoe bedoel ja dat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ja, daar doelde ik wel op ja.
Ons dagelijks leven bestaat toch gewoon uit werken, thuis zijn en voor het gezin zorgen. Maar mijn dag begint pas echt zodra hij thuiskomt.
Ok, ik zal jullie in stilte adorerenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
oew, rolmodellen... Ik voel de druk snel omhoog gaan. Niet doen!![]()
En zo'n mooie leaseauto als de jouwe had ik echt kunt kunnen leasen
Maar ik was meer dan tevreden met mijn toyota'tje die me van A naar B bracht
Ja verdiep maar even verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
[..]
Het interesseert me niet of je wel niet jaloers bent en dus wat je er van vindt. Dus dat ga ik dan ook niet zeggen. Duidelijker zo, of moet ik het nog iets verder verdiepen?
Het feit dat je overigens er aandacht aan besteed en op kan noemen waarom het volgens jou zo is, zegt mij vervolgens weer genoeg.
Nou, mocht je ooit ons geheim willen weten dan PM je maarquote:
Een van mijn cateraars is Sodexoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof ook zeker dat het wel kan, maar de meeste bedrijven komen niet verder dan Sodexo. En dan zo'n deal met ze sluiten dat het eten hardstikke duur is in verhouding
Eten is in Nederland gemiddeld genomen gewoon niet zo'n belangrijk punt als in veel andere landen. Zo zonde
Af en toe moet deze semi-ambtenaar ook werken xDquote:
Oh deed even overdreven romantischquote:
Ja, of je doet gewoon alsofquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Af en toe moet deze semi-ambtenaar ook werken xD
WOEI! Das pas nice en luxe!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vanavond Zweedse balletjes eten met mijn lief. Hoe romantisch![]()
En binnenkort een high tea doen bij Hotel des Indes met mijn ouders. Heerlijk decadent zo op z'n tijd is goed
Mocht ik gaan twijfelen aan mn relatie, ben jij de eerste bij wie ik aanklop voor adviesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, mocht je ooit ons geheim willen weten dan PM je maar
Hmmm, ik vind de kwaliteit vaak wel te wensen overlaten. Dus dan is het relatief duur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een van mijn cateraars is Sodexo. Alleen heeft het alles te maken met het type mensen die je in de keuken zet. Ook Sodexo heeft michelin sterren koks, ze kosten alleen wat meer
.
Het bijzondere aan bedrijfscatering is altijd wel dat een medewerker verwacht voor 4 euro hetzelfde te krijgen als bij het restaurant een stukje verderop waar er 16 euro wordt afgerekend.
Eigenlijk...was het van mij een grapje. Inhaken op iets wat genoemd werd en mij ook weleens was opgevallen. Vandaar dequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:15 schreef Flappekz het volgende:
Mensen mensen mensen.... hou t ff gezellig hier, of we nou wel of geen geld hebben
Owh zo. Ik dacht je werkdagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh deed even overdreven romantisch![]()
Voel me gewoon het prettigst als hij er ook is.
Ik heb daar niet zo'n zin in. Als ik onvoldoende duidelijk was, dan is dat vervelend en zal ik me de volgende keer nog meer mijn best doen om duidelijker en helderder te zijn in mijn boodschapquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja verdiep maar even verder.
Ik haakte overigens wel in op iemand anders die het aanhaalde he.
Iets met getypte teksten verkeerd opvatten wegens het ontbreken van intonatie enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eigenlijk...was het van mij een grapje. Inhaken op iets wat genoemd werd en mij ook weleens was opgevallen. Vandaar deen
, omdat ik wel besefte dat het wel een beetje makkelijk was.
Want eigenlijk had ik een tijdje geleden bedacht dat het niets voor mij is om onaardig te doen. Alleen is het nu duidelijk wel zo opgevat.
Bummer...
Ik heb er ook echt al zin in. De voorpret is misschien nog wel het leukstequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
WOEI! Das pas nice en luxe!!
[..]
Mocht ik gaan twijfelen aan mn relatie, ben jij de eerste bij wie ik aanklop voor advies.
Dat kan ze er iig altijd achteraf nog van makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iets met getypte teksten verkeerd opvatten wegens het ontbreken van intonatie enzo
I won'tquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt al zin in. De voorpret is misschien nog wel het leukste
En dan geef ik je nu alvast een ongevraagd advies: Gewoon niet gaan twijfelen aan je relatie
Oh, ik dacht je bied aan om nog duidelijker te zijn, dus ik grijp de kans.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo'n zin in. Als ik onvoldoende duidelijk was, dan is dat vervelend en zal ik me de volgende keer nog meer mijn best doen om duidelijker en helderder te zijn in mijn boodschap.
Lief en attent van je, maar ik sla over deze keerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je bied aan om nog duidelijker te zijn, dus ik grijp de kans.
Yep, vandaar dat ik die onderstaande gele dingetjes gebruikte. Om af te zwakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Iets met getypte teksten verkeerd opvatten wegens het ontbreken van intonatie enzo
Oh oke...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Lief en attent van je, maar ik sla over deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Oeps, heeft hij zo'n verkeerd beeld afgegeven zaterdag?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh zo. Ik dacht je werkdag
Biertjes halen enzo
Hey, het is een man. Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oeps, heeft hij zo'n verkeerd beeld afgegeven zaterdag?
Z'n glaasjes melk danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar...maar...hij drinkt heul geen biertjes
quote:
Je hebt een watje aan de haak geslagenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij kan heel goed voor zichzelf zorgen.
Ik doe het natuurlijk graag voor hem maar het is geen moeten. Ik weet zo net nog niet of hij een echte man is dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |