Dat is best te verwachten op 5 mei he, als dat als vakantie staat aangegeven..quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
bij jou was de uni op z'n minst openErasmus, Huygens, allemaal dicht
tot zover dagje studeren op de uni.. dus dan maar thuis.. schiet gelukkig wel op
nee, aangezien nergens op de websites aan stond gegeven dat hij dicht wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is best te verwachten op 5 mei he, als dat als vakantie staat aangegeven..
Ja, wel goed! Druk! Probeer zoveel mogelijk studiezut te doen in deze vakantiequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef Rituals het volgende:
MoBlo! Hoe is het? Je was naar de Ardennen of niet?
hoezo respectloos? Vertel vertel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:
Weer terug van een dagje uni. Wat kunnen sommige mensen toch enorm respectloos zijn op de snijzaal. Hoewel het normaal eigenlijk wel meevalt trouwens.
Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis DK?
ja, daarom hadden we het ook eerst opgezochtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, maar 5 mei in een jubileum jaar, kan je verwachten dat de uni dicht is.
Wat goed! Heb je nog veel tentamens?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, wel goed! Druk! Probeer zoveel mogelijk studiezut te doen in deze vakantiezodat ik de laatste 4 weken wat meer ademruimte heb
![]()
Ardennen was tof, lekker motor gereden
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoezo respectloos? Vertel vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Heb je nog veel tentamens?
Lekker hoor! Wil er ook wel weer even tussenuit. Nog maar twee maanden!
[..]ik heb 12 tentamens in juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! waarvan 2 herkansingen (waarvan eigenlijk maar 1 écht een herkansing is dus) en wil dus ALLES halen zodat ik zonder herkansingen rustig op huwelijksreis kan
![]()
oh,en ik zou het in mijn broek doen van het lachen
Ja doei.
Anders had je misschien ook nog de medische bieb kunnen proberen, maar volgens mij is die op dit soort dagen ook dicht terwijl de faculteit wel open is..quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
bij jou was de uni op z'n minst openErasmus, Huygens, allemaal dicht
tot zover dagje studeren op de uni.. dus dan maar thuis.. schiet gelukkig wel op
ik zei nog 'we kunnen vast wel naar de medische faculteitquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef June. het volgende:
[..]
Anders had je misschien ook nog de medische bieb kunnen proberen, maar volgens mij is die op dit soort dagen ook dicht terwijl de faculteit wel open is..
Weer een APK gehad voor 5 maanden!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:
Weer terug van een dagje uni. Wat kunnen sommige mensen toch enorm respectloos zijn op de snijzaal. Hoewel het normaal eigenlijk wel meevalt trouwens.
Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis DK?
Goedgekeurd?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer een APK gehad voor 5 maanden!
Oooh, lekker.. Dadelijk maar even mcflurry doen voor werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn broer en schoonzusje kwamen net even een ijsje brengen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Heb je nog veel tentamens?
Lekker hoor! Wil er ook wel weer even tussenuit. Nog maar twee maanden!
[..]Vind het eerlijk gezegd ook wel humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet kunnen zolang je een redelijke mate van respect blijft houden.
Denk wel dat je je enigzins moet trainen in het tot je trekken van de problemen van anderen. Het is natuurlijk later wel je beroep om je met problemen van anderen bezig te houden. Maar als je niet oppast ga je daar helemaal aan onderdoor. Net als met alcohol, de mate is van belang![]()
KitKatquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:09 schreef Roei het volgende:
[..]
Oooh, lekker.. Dadelijk maar even mcflurry doen voor werk
Hoe ging het?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer een APK gehad voor 5 maanden!
Morgen doen ze herbreeuws, dat is hip, sinds gisteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:20 schreef June. het volgende:
Blegh, volgens mij heb ik nieuwe buren die continu keiharde jellende Arabische muziek draaienHopelijk is dit een eenmalig iets
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgen doen ze herbreeuws, dat is hip, sinds gisteren.
quote:
Door de keuring gekomen!quote:
Zo gezond als een zeventig jarigequote:
Je voelde je eerst als een honderd jarige?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo gezond als een zeventig jarige
Das ongeveer een stop voorwaarts van 30 jaar!
Op een goede dag ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Je voelde je eerst als een honderd jarige?
Hou eens op met je GeJinxquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een goede dag ja!![]()
Dus nu gaat het al een stuk beter! Geen gebroken botten, geen operaties
Ebola, dat kan bijna niet anders!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben verkouden en mijn tandvlees doet de hele tijd pijn, zou dat met elkaar te maken kunnen hebben?
Morgen sowieso maar even de tandarts bellen voor een controle, is weer bijna een jaartje geleden volgens mij.
En wil gewoon ff dat er naar dat tandvlees gekeken wordt, heb het gevoel dat het terugtrekt en dat is niet goed
En DK kan het weten!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ebola, dat kan bijna niet anders!
Zo is dat! Dokter in googleologie!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
En DK kan het weten!
Fijn dat het (relatief) goed met je gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |