abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81076292
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_81077692
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Oh man. Nu kan ik rustig sterven
pi_81077794
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Oh man. Nu kan ik rustig sterven
Als je nog even wacht dan kan je het ook nog spelen
pi_81078746
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Mijn main nadat ik mijn gnome warlock verkocht had:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Shaddix

Mijn main alt, de char is wel ouder dan mijn main (vandaar ook stone guard):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Sarcast

En mijn priest, gestart na WOTLK. Na jaren warlock gespeeld te hebben wilde ik weten of ik een spriest ook leuk zou vonden, en dat kan ik bevestigen
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Fragwh%C3%B3re
[..]

Amg, heb je wel eens zien rondlopen, volgens mij ook wel eens in een pug met je gezeten :0 .
Alleen met Shaddix dan .

Maar uhh, Rising Sun is toch geen Casual Guild ?
Jeweet!
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:55:20 #80
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81080922
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Metonae het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
phluphy for president!
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:01:47 #81
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81081212
SPOILER
I just came
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:20:33 #82
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81081872

wat dacht je hiervan

Cataclysm Cribs
*Hosselcopter*
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:27:33 #83
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81082125
Afgelopen week zijn er diverse tanks aangetrokken in on raiding team, wat inhield dat ik voor de verandering mocht dpsen in icc25

Wat een heerlijke afwisseling zeg, een keer te mogen dpsen ipv tanken

Nou stelt aoe-en op trashpacks natuurlijk niets voor, maargoed ik stond toch mooi 2e (na onze beste mage) op aoe met 16k dps

Daarbij altijd top5 staan op de bosses, dan doe je het niet slecht voor offspec

Wel leuk:
Rogue die me whispered: alright iccboy, lets see what u got. 100G if u beat me on dps meter
(was festergut trouwens )

Dpsen is veel leuker dan tanken (maar dat zal wel gewoon de afwisseling zijn denk ik )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:29:27 #84
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81082210
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

wat dacht je hiervan

Cataclysm Cribs

Straks krijg een troll die loopt te pochen met 5+ auto's op zijn oprit _!

What's next?

Pimp my cataclysm ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81082403
Dat wordt chillen in Azshara Beetje met de dwergen chickies (ja, ze bestaan) langs het zwembad bier drinken en gnomes vissen.
Zouden ze eigenlijk een pvp zone van moeten maken. Battle for Azshara. Kan je na je overwinning 2 uur lang chillen langs het zwembad beetje golven of wat dan ook. Permanente darkmoon faire achtigs .
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_81082771
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef Sjiznit het volgende:
Dat wordt chillen in Azshara Beetje met de dwergen chickies (ja, ze bestaan) langs het zwembad bier drinken en gnomes vissen.
Zouden ze eigenlijk een pvp zone van moeten maken. Battle for Azshara. Kan je na je overwinning 2 uur lang chillen langs het zwembad beetje golven of wat dan ook. Permanente darkmoon faire achtigs .
Dat is best een leuk idee
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:46:47 #87
84926 WyriHaximus
pi_81082935
SPOILER
phluphy for president!
pi_81082989
Gallywix Pleasure Palace > Gallywix > Goblin > Horde only please
SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door Metonae op 06-05-2010 12:55:16 ]
pi_81083384
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:48 schreef Metonae het volgende:
Gallywix Pleasure Palace > Gallywix > Goblin > Horde only please
SPOILER
Hebbert
pi_81083632
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Hebbert
Ik deel niet met alliance Die mag Dalaran wel terug hebben ofzo
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:12:57 #91
84926 WyriHaximus
pi_81084017
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:04 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik deel niet met alliance Die mag Dalaran wel terug hebben ofzo
Idd de goblins zijn van ons ga maar lekker met jullie furry vriendjes spelen
phluphy for president!
pi_81084321
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Dik hendig
pi_81085308
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd de goblins zijn van ons ga maar lekker met jullie furry vriendjes spelen
Ik ga op dag 1 naar het worgen startgebied en dan maak ik alle female worgens uit voor Bitch, kunnen ze niks zeggen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81085708
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik ga op dag 1 naar het worgen startgebied en dan maak ik alle female worgens uit voor Bitch, kunnen ze niks zeggen
Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
Jeweet!
pi_81086023
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:08:16 #96
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81086326
quote:

[..]

Congrats, je doet nu niet onder voor de gemiddelde Night Elf Hunter genaamd XxLegolasDK.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81086359
quote:

[..]

ik zal het moeten doen met me ret aura

of eigenlijk..ik kan als ik 85 ben die pet of vengeance summonen
pi_81086415
quote:

[..]

Loser

Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81086505
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Loser

Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
Oud grapje
pi_81086597
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Loser

Omfg i got to try that,though Ik doe niets meer met mijn hunter,ben benieuwd of er weer is op in ga loggen als cataclysm uit komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')