Dat is best te verwachten op 5 mei he, als dat als vakantie staat aangegeven..quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
bij jou was de uni op z'n minst openErasmus, Huygens, allemaal dicht
tot zover dagje studeren op de uni.. dus dan maar thuis.. schiet gelukkig wel op
nee, aangezien nergens op de websites aan stond gegeven dat hij dicht wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat is best te verwachten op 5 mei he, als dat als vakantie staat aangegeven..
Ja, wel goed! Druk! Probeer zoveel mogelijk studiezut te doen in deze vakantiequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef Rituals het volgende:
MoBlo! Hoe is het? Je was naar de Ardennen of niet?
hoezo respectloos? Vertel vertel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:31 schreef Rituals het volgende:
Weer terug van een dagje uni. Wat kunnen sommige mensen toch enorm respectloos zijn op de snijzaal. Hoewel het normaal eigenlijk wel meevalt trouwens.
Hoe ging het vandaag in het ziekenhuis DK?
ja, daarom hadden we het ook eerst opgezochtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, maar 5 mei in een jubileum jaar, kan je verwachten dat de uni dicht is.
Wat goed! Heb je nog veel tentamens?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, wel goed! Druk! Probeer zoveel mogelijk studiezut te doen in deze vakantiezodat ik de laatste 4 weken wat meer ademruimte heb
![]()
Ardennen was tof, lekker motor gereden
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoezo respectloos? Vertel vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Heb je nog veel tentamens?
Lekker hoor! Wil er ook wel weer even tussenuit. Nog maar twee maanden!
[..]ik heb 12 tentamens in juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! waarvan 2 herkansingen (waarvan eigenlijk maar 1 écht een herkansing is dus) en wil dus ALLES halen zodat ik zonder herkansingen rustig op huwelijksreis kan
![]()
oh,en ik zou het in mijn broek doen van het lachen
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |