quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Loser![]()
Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Loser![]()
Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
thrall is al geweest ieg ;pquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Straks krijg een troll die loopt te pochen met 5+ auto's op zijn oprit_!
What's next?
Pimp my cataclysm ?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
wat dacht je hiervan
Cataclysm Cribs
oh zag die niet eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:29 schreef dontcare het volgende:
[..]
thrall is al geweest ieg ;p
Oldie maar blijft grappig.
Dwerg. Plate ziet er zo goed uit op dwergen. En ze zijn gewoon briljant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:05 schreef Blistering het volgende:
Faction change van m'n warrior gedaan, zo transferren naar m'n main realm. Maar wat te kiezen als race, ik zit nu al 15 minuten door alle races te switchen, en ik kom er niet uit. Ik twijfel vooral tussen Gnome/Dwarf en NE..
Buh.
Once you go Dwarf...quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:02 schreef Blistering het volgende:
Dwarf it is. Fucking awesome zeg, lekker hakken als dwerg met 2 huge 2h's (Black Temple axes ftw)
Hee kijk kinderen, een hybrid die alleen maar gaat dpsen in instances.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier een idee wat de beste spec is om te lvlen als warrior? Ben nu level 72, en opzich levelled Fury best aardig met die 2 heirloom axes, maar is Arms toch niet beter/sneller? Vooral in dungeons zit ik vaak zonder rage
ff dimmen schat. Ik heb m'n warrior net na 5 maanden weer 'ns opgepikt, dus die attitude mag je weglaten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hee kijk kinderen, een hybrid die alleen maar gaat dpsen in instances.![]()
![]()
Dankzij jouw soort hebben pure classes een groot nadeel en een tyfuslange queue omdat je zelf - als hybrid (!) - te LAKS bent om te gaan tanken of healen.
w / e, ga je toch zelf een tank/healer spelen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Dankzij jouw soort hebben pure classes een groot nadeel en een tyfuslange queue omdat je zelf - als hybrid (!) - te LAKS bent om te gaan tanken of healen.
Ja dat ook dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:40 schreef ufopiloot het volgende:
Dat is niet zo erg.. als er zo'n er een josti daarentegen een tankring voor mijn neus wegsnoept, DAN WEL. En ja dat gebert 90% van de kerenOf ze zeggen dat het beter is voor hun dps omdat het een blauwe ring is, of ze zeggen dat ze het nodig hebben voor hun offspec
![]()
Irritatie nummer 2, na de slackers.
Ik speel alleen maar tank en/of healer op mijn hybrids (ja, op elke hybrid alt, levels 15 t/m 80).quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:51 schreef Katth het volgende:
[..]
w / e, ga je toch zelf een tank/healer spelen...
Mooizo, kan ik lekker fury of arms blijvenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja dat ook dus.*kots* Iedereen doet het tegenwoordig.
![]()
[..]
Ik speel alleen maar tank en/of healer op mijn hybrids (ja, op elke hybrid alt, levels 15 t/m 80).
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mooizo, kan ik lekker fury of arms blijven
Ja, sorry hoor, noem het egoïstisch, maar ik speel nog altijd gewoon de spec die ik het leukste vindt. Rollen op tank gear zal ik nooit doen als er andere tanks aanwezig zijn, dus dat is geen factor die mee zou spelen.quote:
Euh ja en nee, wij lijden er ook onder als er een potentiele tank minder is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, noem het egoïstisch, maar ik speel nog altijd gewoon de spec die ik het leukste vindt. Rollen op tank gear zal ik nooit doen als er andere tanks aanwezig zijn, dus dat is geen factor die mee zou spelen.
Als ik als fury of arms ga moet ik op mijn level (72) vaak wel 20 minuten wachten, terwijl tanks vaak instant een queue hebben. Is toch verder allemaal eigen keuze?
Doe ff arrogant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
IK arrogant???quote:
http://i42.tinypic.com/2qu52ys.jpgquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Katth het volgende:
DK in onze guild heeft nu de legendary \o/
Guildnaam bedoel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:06 schreef Dibble het volgende:
soms zie je mensen een titel hebben onder hun naam <blablabla> enz.
Explain!
Hybrids hoeven niet die rol te vervullen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
IK arrogant???Het zijn die hybrids die het vertikken om te tanken en healen. DIE zijn arrogant.
[..]
http://i42.tinypic.com/2qu52ys.jpg
De pure tank/healing classes, bedoel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hybrids hoeven niet die rol te vervullen.
Jezus gast,hij is aan het levelen dan is het toch doodnormaal dat je een dps bent? Ongeduldige kut aapquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Want level 15-79 instances bestaan niet, wil je zeggen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Jezus gast,hij is aan het levelen dan is het toch doodnormaal dat je een dps bent? Ongeduldige kut aap
Natuurlijk bestaan ze,maar vooral op 15-60 kan je ze gewoon met dps specc tanken als je geen retard bentquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Want level 15-79 instances bestaan niet, wil je zeggen?
over die speccs,ik dacht dat arms het beste was. ik heb niet zoveel ervaring met warr's maar een vriend van mij lvlde met arms en ging redelijk snel. hij had ook bijna nooit moeite met elites. http://www.wowwiki.com/Warrior_builds Daar staat best veel info. Maar dat wist je waarschijnlijk alquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:45 schreef Blistering het volgende:
Normaal gesproken doe ik sowieso geen dungeons als ik level, enkel en alleen als ik een goeie questreward krijg van een dungeon quest, zoals in dit geval. Kwam er ook achter dat ik nog een t6 token in m'n bag had, gelijk ff ingeleverd en gegemmed met hit. Hit met levellen
Ik heb als Fury geleveld. Gewoon omdat Titans Grip te tof is. Ging prima. Gewoon van je bloodthirst en whirlwind gebruik maken en als je boven de 50 rage zit pas je heroic strike (op packs cleave) doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:16 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier een idee wat de beste spec is om te lvlen als warrior? Ben nu level 72, en opzich levelled Fury best aardig met die 2 heirloom axes, maar is Arms toch niet beter/sneller? Vooral in dungeons zit ik vaak zonder rage
ken geen enkele arms warrior die bij mijn dps in de buurt kan komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb eerst gelevelled als Fury, maar dat was best irritant, vooral voordat je whirlwind hebt. En je rage komt ook veel langzamer. Op level 30 ofzo ben ik naar arms gegaan en dat ben ik nu (70) nog steeds. Beviel me veel beter, sneller rage en je abilties kosten veel minder. En het is gewoon steeds rend, mortal strike, dan overpower door taste for blood proc en execute.
Wat ook irritant is aan fury, je kan veel dingen als retaliation of rend niet gebruiken in berserker stance.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De pure tank/healing classes, bedoel je?_
Dus volgens jouw _MOET_ je als hybrid class perse gaan healing/tanken met levelen in dungeons?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:21 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Dus volgens jouw _MOET_ je als hybrid class perse gaan healing/tanken met levelen in dungeons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |