abonnement Unibet Coolblue
pi_81069095
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spannend Wat heb je als tank gekozen?
Dwarf warrior. Duurde me 4-5jaar ome die te levellen Was te druk met rogue

Rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Doriath
Warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Doraith
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069165
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:31 schreef Mr. Orange het volgende:
Dwarf warrior. Duurde me 4-5jaar ome die te levellen Was te druk met rogue

Rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&n=Doriath
Warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Doraith
herkenbaar! (dat slow levelen omdat je met een ander druk bent)

En voor de warrior, ik vind dat altijd fijne tanks om te healen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:33:29 #53
265154 Ezio
Koekert
pi_81069189
Een stel heroics getanked met mijn pet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:39:29 #54
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_81069448
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

herkenbaar! (dat slow levelen omdat je met een ander druk bent)

En voor de warrior, ik vind dat altijd fijne tanks om te healen
Nu er op mn hunter buiten raids weinig meer up te graden valt ben ik ook maar begonnen een warrior te levelen, lvl 25 nu, maar dat instant queue in lfg is toch wel heerlijk En die heirlooms zijn ook wel ideaal En dungeons geven toch wel redelijk de mats om enchanting te lvlen, dus probeer nu enchanting en mining een beetje op pijl te houden, wel leuke bonussen voor een tank.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_81069459
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

herkenbaar! (dat slow levelen omdat je met een ander druk bent)

En voor de warrior, ik vind dat altijd fijne tanks om te healen
Warrior puur om de charge denk ik En vind het een fijne class om te spelen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069522
Ik heb een night elf warrior Vast geen ideale class voor een warrior, maar ik wilde gewoon graag een night elf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81069544
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:33 schreef Ezio het volgende:
Een stel heroics getanked met mijn pet
Oh god.. We hebben een 'tank-hunter' in onze guild. Will alles tanken, het enige wat we hem laten tanken is de quest target bij Lady Deathwhisper
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069592
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een night elf warrior Vast geen ideale class voor een warrior, maar ik wilde gewoon graag een night elf.
Haha, mijn rogues was al een NE. Ik wou geen 2e hebben. En vond Warrior wel bij een dwarf passen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069626
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:42 schreef Mr. Orange het volgende:
Haha, mijn rogues was al een NE. Ik wou geen 2e hebben. En vond Warrior wel bij een dwarf passen
Ik vind warrior ook echt bij dwarves passen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81069706
Maar wat een verschil qua tactics.. Met een rogues is het gewoon slacken en wat knopjes indrukken
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81069773
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Mr. Orange het volgende:
Maar wat een verschil qua tactics.. Met een rogues is het gewoon slacken en wat knopjes indrukken
Warrior toch ook?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81069820
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Warrior toch ook?
Mwa, als tank moet je al meer bewegen, oh en soms op taunt drukken
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:56:23 #63
265154 Ezio
Koekert
pi_81070172
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Oh god.. We hebben een 'tank-hunter' in onze guild. Will alles tanken, het enige wat we hem laten tanken is de quest target bij Lady Deathwhisper
Die kan ik ook rond kiten
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81070500
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:45 schreef Mr. Orange het volgende:
Maar wat een verschil qua tactics.. Met een rogues is het gewoon slacken en wat knopjes indrukken
1800 arena would like to have a word with you.
pi_81070579
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

1800 arena would like to have a word with you.
Doe al niet aan pvp/arena
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_81070590
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

1800 arena would like to have a word with you.
  donderdag 6 mei 2010 @ 00:15:02 #67
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81070909
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

1800 arena would like to have a word with you.
_!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81071138
Deathwing human form
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81072215
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Deathwing human form
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deathwing human form had ik al ergens gezien op officieel blizzard artwork, met Deathwing VS Alextrasza, hij was toch echt een man

Kan het plaatje nu niet vinden, maar was deel van deze serie:



Edit:

Hebbes!




Dit is dus artwork in een blizzard vestiging

[ Bericht 8% gewijzigd door Ezio op 06-05-2010 01:03:54 (Plaatjes gevonduh jeweetzelluf.) ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 01:15:58 #70
159966 lifeblind
pi_81072604
Blegh, wat is tanken soms toch een ondankbare rol

Ben met mn paladin bezig om offspec te tanken, dus ik run nog even een random HC voor t slapen gaan voor wat emblems. Culling Of Stratholme. Is niet zo heel moeilijk meer voor me om te tanken, al een paar keer getanked namelijk. Goed, alles ging prima, constant aggro op alles. Komen we in dat stukje als je door die kast heen bent, in die straat vol met undeads. Helemaal aan t einde glipt er welgeteld 1 mob langs me, die achter een warlock aangaat, en ik wordt me daar toch een partij afgezeken dat ik geen aggro kan houden Aargh!


Aan de andere kant, wel een lekker snelle icc10 run gehad vanavond, helaas moesten er wat mensen stoppen dus we hebben net tot en met precious en stinky gecleared in de 2e wing. Morgen of vrijdag gaan we verder
pi_81073428
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Deathwing human form
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel cool gemaakt en stukken beter als de echte
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_81074331
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 01:51 schreef DJ_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel cool gemaakt en stukken beter als de echte
Joh, het is bijna p0rn!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81074670
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 02:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joh, het is bijna p0rn!
ik ben een man ik hou van p0rn! , dat zit in mijn bloed
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:09:55 #74
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81076100
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
pi_81076245
eindelijk weer tijd om wat te posten! ik ben vast gemist hier

anyway, dinsdag ein-de-lijk een raid vol voor de LK! dat alleen was al noemenswaardig, maar we kwamen bijna non-stop voorbij de valkyrs.

we zijn een aantal keer tot de soul harvest gekomen, maar dan gaat het verkeerd omdat die persoon niet (genoeg) healed word. dan krijgt LK blijkbaar een buff en one shot hij de tank.

de officers hebben besloten om de raid te extenden en vanavond kunnen we gelijk verder
pi_81076292
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_81077692
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:09 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh man. Nu kan ik rustig sterven
pi_81077794
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Oh man. Nu kan ik rustig sterven
Als je nog even wacht dan kan je het ook nog spelen
pi_81078746
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Mijn main nadat ik mijn gnome warlock verkocht had:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Shaddix


Mijn main alt, de char is wel ouder dan mijn main (vandaar ook stone guard):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Sarcast


En mijn priest, gestart na WOTLK. Na jaren warlock gespeeld te hebben wilde ik weten of ik een spriest ook leuk zou vonden, en dat kan ik bevestigen
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Fragwh%C3%B3re
[..]



Amg, heb je wel eens zien rondlopen, volgens mij ook wel eens in een pug met je gezeten :0 .
Alleen met Shaddix dan .

Maar uhh, Rising Sun is toch geen Casual Guild ?
Jeweet!
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:55:20 #80
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81080922
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Metonae het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:01:47 #81
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81081212
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just came
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:20:33 #82
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81081872


wat dacht je hiervan

Cataclysm Cribs
*Hosselcopter*
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:27:33 #83
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81082125
Afgelopen week zijn er diverse tanks aangetrokken in on raiding team, wat inhield dat ik voor de verandering mocht dpsen in icc25

Wat een heerlijke afwisseling zeg, een keer te mogen dpsen ipv tanken

Nou stelt aoe-en op trashpacks natuurlijk niets voor, maargoed ik stond toch mooi 2e (na onze beste mage) op aoe met 16k dps

Daarbij altijd top5 staan op de bosses, dan doe je het niet slecht voor offspec

Wel leuk:
Rogue die me whispered: alright iccboy, lets see what u got. 100G if u beat me on dps meter
(was festergut trouwens )

Dpsen is veel leuker dan tanken (maar dat zal wel gewoon de afwisseling zijn denk ik )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:29:27 #84
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_81082210
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

wat dacht je hiervan

Cataclysm Cribs


Straks krijg een troll die loopt te pochen met 5+ auto's op zijn oprit _!

What's next?

Pimp my cataclysm ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_81082403
Dat wordt chillen in Azshara Beetje met de dwergen chickies (ja, ze bestaan) langs het zwembad bier drinken en gnomes vissen.
Zouden ze eigenlijk een pvp zone van moeten maken. Battle for Azshara. Kan je na je overwinning 2 uur lang chillen langs het zwembad beetje golven of wat dan ook. Permanente darkmoon faire achtigs .
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_81082771
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef Sjiznit het volgende:
Dat wordt chillen in Azshara Beetje met de dwergen chickies (ja, ze bestaan) langs het zwembad bier drinken en gnomes vissen.
Zouden ze eigenlijk een pvp zone van moeten maken. Battle for Azshara. Kan je na je overwinning 2 uur lang chillen langs het zwembad beetje golven of wat dan ook. Permanente darkmoon faire achtigs .
Dat is best een leuk idee
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:46:47 #87
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81082935
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
phluphy for president!
pi_81082989
Gallywix Pleasure Palace > Gallywix > Goblin > Horde only please
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Metonae op 06-05-2010 12:55:16 ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_81083384
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:48 schreef Metonae het volgende:
Gallywix Pleasure Palace > Gallywix > Goblin > Horde only please
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebbert
pi_81083632
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Hebbert
Ik deel niet met alliance Die mag Dalaran wel terug hebben ofzo
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:12:57 #91
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_81084017
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:04 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik deel niet met alliance Die mag Dalaran wel terug hebben ofzo
Idd de goblins zijn van ons ga maar lekker met jullie furry vriendjes spelen
phluphy for president!
pi_81084321
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef WyriHaximus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik hendig
pi_81085308
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Idd de goblins zijn van ons ga maar lekker met jullie furry vriendjes spelen
Ik ga op dag 1 naar het worgen startgebied en dan maak ik alle female worgens uit voor Bitch, kunnen ze niks zeggen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81085708
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik ga op dag 1 naar het worgen startgebied en dan maak ik alle female worgens uit voor Bitch, kunnen ze niks zeggen
Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
Jeweet!
pi_81086023
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:08:16 #96
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_81086326
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
Congrats, je doet nu niet onder voor de gemiddelde Night Elf Hunter genaamd XxLegolasDK.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_81086359
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
ik zal het moeten doen met me ret aura

of eigenlijk..ik kan als ik 85 ben die pet of vengeance summonen
pi_81086415
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Ga gewoon met m'n hunter daar staan, zet pet op aggresive en laat mijn pet alle nieuwe Noob alience ownen
Zijn altijd wel noobs die PVP aanzetten, of je proberen aan te vallen xD
Loser

Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81086505
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Loser

Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
Oud grapje
pi_81086597
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:10 schreef Ezio het volgende:

[..]

Loser

Iemand uit mijn guild deed dat ook, die ving een pet, gaf hem dezelfde naam als de mob die het origineel was en verstopte zich achter een boom, pet weer tussen de mobs zodat noobs dachten dat het een mob was voor hun quest
Omfg i got to try that,though Ik doe niets meer met mijn hunter,ben benieuwd of er weer is op in ga loggen als cataclysm uit komt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')