abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81069095
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spannend Wat heb je als tank gekozen?
Dwarf warrior. Duurde me 4-5jaar ome die te levellen Was te druk met rogue

Rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Doriath
Warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Doraith
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069165
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Mr. Orange het volgende:
Dwarf warrior. Duurde me 4-5jaar ome die te levellen Was te druk met rogue

Rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Doriath
Warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Doraith
herkenbaar! (dat slow levelen omdat je met een ander druk bent)

En voor de warrior, ik vind dat altijd fijne tanks om te healen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:33:29 #53
265154 Ezio
Koekert
pi_81069189
Een stel heroics getanked met mijn pet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:39:29 #54
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81069448
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu er op mn hunter buiten raids weinig meer up te graden valt ben ik ook maar begonnen een warrior te levelen, lvl 25 nu, maar dat instant queue in lfg is toch wel heerlijk En die heirlooms zijn ook wel ideaal En dungeons geven toch wel redelijk de mats om enchanting te lvlen, dus probeer nu enchanting en mining een beetje op pijl te houden, wel leuke bonussen voor een tank.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_81069459
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Warrior puur om de charge denk ik En vind het een fijne class om te spelen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069522
Ik heb een night elf warrior Vast geen ideale class voor een warrior, maar ik wilde gewoon graag een night elf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81069544
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Ezio het volgende:
Een stel heroics getanked met mijn pet
Oh god.. We hebben een 'tank-hunter' in onze guild. Will alles tanken, het enige wat we hem laten tanken is de quest target bij Lady Deathwhisper
pi_81069592
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een night elf warrior Vast geen ideale class voor een warrior, maar ik wilde gewoon graag een night elf.
Haha, mijn rogues was al een NE. Ik wou geen 2e hebben. En vond Warrior wel bij een dwarf passen
pi_81069626
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Haha, mijn rogues was al een NE. Ik wou geen 2e hebben. En vond Warrior wel bij een dwarf passen
Ik vind warrior ook echt bij dwarves passen
pi_81069706
Maar wat een verschil qua tactics.. Met een rogues is het gewoon slacken en wat knopjes indrukken
pi_81069773
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Mr. Orange het volgende:
Maar wat een verschil qua tactics.. Met een rogues is het gewoon slacken en wat knopjes indrukken
Warrior toch ook?
pi_81069820
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Warrior toch ook?
Mwa, als tank moet je al meer bewegen, oh en soms op taunt drukken
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:56:23 #63
265154 Ezio
Koekert
pi_81070172
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Oh god.. We hebben een 'tank-hunter' in onze guild. Will alles tanken, het enige wat we hem laten tanken is de quest target bij Lady Deathwhisper
Die kan ik ook rond kiten
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81070500
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Mr. Orange het volgende:
1800 arena would like to have a word with you.
pi_81070579
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Doe al niet aan pvp/arena
pi_81070590
quote:

[..]

donderdag 6 mei 2010 @ 00:15:02 #67
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81070909
quote:

[..]

_!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81071138
Deathwing human form
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81072215
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Deathwing human form
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deathwing human form had ik al ergens gezien op officieel blizzard artwork, met Deathwing VS Alextrasza, hij was toch echt een man

Kan het plaatje nu niet vinden, maar was deel van deze serie:

Edit:

Hebbes!

Dit is dus artwork in een blizzard vestiging

[ Bericht 8% gewijzigd door Ezio op 06-05-2010 01:03:54 (Plaatjes gevonduh jeweetzelluf.) ]
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 01:15:58 #70
159966 lifeblind
pi_81072604
Blegh, wat is tanken soms toch een ondankbare rol

Ben met mn paladin bezig om offspec te tanken, dus ik run nog even een random HC voor t slapen gaan voor wat emblems. Culling Of Stratholme. Is niet zo heel moeilijk meer voor me om te tanken, al een paar keer getanked namelijk. Goed, alles ging prima, constant aggro op alles. Komen we in dat stukje als je door die kast heen bent, in die straat vol met undeads. Helemaal aan t einde glipt er welgeteld 1 mob langs me, die achter een warlock aangaat, en ik wordt me daar toch een partij afgezeken dat ik geen aggro kan houden Aargh!

Aan de andere kant, wel een lekker snelle icc10 run gehad vanavond, helaas moesten er wat mensen stoppen dus we hebben net tot en met precious en stinky gecleared in de 2e wing. Morgen of vrijdag gaan we verder
pi_81073428
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Deathwing human form
[ afbeelding ]
SPOILER
SPOILER
wel cool gemaakt en stukken beter als de echte
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81074331
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 01:51 schreef DJ_ het volgende:
SPOILER
wel cool gemaakt en stukken beter als de echte
Joh, het is bijna p0rn!
pi_81074670
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joh, het is bijna p0rn!
ik ben een man ik hou van p0rn! , dat zit in mijn bloed
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:09:55 #74
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81076100
SPOILER
phluphy for president!
pi_81076245
eindelijk weer tijd om wat te posten! ik ben vast gemist hier

anyway, dinsdag ein-de-lijk een raid vol voor de LK! dat alleen was al noemenswaardig, maar we kwamen bijna non-stop voorbij de valkyrs.

we zijn een aantal keer tot de soul harvest gekomen, maar dan gaat het verkeerd omdat die persoon niet (genoeg) healed word. dan krijgt LK blijkbaar een buff en one shot hij de tank.

de officers hebben besloten om de raid te extenden en vanavond kunnen we gelijk verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')